Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

NHL fantasiadraft

• 48 368
  • 1 022

Kyle

Jäsen
Nyt tuli lähtö.

Eli en ole ennen Perjantaita tai Lauantaina paikalla, joten jätin Ghostille listan, jos hän voisi varata puolestani.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vuoro taitaa olla jälleen Köntsällä, ja hänen seuraava varaus kohdistuu Petr Nedvediin.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Taitaa olla joiltakin managereilta unohtunut eräs huippusentteri, joka joutui loukkaantumisen takia jättämään koko viime kauden sivuun. Omaankin mieleen nimi pompsahti ihan yöstä miettiessäni pelaajia varmistaakseni 2. ketjun keskelle huippusentterin. Tällaisessa fantasiamanageri-draftissahan ei ilmeisesti katsota loukkaantumisia vaan nimen omaan pelaajan tasoa kunnossa ollessaan? Varaan vielä oikeuden muuttaa valintaani jos pitkäaikaisloukkaantuneita pelaajia ei sovi draftata.

Hurricanesin 4. kierroksen varaus: Jason Allison. Tehot 6 viime kauden ajalta 381 ottelussa 384 pistettä.

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja vuoro siirtyi taas eteenpäin #7:lle ja Atlantalle.

Rästissä vilsman lisäksi kaksi punasydämen varausta.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kaksi seuraavaa varajaa, eli Derby ja Gerodz ovat molemmat pyytäneet minua hoitamaan varauksensa.

Derbyn varaus on Robyn Regehr

Gerodzin varaus on Dan Cloutier

Vuorossa "UHLBÄCK".

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti "UHLBÄCK"
Jos vielä nyt voin varata niin varaukseni on: Ruslan Fedotenko

Voihan Venäjä!!

kaksi viimeistä varausta pilasi pahasti suunnitelmia, eli niin Regehr kuin 7. Stanley Cup finaalin sankari (ja koko pleijareiden maalipörssin yksi kärkinimi) Fedotenko oli vahvasti Devilsin kiikarissa.

No ei jäädä tuleen makaamaan vaan tehdään menetyksistä huolimatta uudet suunnitelmat jatkoa ajatellen.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Köpi oli pistänyt privana varausvaihtoehtonsa ja Köpin joukkueeseen liittyy Mathieu Schneider

Vuorossa Sorppa. Kello alkaa käymään aamulla kello kuusi, mutta varauksen siis voi tehdä jo aiemmin jos nyt koneella sattuu olemaan.

Boomhauer

Jäsen
Varavaraaja?

Lähden huomenna päivällä noin vuorokaudeksi pois, enkä pääse koneelle. Ennen minua vuorossa ovat vielä Sorppa ja Nikoa, ja voi olla etten ehdi varata ennen lähtöäni. Tarvitsisin siis jonkun varaamaan puolestani jos olen vuoroni koittaessa koneen ulottumattomissa. Ilmoitusta vaan tähän alle ja lähetän sitten pelaajalistan yksityisviestinä ennen lähtöäni jos vuoroni ei siihen mennessä ole koittanut.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuorossa Nikoa.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ghost suorittaa mun varauksen/varaukset

Eli Ghost tulee suorittamaan mun kaksi seuraavaa varausta, tarvittaessa kolmannenkin. (Vaikka tuskin sinne asti vielä ehditään)

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Oilers varaa ykkösketjuun vasemmaksi laidaksi nykyäänkin Edmontonin paidassa viilettävän miehen: Ryan Smyth.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen palannut, tosin olen viikonlopun poissa nyt. Kiitokset Ghostille kun varailit puolestani.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olen lauantai-iltaan asti poissa. Näyttäisi siltä että minun seuraava vuoroni tulee niillä main, mutta hypätkää ohi jos tulee aikaisemmin...

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Se olis sitten Nikke nimimerkin omaavan henkilön vuoro ja Nikke näyttäisi olevan linjoilla joten ei kun varaamaan vaan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nythän tämä drafti etenee oikein hyvää tahtia! Jatketaan samaan malliin.

Mie lähren nyt ja palaan maanantaina tekemään huimia varauksia. Hyppikää yli ihan vapaasti, ei tarvitse odotella mitään tuntirajoja...

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuoro on nyt sitten vissiin vierähtänyt nimimerkille Pullamössö, mutta hän ei näytä olevan kyllä mestoilla tällä hetkellä joten taitaa jäädä haaveksi, että pääsin itse vielä tänään varaamaan. Tai haavehan se on ollut jo aamusta asti.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuoro on nyt sitten vaihtunut nimimerkille Triplaespresso ja jos hän ei tee varaustaan klo 15.15 mennessä vaihtuu vuoro nimimerkille Markus91.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy