NHL Entry Draft 24.6.2017 – liveseuranta

  • 117 659
  • 896

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mjahas. Viafreen lähetys meni poikki.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Uskomattoman hienosti noi vetää jo junnuna hokijargonit, vaikka varmaan vähän jännittää. Itse vanhempana tieteenharjoittajana hajoaisin varmasti Tappenin käsittelyssä, siinä missä näiden nuorien orien katseet ei edes harhaile!

Mistä lähtien muuten näissä drafteissa tuolla lavalla on joku vitun leegio jengiä? Pari kautta sitten oli GM, owner ja head scout. Nyt on vittu veljet ja siskot ja fanien kaverit. Paskaa.
 

Knap

Jäsen
Kylläpäs Eeli ja Kristian valuu nyt valumistaan. Kuulun itse joukkoon, jotka haluavat että jokaisessa jengissä ois Suomalainen, joten voisivat mennä vaikka Montrealiin, Chicagoon, Rangersiin tai Ottawaan. Toki Ukko-Pekka Luukkosen haluaisin mieluiten Ottawaan.
 

_Samppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool FC.
Jotenkin toivon, että jompi kumpi Tolvanen tai Vesalainen menisi Arizonaan.

Monikohan palstalainen ois vielä eilen toivonut että suomalainen "joutuu" Arizonaan.. Veikkaan ettei hirveän moni. Äkkiä se meno vaan muuttuu. Allekirjoitan tän itse, siellä tän päivän aikana pössis on muuttunut siellä aika helvetin hyväksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko koskaan varattu pelaajaa joka ei ole paikalla draft-tapahtumassa?
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Kylläpäs Eeli ja Kristian valuu nyt valumistaan. Kuulun itse joukkoon, jotka haluavat että jokaisessa jengissä ois Suomalainen, joten voisivat mennä vaikka Montrealiin, Chicagoon, Rangersiin tai Ottawaan. Toki Ukko-Pekka Luukkosen haluaisin mieluiten Ottawaan.

Bowman on ilmeisesti vetänyt tänään pään täyteen ja perään sieniä, joten osotan, että sieltä tulee joku Sweeney-tyyppinen valinta tähän paikkaan. Valitaan joku bulgarialainen veskari ekalla kiekalla.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Seuraavana vuorossa Oilers, jokohan Vesalainen menisi?

Vesalainen-McDavid-Puljujärvi tulevaisuuden ykköskenttänä, miltä kuulostaisi?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Monikohan palstalainen ois vielä eilen toivonut että suomalainen "joutuu" Arizonaan.. Veikkaan ettei hirveän moni. Äkkiä se meno vaan muuttuu. Allekirjoitan tän itse, siellä tän päivän aikana pössis on muuttunut siellä aika helvetin hyväksi.
Todellakin. Lisäksi on mukava nähdä suomalaisia mahdollisemman monessa joukkueessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös