Mitä että varatusta pelaajasta tulee välittömästi highlightejä kun oli neljä vuotias nappula bambina jäällä? Kyllä nää osaa.
Jotkut arvellut josko New Jersey kaipailis 3. sentteriä Heleniuksesta, tai sitten Minnesotaan.Mikä voisi olla ekan suomalaisen seura, onko hajuja ?
Jotkut arvellut josko New Jersey kaipailis 3. sentteriä Heleniuksesta, tai sitten Minnesotaan.
Aika hyvä arvio ois joo. Mut tää draft on jo osoittautunut melko arvaamattomaks, ei sitä tiiä.Eli ehkä 10 tai 13... 10 ois varmaan ihan ok?
Eikä vieläkään!Tuntuu tulevan yllätyksiä näin heti alkuun.
Ihme, ettei vielä kukaan kolmikosta Silayev, Buium ja Parekh ole kelvannut.
Erikoista. Yleensä just toisin päin, eli pakit menee ennakoitua aiemmin.Kylläpä pakit putoaa ja kovaa
Oli monen Flyers fanin haave. Itse olin että jos on vielä varattavissa niin miksi ei.Cattonia arvostettan todella paljon näköjään...
Joko uskaltaisi elätellä toivoa, että Buium tippuisi 12. vuorolle? Ei ehkä ihan vielä…Oli monen Flyers fanin haave. Itse olin että jos on vielä varattavissa niin miksi ei.
Saa nähdä, eiköhän sieltä saada ihan hyvä pelaaja lopulta.Joko uskaltaisi elätellä toivoa, että Buium tippuisi 12. vuorolle? Ei ehkä ihan vielä…