No se on vasta 32-v ja kolme kautta nykysopparia jäljellä.Gallagher taitaa olla lopettelemasa uraansa, jos/kun Aatos Koivu nousee NHL:ään.
No se on vasta 32-v ja kolme kautta nykysopparia jäljellä.Gallagher taitaa olla lopettelemasa uraansa, jos/kun Aatos Koivu nousee NHL:ään.
Helvetisti.Kui helvetisti Kiviharju oikee putoaa?
Eikö Kiviharjua joskus povailtu ihan ykköseksi? Vai miten mulla on tämmöinen muistikuva. Aikamoinen pudotus.
Vielä pari vuotta sitten, kyllä. Oli laajalti arvioitu ykköshevoseksi tuolloin.Eikö Kiviharjua joskus povailtu ihan ykköseksi? Vai miten mulla on tämmöinen muistikuva. Aikamoinen pudotus.
Kyllä vain. Sama kohtalo kuin Sean Daylla aikanaan (2016), joka varattiin sitten lopulta #81 pickillä. Nykyisin farmipakki, kaksi peliä NHL:ssäkin kirjauttanut.Eikö Kiviharjua joskus povailtu ihan ykköseksi? Vai miten mulla on tämmöinen muistikuva. Aikamoinen pudotus.
Äkkiä tulee mieleen onko taustajoukoista joku liikaa sotkeutunut asiaan. Tuskin pelkkä loukkaantuminen tiputtaa noin paljon varausvuoroa.Jännä, että seurat ei nyt halua ottaa tätä riskiä Kiviharjun kanssa. Kait sillä nyt potentiaali on NHL-uraan helvetisti kovempi, kun näillä nyt muilla varattavilla yhteensä. Loukkaantumishistoriahan tuossa varmasti pelottaa, mutta ehkä tuo kortti kannattaisi katsoa..
Vaikea nähdä tuotakaan noin ratkasevana tekijänä. Näin jonkun Kiviharjun haastattelunkin eilen, aivan NHL-pelaajan habitus, hallitsi median, kielen ja kaikki ihan fluentisti. Ei tarvis ressata muusta kun vaan reenaamisesta ja kehittymisestä.Äkkiä tulee mieleen onko taustajoukoista joku liikaa sotkeutunut asiaan. Tuskin pelkkä loukkaantuminen tiputtaa noin paljon varausvuoroa.