Yllätyitkö? Puhuit itse kuinka iso asia tämä on, isot asiat tuppaavat tuomaan mukanaan salaliittoteorioita. Eiköhän siitä draftin arvontakoneesta saada se haluttu tulos pienellä tuunauksella. Minä en väitä että näin tapahtuu, sanoin että uskon henkilökohtaisesti että tapahtuu.
Niin no, eipä ole ensimmäinen kerta kun Bettmania epäillään salaliitosta. Eikös Ovetshkin joskus 7. pelissä Rangersia vastaan epäillyt, että tuomarit käskettiin antamaan jäähy Capitalsille, että Rangers voittaisi ja New Yorkin bisneksiin saadaan vauhtia. "I´m not saying there was a phone call, but..." niin sanoi AO.
McDavidilla on oma manageritoimisto ja agentit ja huoltajat ja fysiot, hierojat, lääkärit, siivoojat, psykologi, ravintoterapeutti, kuntovalmentaja, taitovalmentaja ja tiimiin kuuluu myös kokeneita ex-tähtiä jotka antavat hänelle neuvoja. Ja tietysti talouspuolen neuvontantajat ja rahastonhoitajat. Tässä tiimissä erittäin tärkeät roolit on tapakouluttajalla ja viestintävastaajalla. Heidän tehtävänsä on ollut opettaa pelaajalle mitä kuuluu sanoa, minkälaisia kommentteja annetaan ja mitä ei saa tehdä jne. Tämä tulee korostumaan kun NHL-ura alkaa. Hän ei tule tekemään sellaisia liikkeitä kuin LeBron James, että jättäisi seuransa.
Eikä häntä tulla myymään. Vai myydäänkö Crosby, Malkin, Ovetshkin, Stamkos, Tavares, Kane, Toews, elleivät he itse sitä vaadi.