NHL Entry Draft 2014 -seurantaketju

  • 125 432
  • 487

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olisiko täysin mahdotonta, että Detroit varaisi Kapasen?

Ei, sehän tässä vähän jännittää, kun ei oikein tiedä että mitä sieltä tulee. Viime vuonna Mantha oli aika selviö, mutta nyt ei hajua. Honka ja Kapanen molemmat ihan mahdollisia, mutta eiköhän sieltä joku muu tule.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Huh huh tuo TSN pimu oli tiukka tati. Naita ei suomessa nahda.

Löytyy, olet vain katsellut vääristä paikoista.

Sanottava, että on liian vetistä touhua minun makuun ja vasta 13pick menossa. Homman pitäisi tapahtua kuin intin iltavahvuuslaskennassa. Huudetaan kuka on paikalla, onko perseilty ja pistetään perse kohti kattoa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Mulla on ollut jo pitkään sellainen kutina, että Philadelphia varaa Kapasen. No saapa nähdä.

Mahdollista, mutta jos vain Larkin tai Tuch ovat Phillyn vuorolla, niin Kasperi on vasta kolmas mahdollinen näiden jälkeen. Toivotaan kuitenkin ekan kierroksen varausta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Aika janna kylla tuo Neal treidi. Nealin soppari oli jopa halpa. Nashvillesta saadut palaset olivat kallimpia kuin Neal. Kylla todella halvalla meni. Luultavasti haluttiin nayttaa ettei vetelia katsella.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Itse olen tyytyväinen, ettei Kapanen joutunut Arizonaan tai Nashvilleen, itselle 2 HMV jengiä. Seuraavaksi hyviä jengejä johon toivoisin Washington, Detroit tai Minnesota, tosin jos tippuu Phillylle tai Columbukselle, niin jotain on hullusti jos ei Philadelphia tai Keklu varaa Kapasta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Capitals ottaa Vranan.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Jakub Vrana Washingtoniin. Tuntuu, että Kapanen menee kohta, kun on Phillyä, Columbusta ja Minnesotaa vuorossa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Penkin alle menneet U18 kotikisat vaikuttaa, sittenkin.
 

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Capitalsin viimeiset seitsemän 1. varausta ovat nyt kaikki Euroopasta.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Nyt yllätyin ehkä hieman Capsin valinnasta. Epäilin Pstrnakin menevän ennen Vranaa. Noh, hakoteillä kuten tavallista. Ottaisiko Dallas sitten Tuchin?

EDIT: Ka perkele, Honka!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Honka Dallasiin! Ei kyllä ihme, että meni ennen Kapasta.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Honka Dallasiin!

P-Amerikkalaisten mielestä kovin hauska nimi.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Dallasiin suomalaisväriä! Huomattavasti mieluisempi valinta suomalaisista Starsiin.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin. Hongasta pitävä tiiimi löytyi top15:sta ja Dallasiin vie tie. Hyvä homma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös