Jaa, Nhl.comin "draft2014" videossa lukee "Audio only".
Ei sit katota. Saatana.
Tulin just kotiin ja oon aikamoisessa tuubassa. Onko vielä varaaminen käynnissä ja jos ei niin monelta eka picki tulee?
Ryan RishaugVarmennettu tili @TSNRyanRishaug
Just spoke to Tallon, said he’s probly going to make the pick. Said he knows he’s been a little greedy, and is comfortable keeping it.
Tulin just kotiin ja oon aikamoisessa tuubassa. Onko vielä varaaminen käynnissä ja jos ei niin monelta eka picki tulee?
Darren Dreger @DarrenDreger 2 min
Canucks and Panthers still talking. Van offer for 1st pick believed to be 6th, 24th and last years 1st rnd pick, Hunter Shinkaruk. #TSN
Tää alkaa jo olee ihan vaarteenotettava tarjous.
Tää alkaa jo olee ihan vaarteenotettava tarjous.
Snow haluaa myos ykkosvarauksen. Eli kaikki hullut siella jonossa. :D Tallon voi vain hymyillen kuunnella kun kahjot iskevat panosta poytaan.
Dreger jotain hölisi TSN:llä Snowsta, mutta olen 99,9% varma, että ainakaan Islanders ei tule treidaamaan Floridan kanssa. Tuskin kukaan muukaan, luulen että Tallon pitää ykköspickin.Mitä?! Snow on sanonut ennen draftia, että ei tule hamuamaan ylöspäin draftissa vaan päinvastoin tarvittasessa alaspäin tai treidata varausvuoron pelaajaan, joka auttaisi Islesia heti ensi kaudella.
Mitä?! Snow on sanonut ennen draftia, että ei tule hamuamaan ylöspäin draftissa vaan päinvastoin tarvittasessa alaspäin tai treidata varausvuoron pelaajaan, joka auttaisi Islesia heti ensi kaudella.
Aika kova hinta, kuitenkaan kyse ei ole generational talentista. Vaikka tuo top-4 nyt on top-4 niin ei se ero kuitenkaan ole niin iso noihin 5-9 kuin esim. Stamkosdraftissa.
Joku tennis näköjään TSN:lle tärkeämpää kuin draftin ennakon jatkaminen.