Mun on pakko tällaisia puheita ihmetellä. En ole Zadorovia nähnyt, mutta minä en näe millään tavalla varmana tai edes todennäköisenä että Ristolaisesta tulisi tasokas NHL-puolustaja ja drafti-vuorosta päätellen ihan sama pätee Zadoroviin. Toki Rasmuksen kohdalla sitä toivon.Vittumainen puolustus siellä muutaman kauden päästä.
Preds GM David Poile: "We need to replace Martin Erat, but we may have done it already with Filip Forsberg."
Jep. Vähän erilaista Columbuksen touhu, kun tarvittiin kaksi miestä tuohonkin hommaan :DEi turhaa paskapuhetta Sharkseilta :D Mueller Sharksiin.
Niin tai tanskalainen. jos olen oikein ymmärtänyt Jatkoajasta lukemani, niin maa on mennyt Suomen ohi pelaajatuotannossa. Tai sitten ei.Elikkäs tähän mennessä varattu kaksi suomalaista, kaksi ruotsalaista, kaksi venäläistä, yksi yhdysvaltalainen ja loput yhdeksän ovatkin kanadalaisia.
Saas nähdä sitten, että missähän vaiheessa ensimmäinen tshekki, slovakki tai sveitsiläinen sitten varaillaan
Varmaa tyhmä kysymys monen mielestä , mutta miten noi myöhempien kierrosten varaukset menee? Meneekö samaa rataa, en nyt mitään vertailua ole tehny mutta muistaakseni ei mene samassa järjestyksesä 1 kierroksen kanssa.
Taisi mennä vaan joukkueen nimi tuossa väärin. Piti olla:
Goal Rochester - Armia (Ristolainen) PP
Nyt meni eka alppimaan mies, Mirco Müller.Saas nähdä sitten, että missähän vaiheessa ensimmäinen tshekki, slovakki tai sveitsiläinen sitten varaillaan
En osaa sanoa tuleeko niistä NHL-puolustajia tai miten tasokkaita, mutta lähinnä tarkoitin että jos tulee, niin on äärimmäisen vittumainen puolustus vastustajalle. Ristolainen ja varsinkin Zadorov tykkäävät pelata kovaa ja ovat isoja puolustajia.Mun on pakko tällaisia puheita ihmetellä. En ole Zadorovia nähnyt, mutta minä en näe millään tavalla varmana tai edes todennäköisenä että Ristolaisesta tulisi tasokas NHL-puolustaja ja drafti-vuorosta päätellen ihan sama pätee Zadoroviin. Toki Rasmuksen kohdalla sitä toivon.
Varmaa tyhmä kysymys monen mielestä , mutta miten noi myöhempien kierrosten varaukset menee? Meneekö samaa rataa, en nyt mitään vertailua ole tehny mutta muistaakseni ei mene samassa järjestyksesä 1 kierroksen kanssa. En nyt usko että niitä on nii paljo treidailtu että järjestys nii paljo eroaa.
Ei taida pariin vuoteen onnistua, AHL kun kyseessä ja Ristolainen vasta 18v.
Kun katsoo Buffalon puolustusta niin uskon vapaasti että molemmat ykköskierroksen varaukset löytävät itsensä kokoonpanosta jo ensi kaudella.
Huhhu, Müllerin ottivat jo nyt. Olisi kyllä mun mielestä ollut vapaa vielä 20th overallilla.