NHL Entry Draft 2012-seurantaketju

• 191 649
  • 679

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Morgan Rielly Torontoon

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
High risk, high reward by Burke. Ei mitään uutta auringon alla :)

RepoMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs
TÄH! Rielly Torontoon... aika yllättävä varaus ja itse ainakin olen kyllä pettynyt. Forsberg tai Grigorenko olisivat olleet mielestäni parempia, mutta näin tällä kertaa.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Joo, mutta suurinosa organisaatioista ottaa parhaan pelaajan, joka on tarjolla riippumatta pelipaikasta.

Tilanteessa jossa hyökkäykseen on tarjolla kuusi prospectia, jolta voi realistisesti odottaa NHL-uraa ja puolustukseen yksi, olisin kyllä GM:nä valmis tekemään poikkeuksen. Mutta kaipa sille on syynsä miksi en ole tuolla tekemässä päätöksiä. :D

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Veikataanpan muutamat seuraavat varaukset.

6. Dumba - Ankat tarvitsevat puolustajia!
7. Maatta - Minnesota nappaa suomalaisen ja koska pakki olisi hyvä varata tulee yllätys ja Määttä matkaa Granlundin seurakaveriksi.
8. Forsberg - ei tarvitse selityksiä, paras hyökkääjä Grigorenkon ja Teukan kanssa jotka ovat vapaana ( minun veikkauksessani, voi olla että ANA tai MIN nappaa Forsbergin ).

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Dumba varmaankin menee tosiaan Ducksiin. Ribeiron kauppaamisen jälkeen voisi kuvitella Dallasin olevan kiinnostuneita Grigorenkosta jos hän sinne asti valuu.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Oho mitä tekee Anaheim. Mikä lie huithapeli ruotsista.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt tuli pienoinen yllätys Duckseilta.

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Sveduiksi meni tämäkin drafti. Näinhän sitä Bob Murrayn peräänkuuluttamaa kovuutta rakennetaan, juu juu, lisää sveduja vaan Ankkalinnaan, tervetuloa. Haluaako joku treidata itsensä Ducksien faniksi ja antaa oman tiiminsä fanitettavaksi minulle?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy