NHL Entry Draft 2011-seurantaketju

  • 183 256
  • 630

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kiitokset Anatsulle ja muulle väelle värikkäästä ketjusta, mukava näin pienessä hitusessa käydä läpi viime päivien sato.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Toisaalta hieman yllätti tämä Markus Granlundin nousu jo näin ylös mutta toisaalta pidttiinhän häntä ennen Miken IFK pelejä ehkä jopa lahjakkaampana ja taitavempana. Mikke on tosin tainnut nyt ajaa jo ohi mutta tuskinpa Markuksen taidotkaan mitään heikkoja ovat, luulen että ison roolin IFK:ssa saadessaan on mahdollista näyttää että pelimies minäkin olen. Ja toisaalta samoja pihapelejä se Makkekin on pelannut mitä Mikke joten onhan sitä taitoa nyt jonkun verran oltava. Mitä nyt kuulopuheita olen kuullut että Markus on erilainen persoona Mikkeen verratuna siten että on ehkä hitusen laiskempi ja ei ole yli vaatimaton velvensä tapaan. Toivotaan että Nordiksen valot eivät ole hänellekkään liian kirkkaat ja saadaan yksi huippu lisää. Tämä pick oli Calgarylle suht iso riski mutta Granlundilla on silti mahdollisuus nousta NHL:ään ja olla sielläkkin ehkäpä jopa tähti.

Olipahan hyvä drafti Suomalaisittain, en oikeastaan uskonut että Granlund, Salomäki tai Ruuttu menisivät jo tokalla kiekalla. Hienoa että suomesta tulee prospekteja joita NHL-seuratkin arvostavat näinkin paljon. Kohta pitääkin jo alkaa tutustumaan 94-syntyneisiin.....
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Toisaalta hieman yllätti tämä Markus Granlundin nousu jo näin ylös mutta toisaalta pidttiinhän häntä ennen Miken IFK pelejä ehkä jopa lahjakkaampana ja taitavempana. Mikke on tosin tainnut nyt ajaa jo ohi mutta tuskinpa Markuksen taidotkaan mitään heikkoja ovat, luulen että ison roolin IFK:ssa saadessaan on mahdollista näyttää että pelimies minäkin olen. Ja toisaalta samoja pihapelejä se Makkekin on pelannut mitä Mikke joten onhan sitä taitoa nyt jonkun verran oltava. Mitä nyt kuulopuheita olen kuullut että Markus on erilainen persoona Mikkeen verratuna siten että on ehkä hitusen laiskempi ja ei ole yli vaatimaton velvensä tapaan. Toivotaan että Nordiksen valot eivät ole hänellekkään liian kirkkaat ja saadaan yksi huippu lisää. Tämä pick oli Calgarylle suht iso riski mutta Granlundilla on silti mahdollisuus nousta NHL:ään ja olla sielläkkin ehkäpä jopa tähti.

Kylläpä olisi mielenkiintoista tietää, että ketkä ovat pitäneet Markusta Mikaelia lahjakkaampana ennen Miken IFK-pelejä?

Mikael on ollut kyllä kiekkoihmisten tietoisuudessa Granlundin veljeksistä se ykkönen jo aivan junioreista asti. K-Laserin aikoina Granlundista sitten alettiin puhumaan enemmän jo ympäri Suomea. Mikael on ollut Markusta edellä koko ajan ja pelannut aina pari luokkaa vanhempien mukana kovilla tehoilla. Markus ei ole samanlaiseen pystynyt, mutta tokihan Markuksesta voi tulla hyvä peluri. Hieman epäilen, että mahtaako rahkeet ihan NHL:ään asti riittää, mutta sen aika näyttää. Tosiaan, hyvin eri tyylisiä pelaajia ovat nämä veljekset.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Kylläpä olisi mielenkiintoista tietää, että ketkä ovat pitäneet Markusta Mikaelia lahjakkaampana ennen Miken IFK-pelejä?
Moni joka on molempien veljesten pelejä nähnyt sanotaanko poikien iät olleet tuolloin n 15 ja 14 muistikuvien mukaan. Tullut juteltua parin heitä lähempää seuranneen kanssa ja puhuttiin että Makke oli lahjakkaampi siitten tuli joku loukkaantuminen jonka aikana Mikke painoi ohi ja valtakunnallinen noteeraus alkoi.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moni joka on molempien veljesten pelejä nähnyt sanotaanko poikien iät olleet tuolloin n 15 ja 14 muistikuvien mukaan. Tullut juteltua parin heitä lähempää seuranneen kanssa ja puhuttiin että Makke oli lahjakkaampi siitten tuli joku loukkaantuminen jonka aikana Mikke painoi ohi ja valtakunnallinen noteeraus alkoi.

Markusta moni piti lahjakkaampana kunnes siviili puolella tapahtui loukkaantuminen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ruuttu meni yllättävän aikaiseen mutta vähemmän yllättävään osoitteeseen. Luulisi että olisivat saaneet omiin listoihinsa nähden paremman lopputuloksen huutamalla kakkoskierroksella jonkun muun ja ottamalla 4. kiekalla Ruutun, mutta ehkä pitivät riskiä liian suurena että joku ehtii väliin. Phoenixilla kun ei ollut kolmannen kierroksen varausta.

Ruuttu itsessään voi hyvinkin olla tulevaisuudessa tämän draftin yllättäjiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös