Peter Pocklington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pittsburgh Penguins
Olpa kirjoitti:Sama juttu kun yläpuolella... Mitään kuvaa/ääntä mainittavan ei näkynyt. Tai sitten olen melkein sokea, mikä on myös hyvin mahdollista.
Todennäköisesti olet sokea.
Olpa kirjoitti:Sama juttu kun yläpuolella... Mitään kuvaa/ääntä mainittavan ei näkynyt. Tai sitten olen melkein sokea, mikä on myös hyvin mahdollista.
Olpa kirjoitti:Mitäs luulette tuleeko Ville Leinolle varausta? Mieshän on 22v ja viimeinen vuosi kun voidaan varata. Uskon, että Leino varataan isohkolla numerolla ja mielestäni on loistava varaus niille numeroille.
Chip Whitley kirjoitti:Alex Tanguay treidattu Calgaryyn! WTF!?
Stomper kirjoitti:Toiseen suuntaan Jordan Leopold ja taisi olla Calgaryn toisen kierroksen varausoikeus...
Shejbal kirjoitti:Nyt tulee vähän chat-viesti, mutta näkyykö draftista elävää kuvaakin jossain vai täytyykö tyytyä vain NHL.comin nettiradioon?
Mr. Penguin kirjoitti:Itse en ainakaan mistään löydä elävää kuvaa. Viime vuonna oli NHL.comissa live streami, mutta eipä ole tänä vuonna! Voihan vehje! :(
korkki kirjoitti:Kyllä mää uskon melko vahvasti että Jesse varataan viimeistään vuorolla #27.
No ei, olen pikkuisen yllättynyt. Toisaalta aika monessa mockissa Jesseä on veikkailtu Detroitiin. No pian senkin näkee...Master Chief kirjoitti:No ei sitten varattu.
korkki kirjoitti:No ei, olen pikkuisen yllättynyt. Toisaalta aika monessa mockissa Jesseä on veikkailtu Detroitiin. No pian senkin näkee...
Ja tuskin on Dallasin varattavissa enää toiseen kertaan. No jos Takko ei uskaltanut sitten mainostaa kotikaupungin poikaa liikaa?
No ihmettelinkin kun täällä JA:ssa ei päivittynyt tuo varauslista ja epäilin että jotain kauppaa hierotaan.oiler99 kirjoitti:Niin paitsi että Phoenix vaihtoi justiin vuoroja Detroitin kanssa ja varaa seuraavaksi.