NHL Draft liveseuranta 27.6.2015

  • 178 227
  • 1 170

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Werenski kelpaa, koska tarpeeseen tulee, mutta en kiellä etteikö vähän harmita ettei Rantasta valittu.

Koskas Werenski siityy vapaana agenttina johonkin Michiganissa sijaitsevaan änärijoukkueeseen? :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ville "Ivan Drago" Siren...I must break you!

Werensky karmee riski ettei käy niinkuin Reillyn kanssa eli feidaa CBJ:n ja menee FA:na muualle
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä oon pirun iloinen Rantasen puolesta, jos vielä Sharksin välttää. Siitä eteenpäin on sitten ihan tolkun joukkueita.
 

Barney

Jäsen
Pelirohkeus..?
En minä näe kyllä Hanifinin pelirohkeudessa mitään valittamista. Hanifin on ominaisuuksiensa kanssa niin tuleva franchise-puolustaja kuin voi vain olla. IMO Hanifin on paras puolustaja moneen vuoteen. Provorovkin toki kova puolustaja, mutta ei mielestäni lähellekään Hanifinia parempi.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ville "Ivan Drago" Siren...I must break you!

Werensky karmee riski ettei käy niinkuin Reillyn kanssa eli feidaa CBJ:n ja menee FA:na muualle

Taitaa tehdä nopeasti NHL-sopimuksen ja siirtyä OHL:ään London Knightsiin ensi kaudeksi. Olli Määtän jalanjäljissä kohti NHL:ää sieltä Londonin kautta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Haisee siltä, että Rantanen menossa Avsiin tai Panthersiin.

Jep ja Boston varmaan hamuaa nyt Crousea, mutta Sweeneyn tulosvetokin ehkä menee perseelleen ja Dallas nappaa Crousen Bostonin nenän edestä. Mä en nyt todellakaan ymmärrä Bostonin sekoilua... tuu nyt Sweeney itte kertomaan tänne telkkariin tää homma.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Eikä tuosta Sirenin lauseesta voi vielä päätellä osaako puhua englantia, aksentti oli kyllä erittäin kova. Mutta aksentillahan ei ole mitään tekemistä englanninkielentaidon kanssa. Rallienglanti on eri asia, esimerkiksi Mika Häkkinen ei löytänyt aina sanoja kuinka kertoa miten kilpailu meni, se on rallienglantia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Elikkäs... Sharks... No, niinno. Onhan Meierkin hyvä, mutta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Rantanen väisti Sharks-luodin, hyvä.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Barzal menee vielä ennen Rantasta
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Bruinsin varaaminen kolmesti peräkkäin olisi kirsikka tämän kakun päällä.

edit
kun kirjoitin kakun tarkoitin tietysti tortun
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eiköhän Rantanen huudeta seuraavan kolmen varauksen aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös