NHL Draft 24.–25.6.2016 – liveseuranta

  • 197 673
  • 1 316

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä Viasatin lähetys vaikuttaa erinomaiselta, kelpaa vallan mainiosti. En todellakaan lähde millään streamillä hifistelemään.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tätä on perkele odotettu!!! Piti skipata yhdet juomingit, että pääsee autolla kotiin, mutta on tämä sen arvoista. Saa sitä kotonakin juotua.
 

Knap

Jäsen
Hockeyfeed sivustolla huhutaan että Chicagosta saattaisi liikkua Shaw Bostoniin päin, vittu jos tuo on totta niin varmaan 14pick lähtee..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Bettmanille rakkautta.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Buu!!!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hyvä mölinä :D
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Bettman, aikamme suurin heel.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bettman kiittää energisestä vastaanotosta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko siellä Sami Mettovaara mukana? Tai sitten joku saman näköinen. Taitaa olla yli-ikäinen jo.
En tiedä tarkoitatko samaa tyyppiä, mutta minä katselin että siellä on Paluu Tulevaisuuteen-leffojen rehtori Strickland. "McFly, you are a slacker!"
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Matthewsin silmäpussit näyttää mun pusseilta. Kuitenkin puhutaan kypsemmän herrasmiehen säkeistä...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ensimmäinen feikki treidi jo Twitterissä ja HFBoardseilla "Confirmed": Milano Devilsiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nuo Auston 20:16 paidat :D
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
joo vittu näitä feikkitilejä. Meinasin jo itse uskoa tuohon 3rd+Milano -> 4th+RNH
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös