NHL Draft 2023 – liveseuranta

  • 49 145
  • 660

Millä numerolla Matvei Michkov varataan?

  • 1.

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2.

    Ääniä: 3 3,0%
  • 3.

    Ääniä: 2 2,0%
  • 4.

    Ääniä: 19 18,8%
  • 5.

    Ääniä: 14 13,9%
  • 6.

    Ääniä: 7 6,9%
  • 7.

    Ääniä: 15 14,9%
  • 8.

    Ääniä: 18 17,8%
  • 9.

    Ääniä: 2 2,0%
  • 10.

    Ääniä: 5 5,0%
  • 11.

    Ääniä: 3 3,0%
  • 12.

    Ääniä: 1 1,0%
  • 13.

    Ääniä: 0 0,0%
  • 14.

    Ääniä: 4 4,0%
  • 15.

    Ääniä: 0 0,0%
  • 16. tai suuremmalla

    Ääniä: 8 7,9%

  • Äänestäjiä
    101
  • Poll closed .

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kupari on perinteinen laput silmillä hyvin luistelevat surffari. Ei osaa luopua kiekosta, kun pitäisi. Eli peliälyssä puutetta, ei tule olemaan sentteri tuolla tasolla.
No joo, saatat olla oikeassa kun ei mulla niin hirveästi ole katsottuna Kuparin NHL-pelejä, mutta olen mielelläni silti erimieltä. Kupari tulee lyömään läpi NHL:ssä. Onhan hän kuitenkin vasta 23-v.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Nyt Moore tai ASP kiitos

Moore olisi hyvä sentteri-versio Kasperi Kapasesta teille.

Pellikasta vielä vähemmän mitään hyötyä Penguisin nykytilanteeseen.

Hyvin mielenkiintoinen on seuraava valinta. Aika lailla pitkiä projekteja kaikki jäljellä olevat.

Penssi haluaa jonkun nopean aikavälin ratkaisun.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No joo, saatat olla oikeassa kun ei mulla niin hirveästi ole katsottuna Kuparin NHL-pelejä, mutta olen mielelläni silti erimieltä. Kupari tulee lyömään läpi NHL:ssä. Onhan hän kuitenkin vasta 23-v.
Millä tavalla lyömään läpi? Hän on jo kyllä NHL-pelaaja, mutta en usko, että hänestä mitään loistavaa NHL-pelaajaa tulee.

Sellainen 2/3-ketjun pelaaja alivoima-ajalla hänestä tulee.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Yager tippui aika kovasti viime aikojen rankingeissa. En olisi itse valinnut tässä kohtaa, muttei nyt mikään iso hutikaan.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Millä tavalla lyömään läpi? Hän on jo kyllä NHL-pelaaja, mutta en usko, että hänestä mitään loistavaa NHL-pelaajaa tulee.

Sellainen 2/3-ketjun pelaaja alivoima-ajalla hänestä tulee.
Niin siis että sementoi pelipaikan TOP9:stä. Ei Kuparista mitään ppg pelaajaa tule todennäköisesti. Tuo "lyö läpi" on riippuu vähän siitä, että kenestä puhutaan ja kuka mitenkin tuon määrittelee.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin siis että sementoi pelipaikan TOP9:stä. Ei Kuparista mitään ppg pelaajaa tule todennäköisesti. Tuo "lyö läpi" on riippuu vähän siitä, että kenestä puhutaan ja kuka mitenkin tuon määrittelee.
No täten olemme samaa mieltä, että eiköhän hänestä tule top-9 minuutteja pelaava pelaaja Winnipegissä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Yager tippui aika kovasti viime aikojen rankingeissa. En olisi itse valinnut tässä kohtaa, muttei nyt mikään iso hutikaan.
Ennen kautta ajateltiin ihan top-5 tasolle, nyt tämä kausi tosiaan kehnompi ja siksi rankingeissa pikkuhiljaa realisoitunut. Ei milään katastrofikausi kuitenkaan ja voi olla, että olikin vain ohikausi ja sitten varausta arvostetaan. Tai sitten käyrä jatkaa laskuaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pakko myöntää että olen vähän yllättynyt ettei Sandin Pellikka ole mennyt vielä
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Perhana, ei pudonnut MATTI PUU Detroitin vuorolle.

Mutta mahdollisuudethan tässä vaan kasvaa.

MARKKU KIVI on saanut haastajan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jee, ollaan melkein puolivälissä. Oliskohan kello jotain 5 kun saadaan homma pakettiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaksi slovakkiakin mennyt jo ennen suomalaista. My GOD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös