Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Oon kyllä vähän onnellinen siitä, ettei Michkov päätynyt C*pitalsiin.
Eiköhän se Benson ole.Nyt sitten McLellan vetää jonkun off-the-list varauksen tähän, niin menee Caps-perinteiden mukaan...
Eikö tuossa voi paremminkin tankata huoletta pari vuotta ja Michkov tulee sitten buustaamaan, kun on valmiimpaa Phillyssä.Olipa todella typerä valinta. Jos Michkov ei pelaa ensi syksynä Flyersille, niin siivoajista lähtien kaikille kenkää.
Toisaalta ehkä ihan hyvä. Varsinkin puheet asenneongelmista yms. eivät ainakaan houkuta itseä.Ei vittu... yhdestä jäi kiinni.
Kojoottien kohdalla huonot uutiset tuntuvat vain jatkuvan jatkumistaan. Toki aika näyttää, millainen pelimies tästä Simashevista tulee. Rankingeissa hänet oli tosiaan sijoitettu alemmaksi. Yhtä kaikki Kojoottien varaaminen on historiaa tarkastellessa ala-arvoista.Tuosta juuri puhuivat Sportsnetin lähetyksessä, olisi pitänyt treidata alaspäin 15 tai 16 vuorolle.
Ja sitten kun ei tule ollenkaan niin voikin tankata ihan huolella..Eikö tuossa voi paremminkin tankata huoletta pari vuotta ja Michkov tulee sitten buustaamaan, kun on valmiimpaa Phillyssä.
Nyt sitten McLellan vetää jonkun off-the-list varauksen tähän, niin menee Caps-perinteiden mukaan...
Kojoottien kohdalla huonot uutiset tuntuvat vain jatkuvan jatkumistaan. Toki aika näyttää, millainen pelimies tästä Simashevista tulee. Rankingeissa hänet oli tosiaan sijoitettu alemmaksi. Yhtä kaikki Kojoottien varaaminen on historiaa tarkastellessa ala-arvoista.
Juuri olin tulossa antamaan Seider-esimerkin tähän, mutta eikai Seider ollut noin alhaiseksi valittu kuin Simashev? Ja Arizona tosiaan olisi kenties saanut hänet jo myöhemmin.Ihan hyvin voi olla tämä draftin Seider-pick.
Ei kannata vetää ranteita auki.
Washington ottaa Leonardin
Juuri olin tulossa antamaan Seider-esimerkin tähän, mutta eikai Seider ollut noin alhaiseksi valittu kuin Simashev? Ja Arizona tosiaan olisi kenties saanut hänet jo myöhemmin.