Viime vuonna Jere Lassila jäi ilman varausta, joka oli aika yllättävää. Jännä kun ei ole vieläkään poimittu.
Kyllä! Saksalainen Arno Tiefensee Starsiin @heketsu88 sieltä tuli se sun toivoma mokke.Jokohan Dallaskin varaisi tällä kierroksella vihdoin eurooppalaisen.
Rick DiPietro ja Fleury varattu ykkösenä vuosina 2000 ja 2003.Onko Lehtosen Kari pienimmällä numerolla varattu veskari ikinä? Näin jälkikäteen kun miettii niin aika jännä, että veskari varattu jo toisena. Olin itse niin Junnu vielä silloin, että en muista mitkä kaikki edesvaikutti tähän valintaan mutta oli ilmeisen liekeissä playoffseissa Jokereiden viedessä mestaruuden 2002 ?
Olisin itse varannut nuoremman Carsen Musserin, mutta katotaan, minkälainen tämä 21-vuotias Tiefensee on.Kyllä! Saksalainen Arno Tiefensee Starsiin @heketsu88 sieltä tuli se sun toivoma mokke.
Rich DipietroOnko Lehtosen Kari pienimmällä numerolla varattu veskari ikinä? Näin jälkikäteen kun miettii niin aika jännä, että veskari varattu jo toisena. Olin itse niin Junnu vielä silloin, että en muista mitkä kaikki edesvaikutti tähän valintaan mutta oli ilmeisen liekeissä playoffseissa Jokereiden viedessä mestaruuden 2002 ?
Ja Michel Plasse vuonna 1968.Rick DiPietro ja Fleury varattu ykkösenä vuosina 2000 ja 2003.