Cutter Gauthier ja Jimmy Snuggerrud heittävät kovan haasteen.Draftin paras nimi, ei sanaakaan.
Cutter Gauthier ja Jimmy Snuggerrud heittävät kovan haasteen.Draftin paras nimi, ei sanaakaan.
Vuoron 10 jälkeen kaikki saa ihmetellä miten ne osuu kohdalleen.Jetsit haki myös pientä ylläriä. Saa nähdä miten osuu tämä kohdalleen.
Mikä tässä hiertää?Kohta sieltä tulee taas se perkeleen Buffalo.
Itse tykkään enemmän nimestä Luca Del Bel Belluz.Draftin paras nimi, ei sanaakaan.
Menee itsellä samaan kastiin Arizonan kanssa.Mikä tässä hiertää?
Tokalla kiepillähän vasta aletaan varataan oikeita ryöstöjä. Joku Kemell on voi olla joku päivä sellainen pelaaja joka näyttää sille, että olisi pitänyt varata aiemmin...Kenties niin muttta jos ennen Draftia veikkaus oli että Jokke on suht kevyesti top 10 ja Lambert ykköskierroksen loppupäässä, niin yllättävästi tuntuu kaverit vain lähentyvän toisiaa
tämäKemell ja Lekkerimäki molemmat suoraan pudotuspelijoukkueisiin? Ei sekään loppujenlopuksi kovin huono asia ole.
Viimeistään Nashvilleen, Dallasiin tai Minnesotaan. Toivottavasti hyppää tuon Buffalon yli.Kyllä se Kemell ihan kohta menee. Itse kuitenkin varaisin Lambertin enenen Kemeliä, koska uskon Lambertin potentiaaliin vankemmin.
Mennyt ihan lekkeriksi.Eli yksi varattu Suomesta ja yksi suomalaisnimi 15 joukossa. Eihän tämä huonosti ole.
Korotan viiniasiantuntijalla ja viskipojalla.Draftin paras nimi, ei sanaakaan.
Upea sukunimi, mutta etunimi liian ’normaali’, Rutgeriin verrattuna.Itse tykkään enemmän nimestä Luca Del Bel Belluz.