Kyllähän se muuten itse asiassa on!Eikös tuo Jeffin poika ollut? Meni vähän ohi.
Bruinsin pickinä Mason Lohrei. Ok, ei kai siinä sitten.
Kyllähän se muuten itse asiassa on!Eikös tuo Jeffin poika ollut? Meni vähän ohi.
Bruinsin pickinä Mason Lohrei. Ok, ei kai siinä sitten.
Hirvone kahes vuodessa ykkössena EZ.No Hirvonen Torontoon.
Oli yksi omista toiveistani Flyersin myöhäiskierrosten varaukseksi, mutta nimen kuuleminen jo tässä vaiheessa yllätti. Mielestäni ihan pelimiehen elkeitä, joskin hiukan kulmikas tapaus.
Onhan tää nyt aika raskas reki tää show.
Puljullekin voi käydä nöin. Ja Kings iski kyllä kätensä paskaan.Ohhoh, Rangers sai Lias Anderssonin kaupaksi.
Osote ei ollu yllätys. Pappa Niklas kun on Kingsissä scoutti.Ohhoh, Rangers sai Lias Anderssonin kaupaksi.
Joo, listallani on n. 200 pelaajaa, joista osaa ei varmastikaan edes varata, mutta olen vältellyt yli-ikäisiä USHL:ssä pelaavia, elleivät ihan räjäytä liigaa taidoillaan. Lohrei ei ole tällainen pelaaja. Lohrein osakkeita laskee vielä sekin, että on menossa yliopistoon vasta kaudelle 2021-22. Eli pelaa USHL:ssä 2 kautta yli-ikäisenä. Ei kuulosta toisen kierroksen varaukselta tässä vaiheessa uraansa, mutta kaikkihan on mahdollista.
Hirvonen Torontoon
Osu ja uppos! :DMenisköhän Niemelä nyt Torontoon? Ne kun on tuskaillut rightin pakkien kanssa.
Nyt on kova jannu kun sukunimi on Finley
Viime vuonna draftin 2-7 kierrosten varaaminen alkoi klo 20 ja päättyi 0.30. Eli kiire tulee tänään päästä viime vuoden aikatauluun.