NHL-draft 2007-08

• 85 413
  • 1 275

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Mitäs nyt oikein meinaat? Sulla ei käsittääkseni ollut mitään rästivarausta? Eli kumpi näistä nyt on sen kenet varaat.

No jos mulla on vain yksi varaus rästissä niin sitten Spacekin.

Mutta varasin Spacekin 10 aikoihin ja 12.XX luki tuossa listassa että rästissä yksi mun vuoro.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mr Smithille tulee tähän listasta varaus...vänta lite.

Bobby Holik
. Vuoroon S.Avery.

Sylwester

Jäsen
Rästinä Bostoniin Derek Morris.

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Näyttää aika uhkaavasti siltä, että varaukseni tulee 5-9 välillä. Joudun tossa puol viiden aikaan lähtemään töihin, joten voisiko listaa pistää pukkaamaan jollekkin?

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Näyttää aika uhkaavasti siltä, että varaukseni tulee 5-9 välillä. Joudun tossa puol viiden aikaan lähtemään töihin, joten voisiko listaa pistää pukkaamaan jollekkin?

Mulle ainakin voi laittaa.

Seuraavana vuorossa:

340. Phoenix Coyotes (Espoon Siniset) -17.23-18.23
341. Nashville Predators (Erämaan kettu) -
342. Toronto Maple Leafs (Mr. Penguin) -
343. Chicago Blackhawks (kilonkingi) -
344. New York Islanders (Speed) -
345. Calgary Flames (käräppä) -
346. Dallas Stars (JoukaHainen) -
347. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa) -
348. Tampa Bay Lightning (Infamous) -
349. Minnesota Wild (Renny-) -
350. Montreal Canadiens (proffa#8) -
351. San Jose Sharks (sunnuntai) -
352. St. Louis Blues (Punavalo) -
353. Ottawa Senators (Lauri) -
354. Washington Capitals (Golden AWe) -
355. Detroit Red Wings (Bosco) -
356. Boston Bruins (Sylwester) -
357. Pittsburgh Penguins (Rush247) -
358. New Jersey Devils (Derby) -
359. New York Rangers (jupster) -
360. Buffalo Sabres (Marwin) -

Viimeksi muokattu:

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Carolina varaa 3./4.ketjun sentteriksi:
R.J. Umberger

Taitaapi mennä aika pitkä aika, ennenkuin tulee meikäläisen vuoro varata. Noh, nyt on niin iso kala verkoissa, että parempi vaan, ettei kukaan tule sitä viemään minulta. Olin jo varma, että joku kyseisen pelaajan ottaa n. kierroksilla 7-8.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Hmm... olen varannut jo yhden pelaajan Suolakuninkaalle, mutta hänen listan mukana ei tullut tarkempia ohjeita että saanko varata seuraavankin kierroksen pelaajan jos hän ei ole paikalla. Tuskin siitä nyt kuitenkaan haittaa on vaikka varaankin hänelle jälleen pelaajan hänen listansa mukaan. Voihan Suolakunkku myöhemmin korjata asian jos olikin jotkut muut pelaajat mielessä tätä varausvuoroa varten.

Suolakuninkaalle: Bobby Ryan

AnFa varaa: Ilja Bryzgalov

Vuoroon punasydän ja punasydämen iso vonkale! Vai onko tuolla vesissä semmoisia isoja vonkaleita enää? kyllähän kaikki parhaat on jo viety... ;)

No ei se oikeasti nyt niin iso vonkale ollut. Kolmosketjun keskelle otetaan loistava kahden suunnan pelaaja, jolla kuitenkin piste-ennätys on 70 pistettä! Tervetuloa Philadelphiaan Radek Bonk!

Vuoro Gimzy:lle

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy