NHL-draft 2007-08

• 86 290
  • 1 275

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Yrittäkääs olla hieman tarkkaavaisempia nuiden varauksienne kanssa. Itse aina tarkastan ennen varaamista onko pelaaja jo napattu vai ei menemällä Marwinin sivuilla ja etsi-toiminnolla etsimällä löytyykö pelaajan nimi jo listasta.

---------

287. Columbus Blue Jackets (Taskusorsa)
288. Tampa Bay Lightning (Infamous)
289. Minnesota Wild (Renny-)
290. Montreal Canadiens (proffa#8)
291. San Jose Sharks (sunnuntai)
292. St. Louis Blues (Punavalo)
293. Ottawa Senators (Lauri)
294. Washington Capitals (Golden AWe)
295. Detroit Red Wings (Bosco)
296. Boston Bruins (Sylwester)
297. Pittsburgh Penguins (Rush247)
298. New Jersey Devils (Derby)
299. New York Rangers (jupster)
300. Buffalo Sabres (Marwin)

Rästissä:
256. Calgary Flames (käräppä)
285. Calgary Flames (käräppä)

Viimeksi muokattu:

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Itse olen pääsin nyt käymään koneella, mutta kohta palaan elämisen maailmaan ja olen poissa n. kello 20 asti.

Golden AWella on minun listani, ainakin hän voi varata minun puolestani. Mutta jos Awe ei pysty varaamaan niin voitte vain skipata vuoroni yli.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lähden ittekki joskus viiden jälkeen käymään BadIdeaparkissa joten siellä menee muutama tunti mutta voipi olla että Speedin vuoro tulee vasta kun hänen vuoronsa on ohi...

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Toimiiko tuo nettisivu nyt teillä? Meikäläisellä ei ainakaan ole mitään ongelmaa. Freewebs vaan välillä vähän sekoilee.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Toronto vahvistaa puolustustaan herralla nimeltä: Jordan Leopold, USA

kilokingin vuoro!

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Nicklas Bäckström Phoenixin hyökkäykseen.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Nyt kun joukkueet alkaa pikkuhiljaa muotoutua, niin huomaa että monet ovat lähteneet hyökkäysperiaatteella tähän kisaan. Taitaa olla perinteinen tapa kasata joukkuetta tällaisessa fantasiahahmotelmassa. Itse lähdin puolustuksesta ja maalivahdista ensimmäisenä liikkeelle, joukkueen tärkeimmistä asioista siis. Mutta onhan tässä vielä liikkumavaraa itse kullakin, tärkeimmät paikat vaan alkavat olla täynnä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy