NHL Canal plussalla

  • 2 620
  • 36

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
Lueskelin juuri tullutta maaliskuun canal+ lehteä ja totesin että hyvillä otteluvalinnoilla alkukaudesta kunnostautunut kanava ottaa jälleen takapakkia.:mad:

Detroit red wingsin otteluja tulee 4 peräkkäin!!! Detroit on mielestäni ollut jo vuosia NHL.n tylsimpiä joukkueita. Joku tietysti sanoo että ne johtaa NHL.ää ja voittivat vasta kaksi stanley cupia, mutta so what tylsä mikä tylsä:p.

Kyllähän tietysti mäkin haluan nähdä kaikkien joukkueiden pelejä, mut että 4 Detroitin peliä putkeen!!! Toivottavasti Sean Avery on silloin ylhäällä(siinä harvinainen detroitin jätkä joka aiheuttaa aina säpinää)

NY rangersin pelejä on kauden aikana tullut tosi paljon ja sama tahti jatkuu edelleen. Mutta sitä vastaan mulla ei ole mitään, koska rangers on kiinnostava joukkue!

Kertokaapa muut canalin omistajat mitä joukkueita haluaisitte katsella. Mielestäni kiinnostavimmat joukkueet tällä hetkellä ovat:
1. Florida panthers
2. NY rangers
3. Philadelphia flyers
4. Boston bruins
5. Columbus,Chicago tai La kings
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
NY Rangersin ja Floridan pelejä katselen mielelään,yleensä aina tapahtuu,Nasvillen kotipeliä myös kaipailisin,saisi zekattua sen kunnon kantri-tunnelman.Pari Heleniuksen hanskaustakin voisi kattella.

Minnesotan ja Columbuksen pelit pitäisi pistää pannaan,on aikalailla ikävää surffausta.

Lisää vaihtuvuutta joukkueisiin joo, 4 Detroittia on kyllä liikaa.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
1. Red Wings
2. Avs
3. Chicago
4. Toronto
5. Habs

Näinhän se on että ei noilla pelien valinnoilla voi aina miellyttää kaikkia. Mulle on ihan sama periaatteessa ketkä pelaa, mutta sillä varauksella että mielellään kärkiporukoita/kärkipelejä. Vaikka henkeen ja vereen olen Detroitin mies, en todellakaan halua nähdä jotain DET-CBJ matsia mikäli tarjolla olisi jokin "kärkimatsi". No, jospa runkosarjan kääntyessä loppuun canalkin heräisi ja valitsisi _merkitysellisiä_ pelejä.
 

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
Juu. Otetaan toi Columbus pois tolta mun listalta. Ajattelin vain mun yhtä lempipelaajaa Jody Shelleytä, muuten joukkue on kyllä aika syvältä.:)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Detroit on kaukana tylsästä joukkueesta. Harva joukkue pelaa noin hyökkäysvoittoista peliä puolustaen samalla äärimmäisen hyvin. Juuri Canal plussan hankkineena tämähän on tietysti kuin toinen joulu. :D

Eikös se ole niin että Ruotsin Canali valitsee nuo näytettävät ottelut? Ja yleensähän siellä on aina ruudusssa joukkueita, joissa pelaa paljon ruotsalaisia. Detroit, Toronto, Vancouver, Ottawa... Itse haluaisin nähdä ainakin Detroitin, Toronton, Philadelphian, San Josen, New Jerseyn ja Bostonin matseja.

EDIT:

Tulevat matsit:

28.02 klo 03.00 New Jersey-Philadelphia
03.03 klo 22.00 Dallas-San Jose
07.03 klo 02.30 Detroit-Toronto
10.03 klo 22.00 Buffalo-Detroit
14.03 klo 02.30 Detroit-Edmonton
17.03 klo 22.00 NY Rangers-Detroit
21.03 klo 03.00 Dallas-St.Louis
24.03 klo 22.10 Chicago-St.Louis
28.03 klo 03.00 NY Rangers-Philadelphia
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mä olen niin paljon lähettänyt Canalille palautetta noista huonoista otteluvalinnoista että en jaksa enään vaivautua!

Ja joku sanoi niin kyllä ne valitettavasti siellä ruotsin puolella päättävät et mitä pelejä ne näyttää. Muutama vuos takaperin oli Canal+ sellainen homma jossa tilaajat saivat äänestää 3 ottelusta sen mikä näytetään. Tätä minustakin voisi kokeilla. Se vois toimia. Vaikka sunnuntain peliin äänestys. Niin katsojat saisivat sitä mitä haluavat eikä aina jotain hiton Detroit pelejä. Se on ihan ylivoimasesti eniten aina töllössä.

Mulla on ollut Canal+ ihan alusta asti ja sitä ennen omisin Supersportin ja sielä tuli paljon parempia pelejä ja enemmän.

Ei muuta kuin kaikki vaan palautetta lähettämään Canal+ otteluvalinnoista niin jos ne jotain saisivat aikaan.

Täs vielä mun top-6 suosikki joukkueet joiden pelejä haluisin nähdä

1. Philadelphia Flyers
2. Boston Bruins
3. Florida Panthers
4. Chicago Blackhawks
5. Toronto Maple Leafs
6. San Jose Sharks (siis tämä joukkue on aivan liian vähän telkkarissa. Prkl)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
joukkueet

joiden pelejä sais tulla:

- florida
- rangers-islanders
- san jose
- boston
- toronto
- ottawa

ei näiden pelejä

- detroit
- montreal
- minnesota
- pittsburgh
- dallas

Pääasia on kunhan rämisee ja kunnolla. Detroitin ja dallasin pelityyleistä en pidä alkuunkaan.

Keenanin floridaa on hauska seurata molari voi vaihtua koska vaan ja yleensä peleissä on kunnon taklauksiakin.

Harmi että ran-isl pelejä ei nyt sitten näillä näkymin ainakaan vähän aikaan tule. Huomennahan seuraava paikallis kamppailu käsittääkseni on.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nelonen mukaan......

C
anal+ otteluiden lisäks Nelonen alkaa kans näyttämään muutamia pelejä tän loppukauden aikana :)

6 peliä runkosarjassa ja finaalit päälle. On sekin parempi kun ei mitään...Mutta luulen että nelosen ottelut ovat varmaan aika huonoja. ainakin eka peli joka tulee La 2.3 jossa kohtaavat Colorado ja Dallas. Olis ollut varmaan parempiakin matseja tarjolla.
 

.creep.

Jäsen
Aivan sama ketkä pelaa kunhan joukkueet vaihtuvat. Olisi mukava tietää miten Canal+ selittää noi Detroitin peräkkäiset pelit.

Ottelut pitäisi valita myös sen perusteella mikä peli on etukäteen ajateltuna mielenkiintoisin (sarjatilanne, edellinen ottelu, "rivalryt"). On paljon mielenkiintoisempaa katsoa New Yorkin paikalliskamppailua kuin jotain Minnesota-Detroit peliä.

P.S. Onko Canal+ ikinä näyttänyt Tampa Bayn peliä? Mä oon kattonut pelejä 2½ kautta enkä muista nähneeni yhtään matsia.
 

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
Tampa bayn ottelut

Eipä ole tosiaankaan pitkään aikaan tullut Tampan otteluja. Olen ollut mukana supersportin ajoista lähtien eikä ainakaan meikäläisen muisti riitä että koska viimeksi olis ollut Tampan peli. Kai niitä on ollut muttei ainakaan tällä eikä viime kaudella. Toivottavasti saataisiin tänä vuonna ainakin yksi peli. Vaikka Floridan paikalliskamppailu panthersia vastaan.
 

tom byron

Jäsen
Näistä canal+ touhuista oli avattu ketju joskus aikaisemmin! Canalille on aivan turha näköjään lähettää palautetta, kun mitään ei edes vaivauduta vastaamaan takaisin! Floridan pelejä olisi kiva nähdä enemmän, sillä jokaisessa matsissa on takuu varmaa ryminää ja pari tappelua !
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Empä muista minäkään Tampan peliä nähneeni, vaikka Canal ollut 10/99 asti, reilut pari vuotta. Eikä sitä Sharksiakaan paljoa näytetä.

Detroitin peli on kyllä ihan jees katseltavaa, mutta neljä peliä putkeen?!? Ei herranjestas!
Ottiko ruåttalaisia tappio Valko-Venäjälle noin paljon päähän, että pitää näyttää Lidströmin pelaamista??

Näitä katselisin mielelläni:

Avalanche ( suosikki )
Boston ( peleissä tapahtuu aina )
Chicago ( old time hockey )
Edmonton ( kakkossuosikki)
Florida ( Suomalaiset )
Philadelphia ( osaavat pelata; Häsä, älä ihmettele )
Toronto ( nättiä peliä )
Vancouver ( taklauksia )
Tampa ( ei näy ikinä )
San Jose ( katso ed.)

Näitä ei juuri tule katseltua:

Dallas ( inhokkilistan ykkönen )
Washington ( kahva&sumppukiekon yhdistelmä ;) )
St. Louis
Pittsburgh
Los Angeles
Columbus


Muut joukkueet menevät ihan OK.
Eikä se palaute tosiaan auta.
Pari kertaa olen laittanut Canalille palautetta täysin muusta asiasta. Molemmilla kerroilla erittäin asiallinen palaute.
Kiekosta kerran palautetta, eikä mitään takaisinpäin.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
voi raukat kun näettä vain Detroitin pelejä tai vain ruotsalaisjoukkueiden pelejä. Sydämeni itkee verta niiden 9 matsin takia jotka Canal+ lähettää, voih kumpa voisin tehdä jotain puolestanne jotta maailma olisi parempi paikk kaikille Canal+:ssan omistajille.

nm. itsellänihän ei ko. kanavaa ole joten nelosen laajan tarjonnan varassa pitää elää...stana, arvatkaapa montako Detroitin matsia minä olen nähnyt...

typo
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Detroitin pelit canalilla

No niin mielestäni oikeus on jälleen voittanut ja parhaan joukkueen pelejä näytetään kerrankin tarpeeksi. Canal on menossa selkeästi parempaan suuntaan, jos verrataan vaikkapa viime kauteen jolloin tuli yhteensä kaksi Detroit peliä. Toinen avausottelu Torontoa vastaan ja kauden päätteeksi vielä yksi peli (en muista ketä vastaan). No onnenksi tällä kaudella on saanut edes hieman rahoilleen vastinetta.

Ilman punavalkoisia laseja katselen tällä kaudella mielelläni myös seuraavien joukkueiden pelejä:

Philadelphia
Boston
Chicago
Islanders
St.Louis
Toronto

Sen sijaan voisi jättää näyttämättä matseja tyyliin CBJ-MIN tai ATL-FLO. Ei voisi vähempää kiinnostaa...
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jos ruottalaiset päättää tulevaisuudessakin Canalin matsit, niin Detroitista tulee todennäköisesti suosituin joukkue. Onhan joukkueella varattuna mm. Henrik Zetterberg, Niklas Kronvall ja Stefan Liv...;)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Canal+ kyl pitäis jotenkin vähän aatella et mitä matseja näyttää. Tällä kaudella on kyl ollut ihan jees matseja mut se että näyttää 4 Detroitin peliä putkeen on jo aika kaukaa haettu. Vähän pitäis niidenkin miettiä et ei kaikki voi olla Red Wings faneja vaan pitäis vähän näyttää jokaisen joukkueen otteita ainakin kerran kaudessa. Ja se olis ihan hyvä et siellä olis äänestys missä pystys antaa äänen ja sitä kautta fanit saisivat päättää peleistä mitä näytetään. Olis aina muutama vaihtoehto joista valita.

PRKL ruotsalaiset kun ne on aina päättämässä näistä asioista :mad:
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Mielestäni mielenkiintoisimmat ottelut, joita Canalplus voisi tällä hetkellä tarjota, olisivat ottelut playoff viivan lähellä olevien joukkueiden kesken. Detroit on loistava joukkue täynnä hienoja yksilöitä, mutta sitä saadaan katsella riittävästi puolentoista kuukauden päästä, kun playoffit alkavat. Nyt maaliskuun kaikissa lähetettävissä otteluissa pelaa joukkueita, jotka pääsevät varmuudella playoffeihin ja joita on mahdollisuus seurata siis myös myöhemmin. Toisaalta pitää muistaa, että Canalplus ei laadi joukkueiden runkosarjaohjelmaa ja täten kanava joutuu valitsemaan nykykäytännöllä ( ottelut keskiviikkoisin ja sunnuntaisin ) lähetettävät ottelut sarjaohjelman mukaan ( esim. Vancouveria en näe maaliskuussa Canalilta, koska joukkue ei pelaa keskiviikkona peliäkään ja sunnuntainkin ottelut ovat vasta suomen aikaa yöllä pelattavia pelejä, Canalin näyttäessä päiväottelut ). Lähettäkää vain palautetta Canalille, olen varma, että ne luetaan. Itse olen laittanut muutamaan otteeseen ja aina sieltä on tullut vastaus.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Viestin lähetti nuckhead
Mielestäni mielenkiintoisimmat ottelut, joita Canalplus voisi tällä hetkellä tarjota, olisivat ottelut playoff viivan lähellä olevien joukkueiden kesken.

Yhdyn tähän mutta haluaisin myös pelejä konfrenssin/divisioonan voitosta.

Mun kaksi vuotinen urani Anal+ katsojana päättyy tähän vuoteen. Lopettaisin sen jo nyt mutta Arse pelaa mestaruudesta ja Playoffit lähestyvät änärissä.
Olen huomannut, että Anal+ tuo enemmän vitusta kuin katsomiskokemusta minulle. Otteluvalinnat oikeasti saavat minut raivon partaalle, ja olen kurkkua myöten täynnä sitä pakotusta, minkä Canal tekee näyttäessään sellaisten joukkueiden pelejä, joista pystyn tunnistamaan korkeintaan 3-4 pelaajaa.

Tämä yhtiö (Canal+) ei tunnu tietävän paljoakaan NHL:stä ja sen sisällä käyvistä tapahtumista. Se kyllä tunnistaa ilmeiset rivalryt NYRvsNYI MONvsTOR ja ehkä COLvsDET, mutta on auttamattomasti ulkona viimeisist tapahtumista. Se ei edes pyri näyttämään ns. kuumana käyviä joukkueita.
On jotenkin aistittavissa tuo peri ruotsalainen ajatusmalli, jonka mukaan kaikille pitää antaa tasapuolisesti, tässä tapauksessa kaiken maailman Minnesotan ja Columbuksen pelejä tulee näyttää sen sijaan että keskittyttäisiin niihin mahdollisesti kiinnostavimpiin (lue ei vain ruotsalaisten pelaajien) joukkueisiin.

Loppukaniittina todettakoon, että 2 peliä viikossa on kyllä hävettävän vähän, varsinkin kun otteluvalinnat tuntuvat jatkuvasti epäonnistuvan.

Mitä joukkueita haluaisin nähdä.

1. Boston (ei vain siksi, että olen B´s fani, vaan yleisesti ehkä tämän kauden viihdyttävin joukkue.)
2. Sharks (10 ottelun voittoputkia, NHL:n paras 3. kenttä, Nolan vs Selanne asettelu, Jillson ja Stuart ovat yksiä lupaavimpia nuoria pakkeja. ja jotta voin vihata Marchmentiä!)
3. St. Louis (Tämän kauden pisin voittoputki, mv-tilanne, MacInnisin lämäri, Thackuk vain senkin vuoksi, että oppisin kirjoittamaan hänen nimensä, lyhyesti joukkue pullistelee tähtiä)
4. Chicago (Kauden suurin yllätys, Probert, oikeasti nautin katsoa Nylanderia, Brian Sutter ja Sutterin näköinen tyyli pelata)
5. Edmonton (Tämä joukkue pelaa niin katsoja ystävällistä kiekkoa liikkuvuudellaan ettei sen matsien aikana voi nukuttaa, mikä pakisto, Comrie, av-pelaaminen, Worrell)
6. Florida (vaikka inhoakin joukkuetta, niin Keenan takaa viihtyvyyden, Buren puolustuspelaaminen, paljon lupauksia)
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kieltämättä ihan hyvä pointti näyttää viivalla kiikun kaakun olevien joukkueiden keskinäisiä otteluita, sillä vaikka haluaisinkin nähdä kaikki Detroitin pelit, niin ei välttämättä kiinnosta katsoa jotain Minnesota, Columbus, Atlanta -tyyppisiä pelejä, jos on tarjolla kunnon kamppailuja.

Mielestäni Canal voisi vaihtaa lähetyspäiviä sen mukaan miten mielenkiintoisia otteluita on tarjolla. Eniten vituttaa se, että parhaat taistot (vrt. Col-Det, Tor-Mtl) tulee ainoastaan zappina -tana! Lisäksi kaipaisin myös sellaisia pelejä, joissa on historian tuomaa jännitettä mukana, eli em. lisäksi vaikkapa Cgy-Edm, Bos-Mtl, Tor-Det, Chi-Det...
 

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Punasiipi

Olisin tiedustellut Churla sinulta,että mikä on perimmäinen tarkoitus kun katsot lätkämatsia yleensä?Jos tahdot,että matsissa tapellaan enemmän kuin nähdään hienoja maaleja ja kikkoja niin suosittelen sinulle menoa Las Vegasiin kattomaan seuraavaa nyrkkeilyn raskaansarjan ottelua.Tappelut tietysti välillä piristää ottelun sisällä,mutta kyllä itse ainakin haluan nähdä maaleja ja hienoja suorituksia.Haukkumasi joukkue Detroit Red Wings kyllä pelaa viihdyttävää Nhlkiekkoa parhaasta päästä.Jo pelaajaluotteloa silmäiltäessä joukkueen tulivoima on superluokkaa.Nimet Fedorov,Yzerman,Shanahan,Hull,Robitaille,Lidström,Hasek jne..saavat varmasti viihdyttävää kiekkoa aikaiseksi.Mainitsemistasi joukkueistasi toki Philly ja Chicago pelaa ok kiekkoa.Itse kovana Wings fanina tietysti olen tätä mieltä,mutta omia mielipiteitähän tänne saa kirjoitella.

Punasiivet (TULEVAT MESTARIT):)
 
Viimeksi muokattu:

Ospa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KTP, Tampereen Ilves
Onko kukaan koittanu ottaa yhteyttä johonkin Canalin selostajista (Innanen, Likku etc.)? Nämä varmaan voisivat viedä asiaa eteenpäin sinne Ruotsiin päin.
Vielä kun tietäis niiden yhteystiedot.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tänä iltana kuulemma tulee Sharksien peli, canal+ on ilmeisesti urkkinut koulumme tenttiaikataulun ja päättänyt laittaa pelin tulemaan niin, että en voi millään lähteä porukoiden luokse katsomaan ottelua. Ne Perkeleet. No, kerran vuodessa kun tulee suosikkijoukkueen ottelu televisiosta ei mitenkään pistä vituttamaan tjsp, kunhan vaan puhaltelen :)

Toivottavasti Sharks menee sitten pitkälle pudotuspeleissä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jotenkin katsoessani tuota pelilistaa, tuntuu että yleisesti tämän säikeen keskustelujen perustelut ontuvat. Kaikkihan haluavat nähdä suosikkijoukkueidensa pelejä. Näin ollen on hemmetin loogista että suosituinta joukkuetta eli Detroitia näytetään eniten. Philadelpialla, Ny Rangersilla, Dallasilla, St Louisilla kaikilla 2 myös peliä. Nekin ovat suostituimpia joukkueita.

On tietenkin totta ettei jotain Minnesotaa näytetä (toivottavasti koskaan), mikä ei tietenkään ole reilua kummankaan heidän faninsa kannalta. Canal:illa voi vaikka olla sellainen ajattelutapa ettei peliä jota kukaan ei katso, kannata näyttää (jos molemmilla on juuri silloin yövuoro tai tentti).

Minusta Hockey Nightin käytäntö että kaikkia joukkueita näytetään lähes yhtä paljon on paljon turhauttavampi. Mielenkiintoisia pelejä on vain n. 20 %.

toiseksi luulen että pelit ja joukkueet joudutaan päättämään huomattavasti etukäteen, joten kaikkia "kuumia" pelejä on mahdotonta ennakoida. erityisesti viikonloppu-pelejen valintaan vaikuttaan huomattavasti niiden alkamisaika.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Ymmärrän loistavasti minkä takia San Josen pelejä ei ole näytetty enempää. Eilisillan Dal-Sj oli kyllä sellaista kiinnipitämistä, kahvaamista, hässimistä, korkeetamailaa, mailaa jalkojen väliin etc. josta nimitys "Tamperelaista paskakiekkoa" olisi liian kauniisti sanottu. Tällä kommentilla ei tuu kavereita, tiedän. Ja ei, ei pelaa Dallaskaan maailman viihdyttävintä hokia, mutta olin rehellisesti sanottuna järkyttynyt Sharksin pelityylistä. Täyttä mummoa koko ajan ja sitten umpisurkeat tuomarit sallivat esim. Nolanin huitoa Nieuwya mailalla naamaan ja Riccin roikkua joka ainoassa ohikulkevassa pelaajassa kiinni. Ok, katson tietty D-kuppikoon lasien läpi peliä, mutta silti. Voi tietysti olla, että Josella oli huono ilta ja että normaalisti Sharks pelaa paremmin ja viihdyttävämmin. Tiedä sitten? Onko kekään nähny enempää mistään Josen pelejä, notta pelaako ne aina noin passiivista kahvakiekkoa?
 

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
jukkis 74

Tappelut eivät ole se tärkein syy miksi NHL lätkää seuraan, vaikka se kärkipäässä niissä asioissa onkin. Parhaat ottelut pelataan mielestäni playoffseissa (joissa ei tunnetusti juurikaan tapella) ja erityisesti välierä ja finaaliotteluissa joissa on yleensä äärimmäisen kovaa mutta puhdasta taklauspeliä. Näissä otteluissa mennään aina kovalla sykkeellä ns. sata lasissa ja mielenkiintoisia tilanteita syntyy. Hyvässä ottelussa ei tarvitse olla tappeluja.

Olen kuitenkin 100% jääkiekkotappeluiden kannattaja. Mielestäni ne puhdistavat peliä pahimmilta törkytempuilta. Ja kyllähän ne välillä piristävät tylsää runkosarjapeliä jossa kummallekaan joukkueella ei ole suurempaa merkitystä ottelun tuloksesta.

Tästä Detroitin haukkumisesta vielä sen verran että se nyt on ollut minulle sellainen joukkue jota jo pitkään olen "rakastanut vihata". Osasyynä Chicagon ja detroitin rivalry, joka vielä 90-luvun alkupuolella kävi aika kuumana. Vastaava joukkue suomessa josta en pidä pätkän vertaa on muuten sattumalta jökerit:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös