NHL Allstars ottelu 2009 - Hieno tapahtuma vai täysin turha?

  • 25 268
  • 126

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No, ei ihme että Wings-fanit puolustavat omia pelaajiaan viimeiseen asti. Dana77:n mielipidettä odotellessa, koska ainakin mjr varmaan hyökkää haukkana kiinni jos tässä asiassa dana ottaakin työntekijän puolen pahoja omistajia vastaan.
Minä olin vakaasti päättänyt katsoa All-Stars kisan, mutta kun canal plus sössi lähetysajat ja tallennus epäonnistui niin jäi katsomatta. Kai katsoin minä uusintaa hampaiden pesun ajan ja näin kuinka toinen joukkue (muistaakseni valkoiset) nousi 6-2 tappioasemasta 7-7 tasatilanteeseen, mutta siinä tilanteessa muistin että miksi näitä ei ole viime vuosina tullut katseltua. En huomannut että Detroitin pelaajia ei paikalla ollut, ei kiinnosta. En tiedä mitä CBA aiheesta sanoo, joten en tiedä onko pelikiellolle perusteita.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kai katsoin minä uusintaa hampaiden pesun ajan ja näin kuinka toinen joukkue (muistaakseni valkoiset) nousi 6-2 tappioasemasta 7-7 tasatilanteeseen

Melko kauan pesit hampaitasi, mutta toisaalta tuolla paskanpuhumisen määrällä oli varmasti tarpeeseen.

(Katotaan, tuleeko pelikieltoa, mutta kerrankin pääsi sanomaan.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös