Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Että haluaisit tietää mistä niitä tulee suorina? Ihan Denverin paikkalliskanavilta
Olet, kysymykseen kuinka monta ottelua olet nähnyt vastasit seuranneesi tietyn lukeman verran otteluita. Asiayhteys huomioonottaen voidaankin olettaa, että vastasit kysymykseen joka koski nimenomaisesti otteluiden NÄKEMISTÄ. Näkeminen on seuraamista ja näkemisestä puhuttiin.Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Siis radiosta minä niitä seuraan.
Olenko väittänyt että televisiosta?
Viestin kirjoitti dana77
Kuinka monta kokonaista peliä sinä Jaymie olet nähnyt Coloradolta tältä kaudelta?
Viestin kirjoitti Jaymond Flurrie
Mä olen seurannaut suorina lähetyksinä mun muistaakseni jotain 40-45 peliä.
Viestin lähetti varjo
"Onkohan muuten jatkoajan historiassa ikinä tullut noin nopeata viittä vastausta? =)"
Johtuukohan siitä että teit itsestäsi pellen muuttamalla vastauksen sellaiseksi että siitä ei heti käy selville miten niitä otteluita seuraat.
"Ja ehkäpä sekä tilastojen lukeminen, ottelun seuraaminen muutamalla tavalla jne. on aika hyvä vaihtoehto TV:lle"
nm. 5 vuotta habsia tuolla tavalla seuranneena ei todellakaan ole. Noilla tavoilla saat vain muitten näkemyksiä asiasta mutta tv:n avulla voit muodostaa oman näkemyksesi.
Viestin lähetti dude
Tämä kaikki siis osoittaa, että sinulla ei loppujenlopuksi ole mitään käsitystä kenen kuuluisi olla All Stars-ottelussa ja kenen ei tai yleensäkään mistään NHL-jääkiekkoon liittyvästä.
Viestin lähetti Aki
"Parasta viihdettä". Ei voi muuta sanoa. Great job guys.
Mutta ei ihan chattia laiteta kehiin. Kovasti täällä on Goncharistakin ollut puhetta, mutta harvempi tuntuu huomanneen ettei tämä pakkien pistepörssiä ylivoimaisesti johtava heebo edes mahtunut All Star-ottelun kokoonpanoon. Burns ja Hitchcock ajaa trapin sisään jo tähänkin otteluun, hienoa. Tosin saattoihan Goncharin tuleva loukkaantuminen olla niin ilmeinen ettei sitä edes kannattanut sen takia ottaa alunperinkään mukaan.
Jaa, kai nyt vielä sen verran että kaikki maalit mä olen kyllä nähnyt. Eli niistä voin aika hyvin tietää.
"Mä olen seurannaut suorina lähetyksinä mun muistaakseni jotain 40-45 peliä."
Noin olen tehnyt, radiosta, mitä vikaa siinä on että mä haluan kuunnella pelejä radiosta?
Viestin lähetti dude
Pelkkien maalien näkeminen ei kerro ottelusta yhtään mitään.
Ei mitään, mutta kun kysymys oli: "Kuinka monta OTTELUA olet nähnyt?" niin vastauksesi oli väärä.
Sen enempää ei ole tietoa kuin, että Sharkseista on mukana Cheechoo ja Ehrhoff. Cheechookaan ei ole enää tulokas, joten eipä tuo aivan mikään poissulkeva seikka ole Leopoldin suhteen.Viestin lähetti Hielo
Ja asiaan, jos joku kuitenkin paikalle jäi. Eli onkos jollain parempaa tietoa YoungStars-matsin oikeista kokoonpanoista. NHL.com antaa eri infoa kuin moni muu lähde Flamesin pelaajien osalta. Liigan virallinen saitti siis kiivaasti väittää, että Jordan Leopold pelaisi toistamiseen tuossa pelissä, kun taas esim. TSN kertoo, että ei suinkaan, vaan että Flamesista pelissä olisi mukana sentteri Matthew Lombardi.
Leopoldin mukana oloa puoltaa se, että silloin kokoonpanossa olisi neljä pakkia, mutta hänpäs ei ole mikään tulokas ja Lombardin syrjäyttäminen olisi muutenkin melkein rikos. Oi, kertokaa.
Viestin lähetti dude
Pelkkien maalien näkeminen ei kerro ottelusta yhtään mitään.
Muistaakseni jossain jäähallilla joskus kuulin jonkun sanovan "Maalit ratkaisee". Mitäköhän se äijä mahto tarkoittaa tuolla?
Totta juu. Pahoittelen huolimattomuuttani, mutta tosiaan Leopold oli joka tapauksessa mukana jo viime vuonna. Muita pelaajia viime vuoden joukkueista taas ei mukana ole. Tuskin siellä molemmat kentällä tulevat olemaan, joten arvelen, että todellisuudessa Lombardi on se, joka on oikeasti valittu. Vahvistusta odotellessa.Viestin lähetti vilpertti
Sen enempää ei ole tietoa kuin, että Sharkseista on mukana Cheechoo ja Ehrhoff. Cheechookaan ei ole enää tulokas, joten eipä tuo aivan mikään poissulkeva seikka ole Leopoldin suhteen.
No tämä selittää että miksi sinä tykkäät niin paljon Hejdukista, mutta Lilesin hehkutusta en ymmärrä vieläkään. Minä en tosin ole nähnyt kuin muutamia Coloradon pelejä, joten ei mulla mitään todellista kuvaa hänen taidoistaan, kunhan läppää heitin. Näkemissäni peleissä hän ei ole muhun vaikutusta silleen tehnyt, mutta en ole tyyppiä todellakaan erityisemmin seurannutkaan (tai sitten se on hyvä vain radiossa). Ja tietenkään toisen joukkeen pelaajia ei tule seurattua pelejä katsoessakaan samalla intensiteetillä kuin Detroitin pelaajia seuraan.Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Jaa, kai nyt vielä sen verran että kaikki maalit mä olen kyllä nähnyt. Eli niistä voin aika hyvin tietää.
Ei tarvi varjon mennä mihinkään!Viestin lähetti varjo
Monet pitävät minua idioottina erilaisten mielipiteitten takia mutta toivon todella että olen kyennyt niitten ilmaisemisessa edes hieman tasokkaampaan argumentointiin kuin Jaymond tässä, mikäli ei niin menen pikaisesti tappamaan itseni jonnekin koska tästä ei enää alaspäin voi mennä.
Muistaakseni jossain jäähallilla joskus kuulin jonkun sanovan "Maalit ratkaisee". Mitäköhän se äijä mahto tarkoittaa tuolla?
Topic: En ole ihan varma, mutta muistaakseni David Aebischerkin pelasi Young Stars pelissä, eikä ollut tulokas? Missä on muuten kokoonpanot aiemmista YoungStars peleistä?