NHL 2k6

  • 36 978
  • 382

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Femus kirjoitti:
No hyvä jos noin on 2k6:ssa mutta pelaan xboxilla ja 2k5:ssa ei ole livetukea euroopassa laisinkaan joten mahdotonta toimia noin.

No sitten ne pitää tehdä itse. Gamefaqs.com ja hakusanaksi NHL 2K5 niin löytyy Phil Parentin tekemä Renaming guide. Jos kaikki nimet meinaa muuttaa niin siinä menee kyllä aikaa.Itse teen vain ne joukkueet millä meinaan pelata ja pari joukkuetta kerralla.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
JiVe kirjoitti:
Magneettilapaiset miehet kulmikkaine liikkeineen. No onneksi tuo oli vasta beta-versio. Lopullisessa nuo on varmaan korjattu.

Tuota magneettilapaisuutta ei juuri pelatessa huomaa ja täydellistä törmäystarkistusta ei tämän sukupolven koneilla ole mahdollista saada.
 

Femus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vancouver Canucks
Master Chief kirjoitti:
No sitten ne pitää tehdä itse. Gamefaqs.com ja hakusanaksi NHL 2K5 niin löytyy Phil Parentin tekemä Renaming guide.

Thanks. Mutta silti typerää kun joutuu ite laittamaan nimet kohilleen. :(
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Vasta totun kunnolla 2K5:een ja nyt ilmestyy jo uusi.. Pitää ehkä hankkia :)

Edit: Nyt muutaman videon nähneenä alkaa jo ärsyttää tää NHL goalie Marty Turco -hypetys.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
ozo kirjoitti:
Vasta totun kunnolla 2K5:een ja nyt ilmestyy jo uusi.[/I]

Sama. En ole ehtinyt edes ekaa Franchise-kautta pelata läpi vielä. PES4 ja Halo 2 (Livessä) on hiukan häirinnyt lätkän peluuta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Gamespotin arvostelu: http://www.gamespot.com/xbox/sports/nhl2k6/review.html

The playoffs' injury bug that prevented players with minor injuries from returning during the playoffs is apparently no more (as we had several injuries over a few playoff series, and all returned). The CPU now actually knows how to auto-fill a line when an injury occurs (making it so you don't have to constantly jump out of a schedule simulation and reformat your lines yourself)
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Game Informerin sivuilla on videoita: http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={337BFAA4-D5AB-48E4-90EB-5F9721EE4F5A}
 
Olispa vain hyvä, kun hyllyille tulisi tuote :D Mutta nyt se on täällä!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Olispa vain hyvä, kun hyllyille tulisi tuote :D Mutta nyt se on täällä!

Joo katos vaan näkyy jo löytyvän tähän vois sanoo et ei muuta ku lataukseen, mut enhän mä wareta :D
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Gamepro-lehden arvostelu: http://www.gamepro.com/microsoft/xbox/games/reviews/48236.shtml

Previously, the franchise suffered a bit too much from annoying floatiness as the skaters really didn't seem grounded on the ice. While this area of the game isn't as good as in NHL 06, Visual Concepts made it so it isn't as noticeable as before, which should make a lot more people happy.

No matter which version of NHL 2K6 you prefer to "game on" with, you won't feel disappointed. And if you're a player that likes hockey with a bit more of a simulation flare, this is the game you'll want to have in your collection.
 

kotsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HIFK, Kiekko Haukat
Joko on porukka päässy pelaileen? Mitäs mieltä? Itse kyllästyin tuohon ea sportsin änäriin ja aloin laittaa nhl 2k6:n rostereita kuntoon. Mutta ongelmiahan siinä tuli eli saako noita pelaajia mitenkään siirrettyä free agentseihin kun itse en ainakaan ole vielä keksinyt?
 

Sylwester

Jäsen
Onko siis joku jo hankkinut 2k6:n. Itselläni on ainakin sellanen mielikuva että se tulisi vasta 18.11.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Sylwester kirjoitti:
Onko siis joku jo hankkinut 2k6:n. Itselläni on ainakin sellanen mielikuva että se tulisi vasta 18.11.

Heh, kaveri on warettanut sen.
 

Sylwester

Jäsen
Kysymys niille ketkä ovat jo pelanneet 2k6:sta. Jos olette pelanneet sekä 06 että 2k:ta, niin kannattaako satsata 2k6:seen, jos omistaa 06:sen.

Itselläni on 06 ja jotkut ovat sanoneet että 2k6 olisi tällä kaudella huonompi pelattavuuden takia. Joten jos joku joka on pelannut molempia pelejä voisi kertoa suurimmat erot ja kannattaako tosiaan investoida tähän Take Twon painokseen. Itse haluan peliltä eniten realistisuutta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Sylwester kirjoitti:
Kysymys niille ketkä ovat jo pelanneet 2k6:sta. Jos olette pelanneet sekä 06 että 2k:ta, niin kannattaako satsata 2k6:seen, jos omistaa 06:sen.

Itselläni on 06 ja jotkut ovat sanoneet että 2k6 olisi tällä kaudella huonompi pelattavuuden takia. Joten jos joku joka on pelannut molempia pelejä voisi kertoa suurimmat erot ja kannattaako tosiaan investoida tähän Take Twon painokseen. Itse haluan peliltä eniten realistisuutta.

Tuskinpa peliä kukaan europpalainen on vielä pelannut, julkaisu kun on vajaan kuukauden päässä. Arvostelijat ainakin ovat olleet sitä mieltä että 2K6 on nimenomaan se realistisempi. Gamepro lehtikin muutti 06:n arvosanan alemmaksi kun olivat pelanneet 2K6:tta.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Master Chief kirjoitti:
Tuskinpa peliä kukaan europpalainen on vielä pelannut, julkaisu kun on vajaan kuukauden päässä. Arvostelijat ainakin ovat olleet sitä mieltä että 2K6 on nimenomaan se realistisempi. Gamepro lehtikin muutti 06:n arvosanan alemmaksi kun olivat pelanneet 2K6:tta.

Kyllähän se tuota letkua pitkin koneelle tulee jos niin on tullakseen. Kaverin luona testannut molempia ja 2k6 ehkä näin amatöörinä sanoisin että olisi parempi. Tiedä sitten!
 

Rocco

Jäsen
Sylwester kirjoitti:
Kysymys niille ketkä ovat jo pelanneet 2k6:sta. Jos olette pelanneet sekä 06 että 2k:ta, niin kannattaako satsata 2k6:seen, jos omistaa 06:sen.

Itselläni on 06 ja jotkut ovat sanoneet että 2k6 olisi tällä kaudella huonompi pelattavuuden takia. Joten jos joku joka on pelannut molempia pelejä voisi kertoa suurimmat erot ja kannattaako tosiaan investoida tähän Take Twon painokseen. Itse haluan peliltä eniten realistisuutta.

Itse olen pelannut viimeisen kolmen kauden ajan NHL 2K? -sarjan pelejä. Ovat jo parin vuoden ajan olleet selkeästi parempia kuin EA:n tekeleet. Uusimmasta versiosta ei ole kokemuksia kummastakaan, mutta epäilen että kaiken tämän täälläkin luetun EA-vuodatuksen jälkeen, EA NHL 06 olisi edes lähelläkään 2K6:sta. Todella paljon pitäisi parantaa että pääsisi edes 2K5:n tasolle ja parannuksia ei ole luetun ymmärtämisen mukaan tullut.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Master Chief kirjoitti:
Tuskinpa peliä kukaan europpalainen on vielä pelannut, julkaisu kun on vajaan kuukauden päässä. Arvostelijat ainakin ovat olleet sitä mieltä että 2K6 on nimenomaan se realistisempi. Gamepro lehtikin muutti 06:n arvosanan alemmaksi kun olivat pelanneet 2K6:tta.
No minäpä menin tilaamaan pelin jenkeistä, koska Sundin kannessa ei vain yksinkertaisesti käy (niin ja saihan tuon tietysti monta kuukautta PAL-versiota ennen).

Mitäpä tästä voi sanoa? Paljon pieniä parannuksia verrattuna 2k5:een (taaksepäinluistelu, maalien vaihtelevuus, franchise jne.) ja muutama pikku bugi. NHL 06 on ihan hauskaa kahdestaan, mutta 2k6 on tosiaan "realistisempi". 2k6:ssa myös puolustuksella on jotain virkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös