Mainos

NHL 25 – uusi sukupolvi?

• 35 427
  • 255

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Siis, jos estän jonkun pelaajan, niin miten sellainen silti voi tulla vastaan?

On vain joku "kieltomerkki" siinä pelaajan kohdalla. Ihan pirun hyvin auttaakin tuo tieto, että pelaan sellaista vastaan, jonka olen estänyt. Laitan yleensä estolistalle sellaisia, jotka vain trollaillevat ajankuluksi.
Ja varmaan vaikea arvata, mikä oli meininki heti kun aloituskiekko tippui. Täysi trollaaminen ja pelleilly. Otettiin maalivahtia pois jne.

Voisi kuvitella, että ESTO on ESTO.
Niin eihän tuo voi käytännössä toimia kilpailullisissa pelimuodoissa kun pelaajat alkaisi laittamaan parempia vastustajia estoon ja näin ollen saisi etua pelaten vain heikompia vastaan. Toki joku tuohon olisi kiva saada, välillä ärsyttää kyllä kun tunnistaa vastustajan ja tietää mitä on luvassa seuraavat 20min.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Niin eihän tuo voi käytännössä toimia kilpailullisissa pelimuodoissa kun pelaajat alkaisi laittamaan parempia vastustajia estoon ja näin ollen saisi etua pelaten vain heikompia vastaan. Toki joku tuohon olisi kiva saada, välillä ärsyttää kyllä kun tunnistaa vastustajan ja tietää mitä on luvassa seuraavat 20min.

Enpä ole ajatellut sitä tuolta kantilta, mutta ihan loogista totta kai.

On vain ensimmäinen kerta ikinä, kun huomaan itse, että estetty pelaaja tulee vastaan ja olen kyllä mulkeroita laittanut estoon varmaan jokaisessa versiossa pari tai kolme ainakin yli 10vuoden ajan.
Pitää sitten jatkossa vain skipata heti, jos tulee kieltomerkkinen vastaan.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä ole ajatellut sitä tuolta kantilta, mutta ihan loogista totta kai.

On vain ensimmäinen kerta ikinä, kun huomaan itse, että estetty pelaaja tulee vastaan ja olen kyllä mulkeroita laittanut estoon varmaan jokaisessa versiossa pari tai kolme ainakin yli 10vuoden ajan.
Pitää sitten jatkossa vain skipata heti, jos tulee kieltomerkkinen vastaan.
Juuri olin tulossa sanomaan samaa, että ainakin Chelissä näkyy nimenä estetty pelaaja sekä tuo kieltomerkki.
Itsekin skippaa suoraan nuo, koska olen sinne laittanut vain ns. v-mäiset pelaajat. Sellaiset jotka tykkäävät johtomaalin tehdessään pyöriä oman maalin takana, taikka jossakin muualla.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin näkevinäni PS Storen alessa änärin, ehkä voisi jopa harkita ostosta jos offlineen on tullut mitään parannusta sitten edellisen version; onko se kolmenkympin arvoinen? Rosterit ei kiinnosta, lähinnä onko AI yhtään sen parempi vastus kuin 24:ssä.

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
kolme kymppiä tai alle se mitä tästä pitäisikin maksaa. Kun ea jotain päättää niin se on myös saletti offline peleissä. Voit voittaa 5 peliä putkeen ja sen jälkeen otat 4 pataan, voitat yhden, häviät taas neljä tai viis peliä. Näistä alamäistä huolimatta Dallas Stars voitti juuri Stanley cupin. Nyt on uusi kausi 2 harkkapelin osalta polkaistu käyntiin. Mutta joo on tässä botistakin vastusta kun sille päälle sattuu.

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Hei! Olisiko täällä joku EASHL- 6vs6 pelaaja ja joukkueessa tilaa tulla höntsäilemään taikka try-outille jos kilpailullisempaa. Pidin parivuotta taukoa, edellisen kerran pelasin 6vs6 liigoja Neo tasolla. Olisi mukava päästä reenailee jonkun poppoon kanssa, jossa rento meininki, mutta pelataan kuitenkin voitosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy