NHL 24 keskustelu

  • 84 474
  • 507

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poistin vahingossa puolustajan (kok 90) kentällisestä ja laitoin sen heti takaisin ja Hupsista, kok 82! Mitä on tapahtunut? Onko muilla tapahtunut vastaavaa?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mitä pelimuotoa kannattaa pelata online? Kokeilin vissiin eka kerran kymmeneen vuoteen perinteistä kaksinpeliä. Kahdella kertaa vastustaja tuli tähdistöjoukkueella vastaan ja vasta kolmas oli normijoukkue.

Ihan paskaa siis.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä pelimuotoa kannattaa pelata online? Kokeilin vissiin eka kerran kymmeneen vuoteen perinteistä kaksinpeliä. Kahdella kertaa vastustaja tuli tähdistöjoukkueella vastaan ja vasta kolmas oli normijoukkue.

Ihan paskaa siis.
Itse suosin tuota World of Chel-moodia. Siinä ohjaat yhtä ukkoa (vl, kh, ol, vp, op tai mv). Pelaat muiden kanssa jotka valitsevat oman paikkansa, voi muodostaa joukkueen mikäli kavereita löytyy. Toinen mikä on suosittu on Hockey Ultimate Team (HuT), siinä rakennat joukkueen korteista ja pelaat niillä. Pelaamalla saa lisää korttipakkoja joista mahdollisuus rakentaa joukkuetta. Itse en jaksa sitä, koska muilla on siellä oikealla rahalla rakennetut jengit ja itse kun en rahaa tuohon laita niin SM-liiga joukkueella on haastavaa NHL-joukkuetts vastaan. Kolmas on sitten tuo sinun mainitsemasi. Siinä tosiaan voi valita minkä tahansa jengin. Se on ehkä helpoin jos peruspelin haluaa ottaa, toki siellä tulee niitä tähdistö joukkueita vastaan, niin sitten on vaan itsekin otettava semmoinen.
 
Nyt tapahtui kyllä erikoisin juttu pitkään aikaan. Pelaillen tässä Franchise modea ja menin katsomaan kalenterista miten on pelit mennyt. Siellä näkyi 5-5 tasapeli Sharksia vastaan. Voitteko kertoa miten tämä on mahdollista:D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt tapahtui kyllä erikoisin juttu pitkään aikaan. Pelaillen tässä Franchise modea ja menin katsomaan kalenterista miten on pelit mennyt. Siellä näkyi 5-5 tasapeli Sharksia vastaan. Voitteko kertoa miten tämä on mahdollista:D
Jos se näyttää tulokset varsinaisen peliajan jälkeen TAI sitten, tarkista asetuksista/säännöistä/mistä liekään, että onko sulla runkosarjan peleissä mahdollisesti tasapeli mahdollinen. Tuonhan voi itse muuttaa ja pelata vaikka siten, että tasapelitkin on mahdollisia.
 
Jos se näyttää tulokset varsinaisen peliajan jälkeen TAI sitten, tarkista asetuksista/säännöistä/mistä liekään, että onko sulla runkosarjan peleissä mahdollisesti tasapeli mahdollinen. Tuonhan voi itse muuttaa ja pelata vaikka siten, että tasapelitkin on mahdollisia.
Kyllä siellä Jatkoaika voittoja ja tappioita tuli välissä. En ainakaan itse ole mitään muuttanut.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kun Kärpillä ei onnistunut tuo kausi niin ajattelin vetää nhl24:ssa kauden.
Eka ottelu ja Sportilta turpaan 5-1, Björkqvist, Junttila ja Tiivola pisteille.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
On tämä välillä niin kummallista skeidaa. Eihän näitä joitain matseja edes uskoisi todeksi, mitä joutuu välillä todistamaan.

Vaikkakin kai se on hyväksyttävä ja realistista, että jokaista matsia ei voi voittaa, mutta jokin roti tähän touhuun olisi kiva. Ei edes naurata.

Omituisesti taas, kun tiimillä on 13 pelin voittoputki, niin yhtäkkiä tuntuu, että vastustajalla on paine päällä koko matsin, vaikka ei ole virallisesti painetta kertaakaan ja omien äijien kontrolli tulee tunnin myöhässä, mikä tekee kaiken mahdottomaksi. Pingi on 3, mutta viive on valtava.
Kaiken vielä kruunaa, että kaiken tämän epämääräisen skeidan jälkeen, kun peli on saatu verellä ja hiellä tilanteeseen 5-5, niin eiköhän 8sekuntia ennen loppua oma äijä pokechekkaa kiekon hyökkäyspäädystä jollain tuhannen tsar bomban voimalla omaan maaliin. Siis omaan maaliin toisesta päädystä pokechekin kautta ja kiekko lähti kuin tykin suusta sinne. Veska ei tee mitään ja kiekko vaan menee maaliin.
Ja tämä oli vain jäävuoren huippu, mistä tiesi, että nyt vain ei ollut tarkoitus voittaa.

Pleikkari kiinni ja huomenna uus yritys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös