Pitkään minäkin jaksoin, mutta alkoi kanssa vähän puuduttamaan tämä ihmeellinen AI ja varsinkin tuo momentum-härdelli, joka on pahentunut näiden päivitysten jälkeen kerta kerralla pahemmaksi. Slidereilla pelistä saa joko liian helpon tai sitten liian vaikean. Balanssia ei tahdo oikein löytää.
Eipä siinä sinänsä mitään. Online-pelaajia vartenhan tätä nykyään väsätään ja päivitetään, mikä on ihan ymmärrettävää rahan takia. Suuri yleisö haluaa arcade-kiekkoa ja hienoja veivejä. Harvoja taitaa tuo offline-pelaaminen edes kiinnostaa.
No, itse säätelin kanssa aikani ja hermo alkoi jo mennä, mutta lopulta taso oli oikeastaan se, mitä olin kokeillut aluksi. Tähtipelaaja täydellä simulaatiolla ja ainoat muutokset defaultteihin on, että lämärin ja laukauksen tarkkuutta nostettu molemmille koneelle ja itselle 15 pykälää, tekoälyn oppiminen 3/6 ja pelaajien ominaisuuksien vaikutus 10/10.
Tulin loppupelissä runkosarjassa lohkokakkoseksi, kuva 2 peliä ennen loppua. nousin itse ja Edmonton nousi vielä Krakenin ohi ja se tiesi itselle kotietua ja vastaan Edmonton, jolle olen nyt playoff-sarjassa 1-2 häviöllä.
Mutta näin pitkän otannan jälkeen voi kai sanoa, että toi on itselle sopiva taso, sitä en tiedä onko kenellekään muulle :). Eikä nyt varsinaisena puolusteluna tuolle, että ihme kun nyt löytyi kumminkin taso itsellä, joka toimii. Mutta kumminkin, että on se kai mahdollista löytää. Muuten tuo on ihan realistista ja jänniä matseja, mutta laukaukset ei toki pelissä ole tasaiset, vedän pelistä riippuen 2-4 kertaa enemmän, kuin kone.