Enpä ole huomannut tuota uutista mistään. Pitää selvittää asia. Ferris, kerro mikä on Ivan Majeskyn tilanne? Onko hän kauan vielä sivussa?Ferris kirjoitti:HF:n boardsilla puhuvat, että Zalesak olisi laitettu waiversiin. Jos pitää paikkansa, niin nyt sitten nähdään palaako Z Eurooppaan vai jääkö Hersheyhyn.
vetoo kirjoitti:Enpä ole huomannut tuota uutista mistään. Pitää selvittää asia. Ferris, kerro mikä on Ivan Majeskyn tilanne? Onko hän kauan vielä sivussa?
[/I]
Hah, kirjaimellisesti!vetoo kirjoitti:Pirullisen hyvä Satan on muodostanut Alexei Jashinin kanssa Islandersin ykkösduon ja ylivoimalla on kertynyt mukavasti minuutteja.
Eihän siinä mitään, kun on todella kiinnostunut jostain jääkiekkoon liittyvästä asiasta, niin sitä seuraa erityisellä mielenkiinnolla. Minulla se sattuu olemaan Slovakian jääkiekko. Olen muuten seurannut Slovakian lätkää jo vuodesta 1994. Marian Hossalta odotan enemmän maaleja, mutta Thrashersin viimeaikaiset ongelmat ovat heijastuneet myös Hossan peliin. Jos koko joukkue tekee vain muutamia maaleja, ei Hossakaan niitä voi oikein tehdä. No, toivottavasti Atlantan esityksiin tulee varmuutta, kun Lehtonen palaa veräjälle. Nuoremman Hossan alkukauteen olen ollut hyvin tyytyväinen. Siirto Habseista Manhattanille teki selvästi hyvää Marcelille. Pisteitä on tullut todella hyvin ja peliaikaa tulee mukavasti. Ja hyvät ovat muuten slovakkipelaajien tehot NHL:ssä. 8 parhaan hyökkääjän piste per ottelu -keskiarvo on yli yksi. Slovakian sisäinen NHL-pörssi löytyy parhaiten http://hokej.point.sk/nhl/stats.php?action=reports&report=1032 -osoitteesta, mutta myös itse pyrin pitämään tässä ketjussa sitä melko hyvin ajantasalla.Dougie KillMore kirjoitti:Kiitos, Vetoo, coveragesta mitä olet jaksanut pitää yllä slovakeista! Meikäpoika diggailee näistä hemmoista todella ja fantasialiigajengini nyk. koostumus heijastelee myös tätä: 5 svk, 1 cze, 1 ryan miller. Toivotaan että Hossan hassit ovat historiaa tästä eteenpäin.
Hyvä uutinen. Majesky on kaikesta kankeudestaan ja hitaudestaan huolimatta Slovakian heikohkon maajoukkuepuolustuksen runkomiehiä. Majesky lienee lähes varma olympianimi, jos tästä eteenpäin ei tule mitään takapakkeja polven kanssa.Ferris kirjoitti:Majeskyn ensiesiintyminen Caps-paidassa lähestyy hitaasti, mutta varmasti. Mies oli jo eilen Toronton reissulla joukkueen mukana, ja hänen uskotaan pelaavan avausmatsinsa viikon sisään, jos ei mitään takapakkia tapahdu.