Nyt kun on reilut kymmenen peliä tullut pelattua ja enpä muista koska olisin ollut yhtä pettynyt pelimoottoriin. Uusia hienouksia joo, mutta niin järkyttävän kankeaa, ettei tämä ole realismia. Jos luistelun pitää olla noin vaikeaa ja "realistista", voisi aloittaa mallintamisen siitä, että siellä tutkii vähän mitä siellä kentällä oikeasti tehdään. Kai se nyt on kankeaa, jos pitää aina paikaltaan lähteä, kun oikeassa maailmassa pidetään se pieni liike juuri sen takia, ettei lähteminen olisi niin tervaista. AÌ on parantunut, mutta jotenkin tuntuu että lähinnä puolustussuuntaan ja edelleen uinuu ajoittain todella pahasti. Tekee omaan mieleen vain hallaa pelille, kun puolustaminen kehittyy ja hyökkäämisessä vedetään edelleen samoja linjoja. Tuo pokettaminen. Onhan se juu tehokas tapa oikeassakin maailmassa, mutta jos jumalauta 70% läpiajoista poketetaan kiekko kulmaan sieltä about metrin päästä. Realistista? Loppuun sitten vielä erikoismaininta siitä, että realismin nimissä Teemu Pulkkinen veti viisi kertaa ohi kiekosta yhden ottelun aikana, ilman painetta ja suorasta luistelusta. Onhan se kokonaisuus joo heikko, mutta jos perkele minä osaan vetää suorasta luistelusta 100/100 kiekkoon, niin kyllä voisi olettaa näiden ammattilaisten pystyvän samaan.
Korttikauppaa koitan sen verran vääntää, että saisi jokusen joukkueen HUTissa kasattua ja BeAGM:ää tulee vähintäänkin koitettua, mutta muuten ainakaan ensivaikutelman perusteella ei ole mitään hinkua "pelata" itse peliä.