NHL 15

  • 413 055
  • 1 284

Kafrom

Jäsen
https://www.youtube.com/watch?v=S8eAvmwrRag Ensimmäinen ottelukooste tehtynä, huikean paskaa tuuria maalinteossa itsellä :D Vastustajan kaikki maalipaikat videolla maalien lisäksi, ei niitä liikaakaan ollut.

E: ja sen verran jengistäni, että tosiaankin pelaan Euroopasta kasatulla jengillä, alkoi kyllästyttämään sen handicap-perseily paremmalla jengillä, muutenkin saa realistsempaa peliä aikaan näillä vähän huonommilla janttereilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo´o. Siitä on kohta kaksi viikkoa kun uutta änäriä olen pelannut. Tuota handicap/momentum-videota katsoessani ei oo kauhea ikävä huttiin tullut. Vastustajalle menee joka toinen veto sisään ja vastuksen Crawford vetämässä perus "uransa peliä" toisessa päässä. Hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuohan on juurikin sitä paska EA:ta mihin on itsellänikin palanut käpy kiinni. Aivan sama mitkä on taitosi ja mitä pelaajia kentällä on turpaan tulee, kun EA on niin päättänyt. Oma maalivahti imee minkä kerkeää ja toisessa päädyssä et saa sitten edes tyhjistä sisään. Momenttum paskan ymmärrän yksinpelissä, että saadaan jonkinlaista "draamankaarta" peleihin, mutta miksi se pitää tunkea myös tuonne onlinen puolelle. MIKSI?
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Eipä ole tähän tuotokseen enää tullut pariin viikkoon koskettua, aivan järkyttävää paskaa tuo HUT nykyisessä muodossaan. OTP oli hauskaa alussa, mutta ei sitäkään nyt enää jaksa päälle sadan ottelun jälkeen pelata. Noh, tulipahan ainakin kerättyä kaikki NHL-jengit HUT:ssa ja kerättyä noin 2 miljoonaa coinsia tilille, jos sitten vaikka ensi syksynä tuosta saisi jopa jonkinlaisen "palkinnon" itselleen. Jotenkin vain on sellainen kutina, että nyt kun niin moni on noita joukkueita kerännyt kasaan ja näin ollen niistä saanut kokoelmiinsa satoja pelaajia ilmaiseksi, niin EA:n fiksut ämmät tulee varmasti tuohonkin palaavan aasiakkaan palkintoon jotenkin puuttumaan. Parin viikon sisällä ilmestyvän GTA V:n jälkeen en kyllä tule enää tikullakaan tähän roskaan koskemaan. Vielä kun Rokkistara vetäisi tuonne GTA:n puolelle golfin, tenniksen, ym. lisäksi lätkämatsit, niin jäisi EA nuolemaan näppejään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
3 peliä Onella pelasin ja vitutus ja ahdistus oli pääasiassa fiilis. Ekassa pelissä en tiennyt mitään mitä tein kentällä, kun tottunut 2 ellei 3 viikkoa pelaamaan vain PS3 änäriä. Seuraavassa pelissä vein peliä, kunnes menin tappelemaan ja tämän jälkeen sitten EA käänsikin pelin vastukselle ja vastuksen mokke pomppi kolme kertaa tiikeriloikalla eteen, kun oli täysin tyhjä maali edessä sivuttaissyötössä ja Kessel/Zeta vetelemässä. Seuraavassa pelissä voitin sitten 2-1, mutta kyllä tuossakin vastustaja yritti vaan kurvata ympäri kenttää ja hakea vaan etukulmaa, edellisen vastuksen pääasiassa yrittäessä polkkeista riparia tyhjiin. Kyllähän noita puolustettua saa pois, mutta vittu jaksa yhtään pelata tollasta kiekkoa enää.

Tää EA:n lätkä tuntuu menneen täysin vaan varmojen maalien hakemiseksi ja itse JÄÄKIEKON pelaamisosuus on poistunut online-peleistä lähes kokonaan. Ei tästä nauti enää vähääkään. Aika siis pitää pitkä tauko online-peleistä ja siirtyä EASHL:n maailmaan PS3:lle. Pitäkää tunkkinne EA.
 

Kafrom

Jäsen
En pidä itse Baconin videoista lainkaan, tuntuu paukuttavan samalla kaavalla jatkuvasti maaleja ja opettavan janipettereille uusia glitchimaalikikkoja, ei jatkoon.
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Onko jollekin ilmestynyt tuon uusimman päivityksen jälkeen nuo siinä mainitut Penguinsin, Flyersin ja Tampan kolmannet paidat? Itsellä ei ainakaan näy ei kuulu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En pidä itse Baconin videoista lainkaan, tuntuu paukuttavan samalla kaavalla jatkuvasti maaleja ja opettavan janipettereille uusia glitchimaalikikkoja, ei jatkoon.

Joo tuo on totta, mutta silti pitää paikkansa mitä videossa näkyy. Baconhan on siitä erikoinen jannu, että kertoo videoillaan kuinka EI HALUA bugitella, mutta näyttää tässä videossa nyt kuinka bugeja tehdään. Siltikin mm. bacon-släpäriä jatkumona käyttää, vaikka itse olen ymmärtänyt että mies on tuon tarkoittanut vitsinä ja irvokkuutena EA:ta kohtaan. Tai ainakin niin antanut videoiden katsojien ymmärtää.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson

Ribals

Jäsen
Minä näen tuossa kyllä nautettavan huonoa puolustamista. Jos EA sanoo että icetiltia ei ole, sitä ei silloin ole.
Ei tuon videon tarkoitus ole ainoastaan näyttää, että meneepä helppoja maaleja omiin, vaan lähinnä sitä, että poket menee kaverin pelaajan läpi/jokasesta tulee 2min ja itsellä ei mene vedot sisään huipputonteiltakaan.

Ja olikohan NHL14, missä Rammer sanoi, että "Ei ole momentumia", mutta myöhemmin taisi myöntää sen. Voi tosin olla omaakin mielikuvituksen tuotetta, mutta hämärästi näin muistelisin.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämän voisi laittaa vitutusketjuunkin, mutta laitetaas nyt tänne, kun hyvät naurut tuosta lähinnä sai. X360 ja Be a GM siis kyseessä, scouttasin pelaajia 2016 draftiin ja käskin scoutin kolmeksi viikoksi tarkkailemaan maalivahteja Jenkkeihin. Sitten kun oli tuota tarkkailujaksoa jäljellä kolme päivää niin katsoin että minkälaista tietoa siellä on maalivahtien taidoista löytynyt. No ei minkäänlaista. JUMALAUTA KOLME VIIKKOA JA KAKSI MAALIVAHTIA, EIKÄ 18 PÄIVÄN JÄLKEEN OLE KUMPAAKAAN MAALIVAHTIA VIELÄ TARKKAILTU! Kyllä pisti naurattamaan ja pohtimaan, että mitähän siellä on sitten tarkkailtu. Viimeisen kolmen päivänä aikana oli sentään kertaalleen tarkkailtu kumpaakin veskaria, mutta eipä tuosta vielä paljon tietoa herunut.

Tuo scouttaus pitäisi laittaa muutenkin kuntoon. Eihän tuossa ole mitään järkeä että yksi amatööri-scoutti kiertelee, vaan pitäis olla mahdollisuus useampaan samanaikasesti, kuten FIFAn puolella oli jo '13:ssa.. Toki parin kolmen kauden jälkeen ehtii hyvin scoutata pelaajat sillä yhdelläkin scoutilla kun niitä tarkkailtavia pelaajia ei enää paljoa ole (jotain 250-300), mutta sitten vastapainoksi varsinkin ensimmäisellä kaudellahan on mahdoton saada scoutattua oikein yhtään mitään. Voisi niitä fiktiivisiä varausikäisiä pelaajia ilmestyä reilumminkin, että olisi ensimmäisen kauden tavoin kunnolla valinnan varaa ja scoutattavaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pari positiivista asiaa olen huomennut nyt noin vajaan vuorokauden ja noin 5 pelin pelaamisen jälkeen:
- kiekot eivät enään pompi kuin pingispallot kulmissa
- se älytön sitominen, jota 14:sta vielä oli jatkuvasti laitojen läheisyydessä on poissa

Jatkan tänään harjoituksia...
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pystyykö PS4 versiota vieläkään pelaamaan netissä samalta konsolilta kaverin kanssa? Netissä ei löydy tästä helposti mitään?
 

motamoro

Jäsen
Onko kukaan onnistunut tässä tai aikaisemmissa änäreissä tekemään jatkoajalla maalin joka olisi edennyt videotarkastukseen asti? Muistaakseni omalla kohdalla kaikki korkeannäköiset mailat ja kimmokemaalit ovat suoraan hyväksytty vaikka varsinaisella peliajalla nuo olisi mielestäni voinut hylätä tai edes tarkastaa videolta?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ollut todella nautinnollista operoida PS3:lla Live the Lifea. Olen nyt Duckseissa pelaamassa urani kolmatta ammattilaiskautta ja pari aiempaa tuoneet mestaruudet, piste -sekä kaikkimuutkin vitun pörssivoitot. Löytyy pudotuspelien ämveepeet parilta keväältä jne. Melkein harmittaa etten heti aluksi uskaltanut säätää vaikeustasoa säätöineen kaikkein haastavimmalle. Pelkäsin tuota NHL14 paskasta tuttua kyykyttämistä, jolloin ihan perseestä olevilla sekä perusteettomilla argumenteilla sai pelätä pelipaikkansa vuoksi. Tässä versiossa niin ei ole ja nyt kolmannesta kaudestani olen saanut lähes aidosti haasteellisen kun sliderit säätänyt itselleni epäedullisiksi ja kovimman vaikeustason.

Kaikilta kausilta jonkin verran simulointia, mutta tähän tehopisteitäni.

2014-2015, 77 ottelua, 67+125=192, +83 - Playoff, 19 ottelua, 8+43=51
2015-2016, 80 ottelua, 62+115=177, +98 - Playoff, 24 ottelua, 15+49=64
2016-2017, 43 ottelua, 59+102=161, +84

Tällä viimeisimmällä kaudella tullut pelattua otteluita paljon juurikin haastellisuuden vuoksi. Vaikka tehopisteitä herunut aika huolella, mutta juurikaan vapaailtoja ei ole vietelty. Pitää keskittyä jollakin tasolla huolellisesti.
 

Ribals

Jäsen
Onko kukaan onnistunut tässä tai aikaisemmissa änäreissä tekemään jatkoajalla maalin joka olisi edennyt videotarkastukseen asti? Muistaakseni omalla kohdalla kaikki korkeannäköiset mailat ja kimmokemaalit ovat suoraan hyväksytty vaikka varsinaisella peliajalla nuo olisi mielestäni voinut hylätä tai edes tarkastaa videolta?
Mielenkiintoinen pointti! Itselläkään ei ole ikinä noin käynyt.

Olen tätä ennenkin kysynyt, mutta mahtaako tähän peliin vielä tulla päivitys, että maalivahteja saisi/pitäisi liikuttaa rankkareissa. Itselle tuo olisi todella tärkeä uudistus, ei olisi rankkarikisat niin paljoa bottien käsissä, vaan pilkut ratkaisisi itse pelaajat.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mielenkiintoinen pointti! Itselläkään ei ole ikinä noin käynyt.

Olen tätä ennenkin kysynyt, mutta mahtaako tähän peliin vielä tulla päivitys, että maalivahteja saisi/pitäisi liikuttaa rankkareissa. Itselle tuo olisi todella tärkeä uudistus, ei olisi rankkarikisat niin paljoa bottien käsissä, vaan pilkut ratkaisisi itse pelaajat.
Itse en tätä toivo ennen kun pelissä olisi jonkinlainen moodi missä harjoitella maalivahdilla pelaamista. Edes rankkukisoja ei PS4-versiossa ole. Ainakin noissa Moments-jutuissa itsellä puuttuu kaikki maalivahdilla pelattavat jutut, kun aika vasta olen konsolin hankkinut eikä ole koskaan oppinut pelaamaan veskalla.

Se olis varmat 0 pistettä rankuissa, jos niissä olis pakko veskalla pelata.
 

Ribals

Jäsen
Itse en tätä toivo ennen kun pelissä olisi jonkinlainen moodi missä harjoitella maalivahdilla pelaamista. Edes rankkukisoja ei PS4-versiossa ole.
Se on kyllä totta, että se olisi aika hankalaa, jos ei ole ikinä pelannut veskalla ja tässä versiossa rankkareissa torjumista ei pystyisi edes harjoittelemaan kunnolla. Mutta itseä ei enää kiinnosta pätkääkään mennä bugittelemaan rankkarikisaan, ennen oli kiva mennä viemään osaa pelaajista kunnolla kahville!
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Tuli aloitettua Be A GM kausi, heti aluksi huomasin että eikö tässä pelissä voi hyökkäyskenttien taktiikoita määrittää muuten kuin kesken matsi tai matsin alussa? Winnipegillä tosiaan pyörähtänyt käyntiin record on 6-0-0 ja taisi olla 3 noista matseista rankkarivoittoja, näitä voittoja ei näköjään lasketa maalivahdin tilastoissa vaan Pavelecilla on 6 ottelua ja 3 voittoa huhhuhhuijaa..
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuli aloitettua Be A GM kausi, heti aluksi huomasin että eikö tässä pelissä voi hyökkäyskenttien taktiikoita määrittää muuten kuin kesken matsi tai matsin alussa?

Nyt putosin kärryiltä. Siis pelin jälkeenkö sä haluaisit niitä taktiikkoja muuttaa?

Ennen peliin menoa voi muistaakseni taktiikkoja muuttaa sieltä samasta paikasta mistä voi vaihtaa veskaa ennen peliä jne.
 

Ribals

Jäsen
Nyt putosin kärryiltä. Siis pelin jälkeenkö sä haluaisit niitä taktiikkoja muuttaa?
En ole Allstar, mutta hän varmaan halusi vaihtaa ne niin, että ei tarvitsisi joka pelin alussa niitä uudestaan vaihtaa? Eli toisinsanoen vaikka pelin jälkeen jostain laittaa ne pysyviksi. Voin olla ihan hakoteilläkin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En ole Allstar, mutta hän varmaan halusi vaihtaa ne niin, että ei tarvitsisi joka pelin alussa niitä uudestaan vaihtaa? Eli toisinsanoen vaikka pelin jälkeen jostain laittaa ne pysyviksi. Voin olla ihan hakoteilläkin.

Aa, okei. Ainakin vanhemmissa änäreissä ne juuri ennen peliä laitetut taktiikat pysyivät siellä. NHL 15 ilmeisesti ei näin ole?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös