NHL 15 kannattaa ehdottomasti ostaa PS3 puolelle, jos haluaa vääntää offline matseja eli Prota ja Be a GM:ää tai seasonia. PS4 puoli onkin sitten grafiikoiltaan ja peliälyltään parempi, mutta sieltä puuttuu lähes kaikki hyvät, Pro on paska jne.
Koskakohan tuonne PS3:n puolelle uskaltaisi odotella uusimpia rosteripäivityksiä? Olisi mehevää päästä kokeilemaan esim. Be a GM:n kautta uusimpia kokoonpanoja.
Mikä tuo NHL 15:n 21 giganen päivitys oikein sisältää Xbox onella.
OkTaitaapi olla tuo EASHL Beta NHL16 varten.
Onko Be A GM mennyt yhtään eteenpäin 14:sta? 14:ssa ainakin homma meni ihan naurettavaksi mitä pidemmälle ura eteni, kun joukkueet rupesivat varaamaan jtn yli kaksikymppisiä maalivahteja ykköspickillä, jotka sitten kehittyivät johonkin 95-99 overalliin...
Kyllä siellä draftissa löytyy vielä pelaajia näistä maista, mistä todellisuudessa ei huippulahjakkuuksia nouse esiin. Tai no, aasialaisia pelaajia tuntuu olevan kyllä todella vähän, mulla on menossa be a gm -tallennus kaudessa 2022-2023 ja monenakaan vuonna ei ole scouting reportin rest of world -osiossa ollut yhtään pelaajaa, ja silloin kun on ollut, ovat ennustettu varattavan 7. kierroksella tai jäävän kokonaan ilman varausta.Drafteissa on paljon pelaajia Kiinasta, Virosta, Valko-Venäjältä jne, mutta eihän noista maista oikeasti tule ketään NHL:n puolelle. Realistisuus kärsii pahasti. Tuon NHL15 voisi hankkia, jos joku kertoisi että miten draftit menee tuossa pelissä.
Ei jatkoon tämän pelin kanssa, mutta + siitä kun kuitenkin jaksoin pelata näinkin paljon tuota peliä.
No sanotaan että lähinnä olen vaan totaalisen addiktoitunut näihin. EA ja NHL on ollut mulle huumetta siitä asti kun NHL93-pelin aikoinaan ekaa kertaa käynnistin kaverin Segalla. Sen jälkeen ei innolle ole loppua tullut, mitä nyt kohtuu pitkä tauko NHL15-pelin aikana tosin tuli tuossa marraskuun ja helmikuun välissä, kun en pelannut next gen-versiota käytännössä ollenkaan. Toki pelasin sitten PS3 NHL15-peliä tuon ajan, joten taukoa ei oo tullut näistä.Sä olet kyllä Lake välillä aika hauska :) Kaikella ystävyydellä, niin on nostettava hattua että ukko hakkaa satoja tunteja peliä jossa on hyvää 5+ edestä.
Mukavaa, että jättää taas yksi pelin syöpäosaston jäsen tulevan teoksen välistä. Ei tuota kitinää jaksa kukaan. Markkinoiden paras jääkiekkopeli, ja silti pitää valittaa joka asiasta :) Itse olen nauttinut jokaisesta pelistä ja se johtunee kai siitä, etten kiinnitä liiaksi huomiota pelin "bugeihin", koska ne ovat kaikille täysin samat sekä tiedostan kyseessä olevan videopeli. Pyrin pelaamaan mallikasta jääkiekkoa kyseisessä videopelissä mahdollisuuksien mukaan. Hemmetin hyviä otteluita tullut sadoittain väännettyä. Sitten oli taas eriasia nämä synkroilijavittupellet...He saivat veren kiehumaan aina silloin kun vastaan sattuivat. Jätähän seuraava änäri hyllyyn mies, pelaajia kyllä riittänee ilman sinun panostustakin!
Otetaanpa hypoteettinen tilanne: menet ravintolaan ja tilaat herkullisen pippuripihvin. Odotat jo pöydässäsi onnellisena tulevaa herkkuateriaa, ja kun tarjoilija tuleekin paikalle niin kas: Sehän onkin puoliksi raaka kasleripihvi. Oletko todella tyytyväinen jänteiseen ja niljakkeiseen kakkosluokan pihviin koska se nyt on ainoa pihvi lautasellasi? Niinpä. Enkä olisi minäkään.Mukavaa, että jättää taas yksi pelin syöpäosaston jäsen tulevan teoksen välistä. Markkinoiden paras jääkiekkopeli, ja silti pitää valittaa joka asiasta :)