Kaikkihan täällä on varmaan jo pelistä sanottu, mutta laitetaanpas itsekin nyt pieni värssy.
Minun ja EA:n NHL-sarjan suhde on kestänyt jo yli kymmenen vuotta. NHL 94 ostettiin aikoinaan Sega Mega Drivelle ja sitä hakattiin sen verran, että ohjaimiakin kului useampia. Siitä lähtien jokainen NHL on löytänyt tiensä meikäläisen pelihyllyyn, mutta nyt taisi tulla loppu. Viime vuodet EASHL ja Be a GM on ollut mulle ne ykkösjutut ja GM nimenomaan niin, että simuloin pelit tuolla viime vuodet mukana olleella seurannalla. Ja toki äijäporukalla vedettiin sitten kaljaa ja pelattiin onlineä porukalla ja be a pro on ollut myös mukavaa vaihtelua. Toisin sanoen kaikki, minkä vuoksi olen tätä peliä fiilistellyt, on viety pois (vain sen takia, että HUT tuo EA:lle noiden rahalla ostettavien pucksien takia lisää?). Toki tuo HUT jaksaa vielä koukuttaa, mutta eihän tämä peli ole mitään muuta, kuin HUT höystettynä puoliksi tehdyllä paskalla. Varsinkin kun HUTissakin on vielä naurettavaa rahastusyritystä, kun noita joukkuepakoista tulleita kortteja ei voi myydä. Täysin luokatonta. Puitteet ja aika suhteutettuna huonoin jääkiekkopeli konsolimaailmassa. Ketä lämmittää, että voit valita mailamerkeistä CCM:n tai Bauerin, jos koko tuote on alusta loppuun täyttä paskaa.
Tämän siitä saa, kun kaikki kilpailu katoaa. Ei kai siitä EA:ta voi syyttää, että vetävät riman alta, kun noita pelejä kuitenkin ostellaan.