Tuntuu olevan melko paljon taikauskoista porukkaa palkkojen suhteen. Itselläni palkat yli 108 miljoonaa ja voittoprosentti ykkösdivarissa selvästi yli 90.N. 150k alle 80 miljoonaa, enkä kauheasti tuon yli tykkää päästää yleensäkään.
Tuntuu olevan melko paljon taikauskoista porukkaa palkkojen suhteen. Itselläni palkat yli 108 miljoonaa ja voittoprosentti ykkösdivarissa selvästi yli 90.N. 150k alle 80 miljoonaa, enkä kauheasti tuon yli tykkää päästää yleensäkään.
No joo, osittain varmasti onkin, onhan tähän syynä jo vuosia EA:lla jatkuneet momentumit ja muut tasoituspaskat, jotka aina joskus nostavat päänsä tuolta EA:n suosta. Mutta nykypäivänä moni (mm. itse) nojautuu tähän aivan liikaa, kun onhan peli nyt myös peli jossa ihan oikeasti mokelle sattuu se hyvä päivä maalilla, etenkin jos on upgradettu. Mutta kyllä itse olen huomannut enemmän kuin kerran Next Genillä, että pelaaminen on helpompaa kun ei pidä biljoonaluokan palkkajoukkuetta kentällä, pelaaminen tuntuu selvästi... normaalimmalta.Tuntuu olevan melko paljon taikauskoista porukkaa palkkojen suhteen. Itselläni palkat yli 108 miljoonaa ja voittoprosentti ykkösdivarissa selvästi yli 90.
Itse ostin n. kk sitten Perryn 97K:lla. Eli on siellä halpoja ollut jo pidemmän aikaa.Huomasin kanssa, että Perryn hinta on 40k tippunut, eli nyt saa jo 100k. Myin oikeeseen aikaan oman pois.
Tänään kävi yllättävä juttu pelissä. Mun maali hylättiin potkumaalina, niin vastustaja otti seuraavassa alotuksessa molarin pois ja sain tehdä sen yhden tyhjiin. Liian kilttiä vastustajalta, voitin matsin lopulta maalilla.
Ootteko valittaneet saamatta jääneistä coinseista ja jos ootte niin mihin? Voitin pleijariturnauksen ja kolikot sain ainoastaan voitosta.
Joo katselin äsken viestejä, niin aikalailla tasan kk sitten oon tänne ilmottanu myyneeni sen, eli varmaan vikoja 140k pucksiin myytyjä ollut sittenItse ostin n. kk sitten Perryn 97K:lla. Eli on siellä halpoja ollut jo pidemmän aikaa.
Hinnat alkavat pudota kun tarjonta lisääntyy; absoluuttinen korttien määrä kasvaa kun pakkoja avataan ja tuskin kukaan pikamyy huippupelaajia pois. Täten kortit siis jäävät kierteeseen peliin. Itse mietin koko oman joukkueen myymistä kun ei oikeen jaksa pelailla pahemmin.
Laskeskelin nykyhinnoilla saavani noin reilu miljoona pucksia.
Pronssipusseja avatessa kyrvähtää ja heittää servereiltä kaksi kertaa kolmesta. Joku vanha bugi, jota YLLÄTTÄEN eivät jaksa vaan korjata, koska: vanha sukupolvi. PS3:lla nimenomaan tämä ja kai Xbox360-konsolillakin.Onko muilla vastaavaa käpyä käynyt, että ilmaispakkoja avatessa yhteydet EA:lle katkeaa?