NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 290 119
  • 976

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako tossa GM connectedissa jotenkin noi trade deadlinen jälkeiset kokoonpanot käyttöön? Ollaan aloittamassa uutta GMC:tä, ja vaikka laittaa aloituskokoonpanoiks "nykyinen" ni ei oo oikeet kokoonpanot, vaikka online-peleissä ja esim kausimuodossa on oikeet.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
GMC:een taitaa tulla kerran-pari kauteen kokoonpanopäivitykset, eivät siis päivity samaa tahtia käytettäväksi kuin muuhun peliin. EA Sportsin foorumeilta sai ainakin viime vuonna vihiä päivitysajankohdista. Tuskin ainakaan heti on tulossa.

Edit: Jatkoajan GMC2-Liigassa on off-season alkamaisillaan. Kauden aikana kävi valitettava pelaajakato ja lisää pelaajia kaivataan mukaan, noin viitisentoista jamppaa vielä sinnittelee mukana. Nyt on siis oiva tilaisuus liittyä mukaan ja rakennella omanlainen mieluisa poppoo vapaista agenteista. Suunnaksi jatkoaika2gmc.palstani.com/ ja mukaan joukkoon iloiseen! Rekisteröidythän Liven gt:llä, selkiyttää huomattavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen nyt Be a GM-pelimuodossa Coloradolla kauden 4 alussa harjoitusotteluissa. Sentteritilanteeni on mielenkiintoinen, ykkössentterinä luonnollisesti Matt Duchene (OVR muistaakseni 88), kakkossentteri on MacKinnon (86) ja kolmossentterinä Stastny (85). Stastnyn tasoista kaveria ei mielestäni kannata peluuttaa kolmosessa joten kokeilin sitten erilaisia treidejä ja yksi mihin esim. Edmonton suostuisi, olisi sellainen että Stastny Oilersiin ja tilalle Nail Yakupov (87). Tämän jälkeen Yakupov menisi joukkueeni ykkösketjun oikeaan laitaan mutta esim. Gabriel Landeskog tippuisi kolmosketjuun :D

Kannattaisikohan tuollainen treidi tehdä vai kannattaisiko ennemmin treidata Stastny johonkin puolustajaan? TOP-6 puolustajillani tasot ovat suunnilleen luokkaa 81-90. Joukkueeni näyttää niin vahvalta, että teki minkälaisen treidin tahansa (tai jätti tekemättä) niin väkisinkin joku ykkösketjun tason mies tippuu kolmosketjuun.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Stastnyn tasoista kaveria ei mielestäni kannata peluuttaa kolmosessa joten kokeilin sitten erilaisia treidejä ja yksi mihin esim. Edmonton suostuisi, olisi sellainen että Stastny Oilersiin ja tilalle Nail Yakupov (87). Tämän jälkeen Yakupov menisi joukkueeni ykkösketjun oikeaan laitaan mutta esim. Gabriel Landeskog tippuisi kolmosketjuun :D
Kyseinen treidi suoritettu. Ykkösketju on nyt muotoa Tanguay-Duchene-Yakupov. Tälle kolmikolle on odotettavissa paljon tehopisteitä. Landeskog meni nyt sitten kolmosketjun vasempaan laitaan, minne ei mielestäni tuon tasoinen kaveri kuulu. Nyt onkin sitten suunnitelmissa jo uusi treidi, sellainen että Landeskog ja Jamie McGinn Nashvilleen ja sieltä Seth Jones Avsiin (88 OVR) sekä joku random-rookie, koska Nashvillen joukkueeseen ei mahdu enempää pelaajia. Tuollaisen treidin jälkeen puolustus näyttäisi vähintäänkin mukavalta:
Jones (88) - Johnson (90)
Rielly (86) - Barrie (84)
Summers (84) - Stone (84)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä mieltä porukka on ollut tämän pelin osalta livessä pelaamisesta? Itse en ole kokeillut vielä kertaakaan, koska olen laittanut itse kaikki kokoonpanot kuntoon kaikkia junnuja jne. myöten latailematta valmiita kokoonpanoja ja livessä pelaaminen vaatisi viimeisintä latausta. Niin onko peli kuinka realistista niillä asetuksilla mitkä liveen nyt on annettu? Luulisi ainakin, että miestä lentäisi niillä alkuperäisillä asetuksilla pitkin pleksejä jatkuvalla syötöllä, vai?
 

Isaa

Jäsen
Mitä mieltä porukka on ollut tämän pelin osalta livessä pelaamisesta? Itse en ole kokeillut vielä kertaakaan, koska olen laittanut itse kaikki kokoonpanot kuntoon kaikkia junnuja jne. myöten latailematta valmiita kokoonpanoja ja livessä pelaaminen vaatisi viimeisintä latausta. Niin onko peli kuinka realistista niillä asetuksilla mitkä liveen nyt on annettu? Luulisi ainakin, että miestä lentäisi niillä alkuperäisillä asetuksilla pitkin pleksejä jatkuvalla syötöllä, vai?
Ei ole realistista nähnytkään, ei. Eihän tästä kovin realistista saa edes vaikka kuinka asetuksia säätäisi, sen verran isoja ongelmia on asioissa, joita ei asetuksilla korjata.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei ole realistista nähnytkään, ei. Eihän tästä kovin realistista saa edes vaikka kuinka asetuksia säätäisi, sen verran isoja ongelmia on asioissa, joita ei asetuksilla korjata.

Amen. Magneettikiekot suoraan lapaan, ihan sama kuinka monta vastusta on välissä, botin jatkuvat idioottijäähyt, momentum, mokkejen järjetön epätasaisuus ja epäkehittyminen GMC-kausien aikana, botin idioottipelaaminen eri tilanteissa kentällä kiekottomana, jo NHL07-pelistä asti ollut "syötän oikealle, okealla oleva sutaisee ohi kiekosta kun yritän vetää suoraan syötöstä"-bugi, GM-moden botti-GM:n idioottimaisuus edelleen (aivan liian helppoa kusettaa treideissä ja ehdottelee vain idiootti-treidejä), Be a Pro-moden bottien samanlainen idioottimaisuus since BAP tuli koko peliin, CPU-pelien turhamaisuus (kusettava botti, joka välillä päättää kumpi pelin voittaa), täysin epärealistinen fyysinen peli, jossa tökkäisemällä pelaajaa kiekko jää paikalleen jäähän ja näin vastus saa kiekon itselleen, junnujen typerä kehitys GMC- ja Be A GM-pelimuodoissa (osa keltaisista kehittyy jollekin 8. kaudelle pelaajaksi että kentällekin voi jo päästää, osalla kehittyy pelkät vetoarvot älyttömiksi), EA:n paskat serverit, jotka lagaa illasta toiseen mm. HUT:n osalta (ja nää piti vissiin parantaa joskus 6kk sitten?), pelin liiallinen samanlaisuus vuodesta toiseen (samat höpinät jostan vitun Ovechkinista ja Bäckströmistä selostajilla, kuin NHL07-pelissä, samat valikot, samat... kaikki.).

Joo, on parantunut peli siitä mitä se oli NHL07 ja 08-peleissä, mutta ei lähellekään niin paljoa, että tästäkään tuotosesta olisi totaalisen iloinen. Money talks, bullshit walks pitäisi olla EA:n mainoslause. Ei voi kuin toivoa että nextnext-gen-änäri on täysin uudistettu ja erilainen peli (yeah right).

Helpottipa.

Edit: Niin ja vaikka tämä meni ohi aiheen, joka koski online-pelejä, oli avautuminen silti näistä "pikkujutuista" enemmän kuin paikallaan. Livessä vituttaa pelaajat, mutta tuo on helppo korjata sillä, että menee esim. GMC-liigaan jossa tietää olevan porukkaa joka ei hae jatkuvaa bugirannetta/rystylapaa/muuta vastaavaa pelin heikkouden jatkuvaa hyväksikäyttöä, näin tappaen sen vähäisenkin peli-ilon itse pelistä.

Toki nuo bugiyritykset on nykyään kohtuu helppoa puolustaa pois, mutta se ei silti muuta sitä että pelaamisen idea menee pilalle, jos vastus hakee vain noita.
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
EA:n paskat serverit, jotka lagaa illasta toiseen mm. HUT:n osalta

Mitenhän itsellä ei ole tälläistä ongelmaa sattunut kohdalle? Jonkun verran tätä kumminkin tullut tahkottua... Toki yksittäisiä vastustajia sattuu kohdalle joita vastaan lagi on kova, mutta 95% peleistä toimii kyllä hyvin ihan ilman lagia.

Mutta joo, muuten tuntuu kyllä välillä siltä että joissakin peleissä kiekko pomppii koko pelin itselle, seuraavassa sitten taas vastustajalle... Eli kaikki irtokiekot jäävät pelissä aina samalle jengille. Ja nuo molarit taas, itsellä HUTissa Lehtonen maalissa joka on kyllä yleensä aivan jäätävän hyvä, mutta jotenkin oudolta tuntuu nuo maalivahtien taitojen vaihtelut pelien välillä. Välillä vastustajalla kova maalivahti maalissa jolle ei tartu mikään, sitten taas saattaa olla joku junnu/alasarjaveskari (joo, jopa ykkösdivarissa) maalissa jolle ei mene ei niin mikään.

Kaikesta huolimatta kyllä itse tätä tykkään kovastikin netissä pelata ja suurin osa peleistä on kyllä äärimmäisen nautinnollisia pienistä vioista huolimatta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitenhän itsellä ei ole tälläistä ongelmaa sattunut kohdalle? Jonkun verran tätä kumminkin tullut tahkottua... Toki yksittäisiä vastustajia sattuu kohdalle joita vastaan lagi on kova, mutta 95% peleistä toimii kyllä hyvin ihan ilman lagia.

Pelaatko HUT:a ja GMC:tä? Viimeiset 4kk serverit heittää näin meidän Suomen aikaan myöhään illalla usein pihalle koko EA:lta ja nyt viimeiset 3 päivää GMC-serverit ovat laganneet aivan saatanasti (ja tämä ei ole ensimmäinen tai edes kolmas kerta kun nuo toimivat HITAALLA). Valikot lataavat KAUAN, managerilistaa katsoessa peli ei lataa listaan kuin joukkueet, päävalikosta katoavat pelit pois kokonaan, HUT:ssa kestää kun kortti menee myyntiin (tämä onneksi harvinaisempaa), jne.

Itse peliin kun pääsee, tuo lagi onneksi on harvinaisempaa ainakin GMC-peleissä. HUT-random-pelejä en paljoa vielä ole pelannut, joten en tarkkaan niistä osaa sanoa paljoa vielä. Tarkoitus kyllä on yrittää päästä 1. divarin mestariksi vielä ennen kun tämän generaation peli lähtee kauppaan vaihdossa uuteen. Niin hullua kuin se onkin tukea EA:ta tällä jatkuvalla turhautumisella. Addikti on addikti.
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelaatko HUT:a ja GMC:tä? Viimeiset 4kk serverit heittää näin meidän Suomen aikaan myöhään illalla usein pihalle koko EA:lta ja nyt viimeiset 3 päivää GMC-serverit ovat laganneet aivan saatanasti (ja tämä ei ole ensimmäinen tai edes kolmas kerta kun nuo toimivat HITAALLA). Valikot lataavat KAUAN, managerilistaa katsoessa peli ei lataa listaan kuin joukkueet, päävalikosta katoavat pelit pois kokonaan, HUT:ssa kestää kun kortti menee myyntiin (tämä onneksi harvinaisempaa), jne.

Itse peliin kun pääsee, tuo lagi onneksi on harvinaisempaa ainakin GMC-peleissä. HUT-random-pelejä en paljoa vielä ole pelannut, joten en tarkkaan niistä osaa sanoa paljoa vielä. Tarkoitus kyllä on yrittää päästä 1. divarin mestariksi vielä ennen kun tämän generaation peli lähtee kauppaan vaihdossa uuteen. Niin hullua kuin se onkin tukea EA:ta tällä jatkuvalla turhautumisella. Addikti on addikti.

HUTia tulee lähinnä pelattua, GMC:tä ei ollenkaan joten siitä puolesta en osaa tosiaan sanoa. Ilmeisesti sitten siinä pelimuodossa enemmän näitä ongelmia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
HUTia tulee lähinnä pelattua, GMC:tä ei ollenkaan joten siitä puolesta en osaa tosiaan sanoa. Ilmeisesti sitten siinä pelimuodossa enemmän näitä ongelmia.

Kokeileppas piruuttasi pelata HUT:a iltaisin. Joka kolmas ilta vähintään heittää pihalle EA:n servereiltä, kun yrität HUT:n kirjautua. Muuten toimii muut pelimuodot pääasiassa moitteetta. Enkä todellakaan ole ainoa joka on tämän ongelman kanssa paininut. Tätä kirjoittaessa muuten EA:n serverit menivät alas ja nyt niille ei pääse, heh. Tosin nyt siellä on serveripäivitys menossa, joten siksi "kaatuivat".
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
...Tätä kirjoittaessa muuten EA:n serverit menivät alas ja nyt niille ei pääse, heh. Tosin nyt siellä on serveripäivitys menossa, joten siksi "kaatuivat".

EA:lla on/oli n.11:00-11:15 huoltokatko.

Muuten puhuit kyllä asiaa tuosta EA:n serverien laadusta. Myös EASHL peleissä on viime viikkoina ilmennyt ongelmaa, että heittää randomilla porukkaa pihalle servereiltä kesken matsin. Ymmärtäisin jos koko ajan lentäisi samat jannut pihalle, voisi syyttää aluksi omaa yhteyttä. Mutta yleensä ihan arvalla määräytyy kuka lentää pihalle jengistä. Kummalliseksi tilanteen tekee se, että yleensä molemmista joukkueista lentää 1-2 pelaaja samaan aikaan servereiltä pihalle.

Edit: Juu olitkin jo lisännyt tekstiä itsellesi, lainaus hetkellä ei näkynyt. My bad.
 

SeRe

Jäsen
Tänään on meikäläisen streamissa oikea herkkupala tarjolla, nimittäin FINSeRe (Boston Bruins) vastaan hallitseva Suomen mestari Hansulinho (Edmonton Oilers) GM Connected liigan finaalissa.

Liigan finaalissa on palkintorahaa jaossa 220€, joka on enemmän kuin Suomen yhdessäkään turnauksessa aiemmin (ellen aivan väärässä ole). Hansulinho voitti 82 ottelun runkosarjassa runkosarjan meikäläisen ollessa aivan niskassa kiinni kakkosena. Tämä siis tarjoaa Hansulinholle kotiedun tähän loistavaan ottelusarjaan, josta tuskin tasoa puuttuu.

Hansulinho lähtenee ottelusarjaan ennakkosuosikkina voitettuaan meikäläisen kahdesti tiukoissa kamppailuissa yhden maalin erolla molemmilla kerroilla. Liigan voittoon kuitenkin vaaditaan neljä voittoa, joten kummallakaan ei varmasti tule olemaan läpihuutojuttu voittamisen suhteen.

Stream avataan tänään noin kello 20:30 Suomen aikaa ja se kestänee 3-4 tuntia, kun sarja olisi tarkoitus pelata tämän illan aikana, mikäli ongelmia ei esiinny. Mikäli Suomen kovatasoisimmat 1v1 -pelit kiinnostavat kannattaa avata stream osoitteesta Twitch ja katsoa huippuvirtuaalikiekkoa tänään illalla. Ottelusarjan kestäessä noinkin monta tuntia voi pelien pariin tulla myöhemminkin, kun aikataulut antavat myöten. Chatissa voin vastailla sitten kysymyksiin ja eiköhän sieltä löydy muutakin seuraa ottelusarjan ajaksi :)

Lisäinfoa: FINSeRe
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei nyt millään pahalla, mutta kohtuu karmeata seurattavaa tuo on ollut. Jatkuvaa patjaveto-bugia ja sählyrannetta ja veivaamista. Eihän tuo mitään jääkiekkoa ole. Ei kauheasti vahvista mun mielipidettä PS3-puolen pelaajista tuon seuraaminen.
 

Fiiu

Jäsen
Ei nyt millään pahalla, mutta kohtuu karmeata seurattavaa tuo on ollut. Jatkuvaa patjaveto-bugia ja sählyrannetta ja veivaamista. Eihän tuo mitään jääkiekkoa ole. Ei kauheasti vahvista mun mielipidettä PS3-puolen pelaajista tuon seuraaminen.

Ethän sä nyt hei oikeesti mitään muuta odottanu? Kyllähän toi änäri on niin nähty moneen kertaan ja kaikki varmaan tietää mistä on kyse. Odotellaan jos joskus vahingossa vielä nähtäis ihan jääkiekkopelikin konsoleilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ethän sä nyt hei oikeesti mitään muuta odottanu? Kyllähän toi änäri on niin nähty moneen kertaan ja kaikki varmaan tietää mistä on kyse. Odotellaan jos joskus vahingossa vielä nähtäis ihan jääkiekkopelikin konsoleilla.

Kyllä ainakin kolmessa eri GMC-liigassa mitä itse pelannut olen, on ollut hyvää peliä ja realistista jääkiekkoa. Jatkoaika1, 2 ja Muro-GMC ovat olleet sellaista. Siellä on ihan säännöt, että mahdollisimman mukavaa kiekkoa kaikille pelataan ja aidolta tuntuvaa sellaista, eikä haeta mitään jatkuvaa bugipaskaa.

Eri juttu sitten on nuo random-vastukset livessä. HUT:ssa siis välllä näitä veivisankareita tulee vastaan, jotka yrittävät puolet pelistä pelkkää säbärannetta ja kun puolustan ne pois ja teen itse pari normimaalia, niin lukeekin että vastustaja on quitannut pelistä.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Aikalailla samaa mieltä.Toki varmasti jos ja kun pää vaan kestää tuolla tavalla pelata niin voittoja tulee taatusti enemmän kuin tappioita,mutta.Itsellä ainakin pää hajoaa välittömästi jos tuolla tavalla pelaava vastustaja tulee vastaan.Tuossa kirjaimellisesti pelataan peliä,eikä jääkiekkoa.Mutta mussahan se vika on tässä kohtaa kun en halua itse tuolla tyylillä pelata.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Odotin kyllä paljon tasokkaampaa pelaamista. Näytti siltä että itsekin pärjäisi noissa peleissä vähintäänkin kohtuullisesti.
 

SeRe

Jäsen
EAn lätkä, EAn lätkä. Joko on realistinen tyyli tai voittava tyyli, molempia ei voi saada :)

Toiveissa toki realistisuutta uusille konsoleille, mutta saapi nyt nähdä kuinka käy. Nyt vain joutuu pelaamaan sellaista lätkää, kun EA tarjoaa :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin no. Itse pelaan kyllä sata kertaa mieluumin sitä "häviävää" lätkää, joka tuntuu oikeasti jääkiekolta ja on kivaa myös vastukselle, kuin tuota pyhäinhävistystä jossa hinkataan tattia kuin mielipuoli ja hyödynnetään pelin bugeja voittamiseen. Pilaa mulla totaalisesti pelihalut tuollainen meno, mutta meitä on moneen junaan ja veneeseen.
 

SeRe

Jäsen
Niin no. Itse pelaan kyllä sata kertaa mieluumin sitä "häviävää" lätkää, joka tuntuu oikeasti jääkiekolta ja on kivaa myös vastukselle, kuin tuota pyhäinhävistystä jossa hinkataan tattia kuin mielipuoli ja hyödynnetään pelin bugeja voittamiseen.

Jep ja sillä ei ikävä kyllä pärjää eSports -piireissä. Lähtökohta on jo eri, kun olemme täysin erilaisia pelaajia. Itse pelaan maailmalla NHL:ää kilpaa ja sinä todennäköisesti työpäivän päätteeksi sohvalla rentoutuen. Vaikea sitä yhteistä säveltä on silloin löytää :)
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Jep ja sillä ei ikävä kyllä pärjää eSports -piireissä. Lähtökohta on jo eri, kun olemme täysin erilaisia pelaajia. Itse pelaan maailmalla NHL:ää kilpaa ja sinä todennäköisesti työpäivän päätteeksi sohvalla rentoutuen. Vaikea sitä yhteistä säveltä on silloin löytää :)


Tottahan tuo on että täysin eritavalla suhtaudumme ja sitä kautta pelaamme tätä peliä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Pakko kyllä kompata Sereä tässä. Tämä on peli, ja sitä pelataan pelinä. Ei siitä oikeaa lätkää saa mitenkään, joten miksi lähteä teennäisesti edes yrittämään. Mielestäni vie peli-iloa, jos lähtee antamaan tasoitusta esimerkiksi heittämällä kiekkoa päätyyn ja purkamalla alivoimalla kiekkoa vain sen takia, että oikeassa lätkässä niin tehdään. Ymmärrän vastakkaisen näkökulmankin, mutta se ei vain kertakaikkiaan sovi omaan kilpailuvieettiin. Koko kilpailuelementtihän katoaa samantien, jos kumpikin pelaaja yrittää jotakin muuta, kuin pelin kannalta parasta ratkaisua.

Eriasia on tietenkin jatkuvasti samaa maalia hakevat tms. grindaajat. Mutta jos rahasta pelataan, niin ymmärrä kyllä senkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jep ja sillä ei ikävä kyllä pärjää eSports -piireissä. Lähtökohta on jo eri, kun olemme täysin erilaisia pelaajia. Itse pelaan maailmalla NHL:ää kilpaa ja sinä todennäköisesti työpäivän päätteeksi sohvalla rentoutuen. Vaikea sitä yhteistä säveltä on silloin löytää :)

Kyllä mä ainakin oon pärjännyt HUT-peleissä, vaikka noissa nyt toki ei ole "piirejä", niin kyllä siellä oma tasonsa silti on. Toki divari nyt vielä on 7., kun nyt vasta junnupaitoja lukuunottamatta kaiken kerättyäni aloin noita pelaamaan, joten huono vertauskuva sinänsä. Eikä NHL-tututkaan valittaneet ova, että pitänyt bugittaa voittoon 1. divarista tuossa. Mikäli vastassa on pelkkää bugittajaa, niin sitten luovutan kiltisti tavoitteen 1. divarin voitosta.

Rahasta en edes alkaisi pelaamaan, koska tosiaan siellä on tuota bugipelaamista. Eli itse en ymmärrä vähää alusta "bugittajia", mutta eipä näitä vastaan tarvitse pelatakaan, kuin random-peleissä.

Tämä on peli, ja sitä pelataan pelinä. Ei siitä oikeaa lätkää saa mitenkään, joten miksi lähteä teennäisesti edes yrittämään.

Miksei? Jos liigassa on säännöt realistisuutta kohtaan ja kaikki pelaajat sitä kunnioittavat ja jatkuvat rikkojat potkitaan pois.

Mielestäni vie peli-iloa, jos lähtee antamaan tasoitusta esimerkiksi heittämällä kiekkoa päätyyn ja purkamalla alivoimalla kiekkoa vain sen takia, että oikeassa lätkässä niin tehdään. Ymmärrän vastakkaisen näkökulmankin, mutta se ei vain kertakaikkiaan sovi omaan kilpailuvieettiin. Koko kilpailuelementtihän katoaa samantien, jos kumpikin pelaaja yrittää jotakin muuta, kuin pelin kannalta parasta ratkaisua.

Itse sanon ihan suoraan että loppuisi änärin pelaaminen netissä kuin seinään, jos kaikki ajattelisivat näin. (Tähän hymiö)
 
Viimeksi muokattu:

SeRe

Jäsen
No vähän eri ääni olisi varmasti lake sinullakin, jos kävisit MM-kisoissa pelaamassa 200 000$ prizepool turnauksissa :) Eri juttu jossakin tämmöisissä liigoissa, kun saa pienet karkkirahat palkinnoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös