NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 291 163
  • 976
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös aika järjestään ole näiden isojen julkaisujen postitusmäärät niin isoja, että on aika varma ettei peli ehdi ajoissa ostajalle.

Ainakin omat kokemukset vpdn ja verkkokaupan suhteen on ollut tätä.
 

Teloch

Jäsen
Ainakin omat kokemukset vpdn ja verkkokaupan suhteen on ollut tätä.

Sama vika. Kerran on tainnut VPD saada pelin perille yleensäkään samalla viikolla kun on torstai/perjantai ollut julkaisupäivä. Ja nyt kun Ahvenanmaalta ei saa tilattua halpoja uutuuspelejä, on ihan sama kävellä julkaisupäivänä vaikka Cittariin tai Prismaan, sikäli kun sellainen paikkakunnalta löytyy. Hinta tuntuu olevan se tasainen 60e joka paikassa.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Ainakin omat kokemukset vpdn ja verkkokaupan suhteen on ollut tätä.

Itsellä taasen hyvät kokemukset, 3 viimeistä vuosikertaa tilannut ennakkoon, CDON, VPD ja nyt Verkkokauppa.com. 2 edellistä tulleet juuri julkaisupäivänä ja tänään tuli ilmoitus Verkkokaupasta, että tilaus käsitelty ja postitettu, joten voisin kuvitella että putki jatkuu tänäkin vuonna.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Verkkokaupasta en enää tilaa. Änäri tuli viimeksi päivän myöhässä, lisäksi Fifa tuli viime vuonna muistaakseni myöhässä. Puhumattakaan Star Trek TNG:stä, joka tuli "vaan" 2 viikkoa julkaisunsa jälkeen.

VPD:stä on kaikki tullut ajallaan, joten sieltä ei valittamista ole.

Itse peli tuli ostettua Gamehousesta, josta myös torstaina sen haen sitten.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Tarvitaan komissaari ps3

Löytyiskö sitä komissaaria tuohon ps3 liigaan? Tarkemmin mietittyä itselleni tuo komissaarin virka ei ole mahdollinen.

Alustavan foorumin tosin kerkesin liigalle tekemään, että jos jotakuta se virka kiinnostaa niin voin olla auttamassa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Yleensä aina on VPD:stä tulleet pelit julkaisua edeltävänä päivänä ja nytkin näyttää olevan änärin tila jo lähetetty.
Mielenkiinnolla odottelen, tuleeko huomenna vai meneekö torstaille.
 

Dängleri

Jäsen
Itsellä taasen hyvät kokemukset, 3 viimeistä vuosikertaa tilannut ennakkoon, CDON, VPD ja nyt Verkkokauppa.com. 2 edellistä tulleet juuri julkaisupäivänä ja tänään tuli ilmoitus Verkkokaupasta, että tilaus käsitelty ja postitettu, joten voisin kuvitella että putki jatkuu tänäkin vuonna.

Itse olen tilannut kahtena edellisvuotena Verkkokaupasta, ja molemmilla kerroilla tuli lähetysilmoitus pari päivää ennen julkaisupäivää, mutta silti peli tuli toisella kertaa 2 arkipäivää ja toisella kertaa 3 arkipäivää julkaisupäivän jälkeen.

Tänä vuonna päätin kokeilla sitten jotain muuta, ja päädyin suosituksien myötä VDP:hen. Tänään tuli lähetysilmoitus, mutta saapa nähdä onko siltikään ajoissa perillä.
 

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
Käsittääkseni noissa ennakkotilauksissa homma menee niin, että mitä aikasemmin tilaat, niin sitä todennäköisemmin peli saapuu julkaisupäivänä. Jos tilaat pelin viikkoa ennen julkaisua, niin hyvin epätodennäköistä, että peli päätyy ensinmäiseen lähetyserään.
Itse olen neljä viimeisintä versiota tilannut VPD:ltä heinäkuun aikana ja aina on tullut peli julkaisupäivänä. Tänään tuli viesti, että peli on postitettu, joten jospa sitä pääsis torstaina jo töiden jälkeen pelailemaan!
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Jos kysymys kuuluu, mitkä verkkokaupat toimittavat ennakkotilatut pelit julkaisupäiväksi, niin vastauksen pitäisi olla: kaikki toimittavat, kunhan vain pelin julkaisija toimittaa pelit jälleenmyyjälle tarpeeksi ajoissa siten, että jämylle jää aikaa postittaa tuote sille omalle ennakkotilauksen jättäneelle asiakkaalleen. Läheskään aina tuotteiden siirtymisketju tehtaalta jämylle ei mene niin kuin sen olisi pitänyt mennä. Esimerkiksi uudet änärit jäivät viime viikolla noin puoleksi päiväksi Tukholmaan jumiin, kun siellä oli Obama vierailulla seikoittaen koko kaupungin liikenteen. Onneksi kuitenkin tänä vuonna änärit lähtivät tehtailta Suomea kohti päivää normaalia aiemmin, niin tuolla viivästyksellä ei ollut merkitystä. Pointtina siis se, että asioita tapahtuu pintaa syvemmällä. Ensimmäinen ei välttämättä ole maalitaulu vaikka sen niskaan olisikin helppoa kataa se kaikki :)

Edit: se on tietysti toinen asia ja kimurantti homma, jos vartavasten verkkokauppa aina lupaa ja vannoo, että ennakkotilaustuotteet tulevat julkkariksi kotiin, ja sitten ei välttämättä tulekkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Boxin puolella on GM Connectediin vielä tilaa!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Olipas mukava yllätys töistä päästyä, kun oli nhl14 saapunut jo laatikkoon vaikka tilaukseen lähti viikko sitten. Hienoa palvelua :P Eikun jyystämään! :D
 

Hämpton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Anaheim Ducks
Torstaina aamulla kuitenkin kasilta heti Cittarin ovelle venaamaan..

Itsekin menossa nimenomaan Citymarketista oman painokseni hakemaan, mutta perjantaina olin menossa, kun eikös julkaisupäivä ole se (13.9)? Vai onko todella niin, että peli löytyy marketista jo torstaina?

PS. Googlailin tuossa hieman, niin julkaisupäiväksi oli toisaalla ilmoitettu 12.9 ja taas toisaalla 13.9 ja nyt olen melko pihalla. Kokoajan siinä uskossa olen elänyt, että 13. julkaistaan.
 

DefenceX

Jäsen
PS. Googlailin tuossa hieman, niin julkaisupäiväksi oli toisaalla ilmoitettu 12.9 ja taas toisaalla 13.9 ja nyt olen melko pihalla. Kokoajan siinä uskossa olen elänyt, että 13. julkaistaan.
En uskalla päätäni laittaa pantiksi, mutta uskaltaisin väittää julkaisun olevan torstaina. Aikaisempina vuosina (edelliset kolme vuotta ainakin) peli on tullut torstaina ja jossain on mielestäni ollut puhettakin, että julkaisu euroopassa on aina torstaina.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Itse olen tilannut kahtena edellisvuotena Verkkokaupasta, ja molemmilla kerroilla tuli lähetysilmoitus pari päivää ennen julkaisupäivää, mutta silti peli tuli toisella kertaa 2 arkipäivää ja toisella kertaa 3 arkipäivää julkaisupäivän jälkeen.

Tänä vuonna päätin kokeilla sitten jotain muuta, ja päädyin suosituksien myötä VDP:hen. Tänään tuli lähetysilmoitus, mutta saapa nähdä onko siltikään ajoissa perillä.

Joo, voipi olla että menee sittenkin putki poikki tänä vuonna... Kävin tuossa juuri Itellan sivuilta katsomassa lähetystunnuksella ja eipä siellä mitään löydy, joten saattaa käydä juuri noin miten kirjoitit...

No ei auta muu kuin odotella...
 

Heimonjohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenna 12.9 on julkaisupäivä, taidan tosin itse saada sen jo tänään. Net anttilasta tuli ilmoitus, että lähetyksenne on noudettavissa. Päivän aikasempaan. Harvinaista, mutta käydäänpä hakemassa.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Kiinnostaisiko pelaaminen Sedinin veljeksien tähdittämällä Vancouver Canucksilla, vai haluaisitko liitää punaisilla siivillä läpi runkosarjan kohti mestaruutta? Valinta on sinun!
Voita 12 kuukauden live gold jäsenyys Finnish Online Hockey Freaksin Gm Connected liigassa!

Pelaamalla NHL 14 peliä voit nyt myös kullata elämääsi – ainakin konsolin puolella, sillä tarjoamme GM Connected liigamme voittajalle huikean palkinnon: 12 kuukauden live gold jäsenyyden.

Kuinka sinä tämän sitten saat?
Lähetä hakemuksesi liigaamme ja nosta kauden päätteeksi Stanley Cup pokaalia. Helppoa eikö totta? … Tai niinhän sitä luulisi.

Suuntaa siis osoitteeseen Finnish Online Hockey Freaks - Suomalaisille konsolijääkiekon ystäville ja tutustu sivustoomme. Muista panostaa hakemukseesi, sillä olemme saaneet kymmeniä lauseen tai kahden hakemuksia, joilla ei valitettavasti pääse sisään. Ellet ole nimeltäsi Pekka Rinne. ";)"
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Huomenna 12.9 on julkaisupäivä, taidan tosin itse saada sen jo tänään. Net anttilasta tuli ilmoitus, että lähetyksenne on noudettavissa. Päivän aikasempaan. Harvinaista, mutta käydäänpä hakemassa.

Meillä se tuli ihan postilaatikkoon asti. Hienoa toimintaa Anttilalta!
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
GM Connected

Nyt on toinenkin Jatkoajan GM Connected liiga luotu PS3:lle! Liigassa on tarkoitus pelata itse kaikki pelit, eikä siis vain manageroida. Käytämme pääosin liigan omaa foorumia, mutta liigaan ilmoittaudutaan Liigan omassa ketjussa täällä Jatkoajassa.


Joukkueet varataan nopeusjärjestyksessä. Nyt jo kymmenen joukkuetta on varattu, mutta vielä on paljon tilaa.

Tarkemmat tiedot liigan omasta ketjusta ja liigan omalta foorumilta.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Markantalolle täältä plussat. Viikko sitten tilasin ja tänään kolahti jo postiluukusta sisään. Huh, nyt pelit vaan käyntiin. Pe lukujärjestyksessä vapaa, saatan olla siis huomenna pienessä kuumessa, köh köh.. :D
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomenna sitten uusi änäri Citymarketista hankintaan. Ihan hirveitä odotuksia ei ennakkoarvioiden ja keskusteluiden perusteella ole kerennyt syntymään, mikä on toisaalta ihan hyväkin asia. Tuntuu sitten uudistukset paremmilta....

Pari asiaa varsinkin offline GM:n pelailuun olisi toiveissa. Youtube-videoiden perusteella pelaajat kehittyvät nyt (taas) kesken kauden, eikä pelkästään offseasonilla. Tämä kuulostaa siltä, että suureen rooliin noussut täytepelaaja tai junnu kehittyisi otteidensa mukaisesti, eikä vain ennakoidun potentiaalin mukaan yhdellä pyrähdyksellä kauden jälkeen.

Pelaajien kehittyminen voisi muutenkin olla loogisempaa. NHL13 mm. Emerson Etemin laukaisuarvot nousivat 99-korville yhden keskinkertaisen AHL-kauden jälkeen. Päinvastoin hyvän kauden NHL-joukkueen kolmosketjussa pelanneen Smith-Pellyn arvot pysyivät täysin samoina. Hyvää oli, että pelaajat pystyivät kehittymään nopeastikin, mutta kehittymiselle ei ollut mitään järkeviä perusteluita. Toivottavasti tähän olisi löydetty jokin kultainen keskitie.

Junnujen arvot ihmetyttävät vieläkin. Barkov näytti olevan ovr57 ja McKinnonin ovr64. Overallit tietysti eivät kerro kaikkea, mutta luulisi edes yksittäisten ominaisuuksien olevan kärkivarauksilla edes hyvää NHL-tasoa. Esim. Barkov ei kiekollisilta taidoiltaan ollut kummempi kuin perus nelosketjun grinderi. Tuliko NHL13 päivityksissä muutosta prospectien arvoihin? Itsellä ei xbox ollut yhteydessä nettiin ollenkaan.

Kyllähän tämä joka vuosi tulee ostettua. Tuntuu edellisen vuoden painos hyvin kankealta aina jo parin pelin jälkeen!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tuo NHL 14:än SM-liiga edition eroaa ns. normiversiosta?

Liigaahan noilla nyt ei vaan pysty pelata kun pelipaidat ovat mitä ovat EA:n peleissä, sen sijaan olisihan se jotain jos tässä tuoreessa liiga editionissa olisi aidot paidat mainoksineen kuten viime vuosina on Tshekin liigan kanssa ollut.

Mutta tuskin on kuitenkaan, sen vuoksi minun paluu liigaan saa edelleen odottaa. Viimeksi joskus vuoden 2004-05 tienoilla tuli liigakiekkoa pelattua, kun pelasin NHL 03:sta PC:llä ja viimeisen päälle päivitetyillä Finnish Hockey Revolutionin liigapatcheilla eli mukana oikeat liigapaidat, jään ja kaukalonlaidan mainokset sekä äijien naamat. Siinä oli tunnelmaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös