Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
Colorado vapautuu, ei aika riitä.
Laita botti päälle jos et vielä tänään poistu liigasta.
Colorado vapautuu, ei aika riitä.
isesta on aikaa puolisentoista viikkoa.
Mielellään olisin itse ainakin osallisena mahdollisimman aktiivisessa liigassa, enkä sellaisessa josa puolet ajasta konsolin ääressä menee siihen että yrittää tavoittaa muita managereja. -Pens
Ite pelannut yhen pelin viime aikataulutusjaksolta ja ei vieläkään ole aktivoitunut tunnukset sinne foorumeille missä niitä matseja sovitaan. Täältä pitää kai sitten alkaa tonkia ketä pelaa milläkin ja lähetellä täällä viestiä milloin kukakin on valmis pelaamaan. - Rangers
-Chatin käyttö pakollista, webchat.quakenet.org, huoneen nimi: #JatkisGMCps3
Niitä matseja sovitaan chatissa, johon linkki löytyy tämän ketjun avausviestistä. Meillä muuten on peli tässä syklissä, ehditkö tänään illalla?
Juu ehdeinkin plegellä jo vastata, mulle käy koska vaan oikeastaan tänään.
Okei, hyvä homma! Ilmesty tuonne chattiin iltasella (18.30-->), niin sovitaan siellä sitten tarkemmin.
Ite pelannut yhen pelin viime aikataulutusjaksolta ja ei vieläkään ole aktivoitunut tunnukset sinne foorumeille missä niitä matseja sovitaan. Täältä pitää kai sitten alkaa tonkia ketä pelaa milläkin ja lähetellä täällä viestiä milloin kukakin on valmis pelaamaan. - Rangers
Tänään 11.30 tullut s-postiin että olet tehnyt tunnukset foorumille. Aktivoin ne kunhan foorumille pääsen.
Tässä jaksossa olisi pari manageritonta jengiä vastassa. Saako näitä vs pelata näin alkujaksosta, vai pitääkö odotella jos tässä viikonlopun aikana tulisi uusia managereja? Tänään oikeastaan ainoa ilta, jolloin olen varmasti pleikan ääressä tämän viikonlopun aikana.