NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 129
  • 469

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Washington, Boston NY Rangers Peleille?? Ennen yhdeksää tarvii lähtee duuniiin...
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Edmontonin Generaali Manageri ilmoittautuu messiin. Laittelen tässä kentät kuntoon niin sitten voin pelailla Vancouveria ja Anaheimia vastaan, ovat ilmeisesti ne joukkueet joilla on jo käyttäjä tässä liigassa tämän aikajakson vastustajista.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Edmontonin Generaali Manageri ilmoittautuu messiin. Laittelen tässä kentät kuntoon niin sitten voin pelailla Vancouveria ja Anaheimia vastaan, ovat ilmeisesti ne joukkueet joilla on jo käyttäjä tässä liigassa tämän aikajakson vastustajista.

Kerkesin pelata konetta vastaan. 3-2 jatkoajalla minulle. Aika agressiivisesti Edmontonin pelaajat höyrysivät päälle ja kaikki luisteli lujaa.. nopee joukkue!
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ok. Onko nyt joku irc-kanava olemassa liigalle? Ja koneen ohjaamia vastaan pelaaminen on ilmeisesti sallittua tässä vaiheessa? Infotkaahan niin alkaa homma sujumaan.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mites nää tehdyt treidit mm. Edmontonin kanssa nyt kuin GM vaihtui? En tiedä oliko tästä jotain puhetta aikaisemmin, mutta mielestäni hyväksytyt treidit pitäisi toteuttaa.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olin juuri tulossa tätä kysymään, kun kerkesin sen jo hylätä ennen kuin luin harkyn lähettämän YV:n enkä tiennyt että kauppa oli etukäteen sovittu. Eli laitahan uutta ehdotusta sitten tulemaan, mielestäni oli omalle kohdalle nobrainer mutta no-can-do :). Onkos tämä edellinen GM tehnyt muita kauppoja?

E: Löysinkin sen toisen kaupan vielä tuolta ketjusta, laitan ehdotuksen eteenpäin.

E2: Pengulle: Lisäisitkö nuiden muiden tähän liigaan liittyvien ketjujen linkit avausviestiin, olisivat sielä sitte näppärästi napsittavissa.
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Minnesota Wild linjoilla!
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mites sitten esim Colaiacovon tilanne? Kaverihan löytyy pelistä St. Louis Bluesin riveistä, mutta teki juuri Detroitin kanssa sopparin. Eikö herran kuuluisi siirtyä mun rosteriin?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ainakin toisessa liigassa sovittiin selvyyden vuoksi, että pelaajat ovat niissä joukkueissa joissa tuon rosteripäivityksen mukaan ovat. Minun puolestani ei niin väliksi, mutta aiheuttaa ylimääräistä häsläystä mielestäni jos niitä aletaan siirtelemään.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Ainakin toisessa liigassa sovittiin selvyyden vuoksi, että pelaajat ovat niissä joukkueissa joissa tuon rosteripäivityksen mukaan ovat. Minun puolestani ei niin väliksi, mutta aiheuttaa ylimääräistä häsläystä mielestäni jos niitä aletaan siirtelemään.

Näin ymmärtääkseni mekin lähdettiin että näillä mennään.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Mulla on yks peli jäljellä ja perkules, kun en muistakaan nyt varmasti, että ketä oli vastuksena. Joka tapauksessa huomenna olen illalla 18-> linjoilla, niin jos ko. joukkueella on ihmismanageri, niin silloin voidaan sitten pelata tai muuten menee simulaatioksi (riippuen ihan liigan aikatauluista). Muut pelit sain pelattua lauantain aikana, niin tästä syystä en suostu, että ko. ottelussa vastustaja pelaa joukkuettani vastaan siten, että tietokone on Islesin puikoissa.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Calgary enää jäljellä mutta en ole kertaakaan nähnyt online eikä ole yhtään matsia vielä pelannut. Olen tänään illalla ajoittain paikalla voi laittaa vaikka tänne yv jos Calgary tänään pelaa.
 

Pengu

Jäsen
Chipa jättäytyy pois liigasta, eli Wild on vapaa. Käyttäjä Smyth#94 pääsee myös varasijoilta tappelemaan joukkueista.

Gettysburg hyväksyn huomenna liittymispyyntösi.
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Chipa jättäytyy pois liigasta, eli Wild on vapaa. Käyttäjä Smyth#94 pääsee myös varasijoilta tappelemaan joukkueista.

Gettysburg hyväksyn huomenna liittymispyyntösi.

Eli jos olen nyt oikein seurannut niin Blackhawks ja Wild ovat vielä vapaana? Noista mieluummin Blackhawks.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Siis kaksijoukkuetta vapaana vielä ja/tai taas? Minä olen ehdottoman halukas liittymään, mikä vain jengi kelpaa jos tilaa on. Hauskempi se on varmasti ihmisiä vastaan pelata kuin tietokonetta. Kaikki joukkueet täyteen vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös