NHL 13 GM Connected -liiga, vain GM (PS3) Uusi!

  • 27 443
  • 295

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Chicagon GM tiedottaa ikävissä merkeissä meikäläisen pleikkari on tainnut sanoa itsensä irti. Nimittäin lukupää ei toimi ja minä en pääse tällä hetkellä siis peliin. Täytynee siis Chicagon jättää leikki kesken tältä erää. Heti kun saan toimimaan tai hankittua uuden pleikkarin niin meikäläinen palaa kyllä liigaan.
Uusi pleikkari hankittu Chicago taas mukana!

Chicagolla pirun vaikea tilanne ensi kaudeksi kaikki kehittymiskelpoiset äijät kehittyivät perkeleesti ja ongelma on että palkkakatto ei riitä kaikille ja yhden on poistuttava. Valinta kohdistui Leland Irwingiin 25-vuotiaaseen 83 kokonaisuuden kehittyvään veskariin joka vaatii 1-veskan paikkaa ja palkkaa itselleen. Muuten kaikki saivat sopimukset Ed Jovanosvskia ja Anton Babchukia lukuunottamatta sillä timantinkovaan pakistoon jonka heikoin lenkki on 83 kokonaisuuden Slava Voynov ei riitä näiden herrojen paukut. Hyökkäykseen tarvitaan vielä 3 sentteri ja 2 ketjun oikea laita.

Tarjolla siis Leland Irwing (83).
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kun edetään seuraavan kerran niin vain päivällä eteenpäin kiitos.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Joku kun pyysi, niin mainittakoon, että Leighton 75 on ainoa Carolinan pelaaja, joka jäi ilman sopimustarjousta.

Nyt sopimuksen solmivat: V.Rask (3v), G.Hofmann (2v), K.Lowe (3v), J.Winchester (1v), B.Lovejoy (1v), P.Kubina (3v), ja M.Talbot (2v).

Ja uudet sopimustarjoukset on laitettu näille: T.Selänne, S.Doan, M.Cooke, D.Moore ja C.Armstrong.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Enpä sitten tarjonnutkaan kaikille aiemmin mainitsemilleni pelaajille jatkoa, sillä palkkakaton kanssa oli hieman ongelmia. Lisäksi James Wisniewskin heivasin mäkeen aivan tolkuttoman palkan ja 4-vuotisen sopimuksen takia, ja kun takanakin nuoret pakit olivat kehittyneet ison askeleen, niin päätös oli helppo tehdä. Suuria harppauksia olivat tehneet farmissa Oskar Osala (70 > 80) sekä maalivahdit R. Helenius sekä E. Lack (<70>80). Em. vuoksi ilman sopimusta jäävät näillä näkymin myös Pascal Leclaire, Chuck Kobasew sekä Mike Santorelli.

3 vuoden tulokaspahveja tarjosin Alexander Barkoville sekä Zach Nastatiukille.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Pittsburgh Penguins päästää vapaisiin pelaajiin seuraavat pelaajat:

Tom Kühnhackl
Joe Rogalski
Harrison Ruopp
Andy Bathgate
Mattias Tedenby
Zac Dalpe
Matt Bartkowski
Garrett Klotz
Brock Trotter
Tommy Grant
Alexander Nikulin
Jamie Tardif
Zack Fitzgerald
David Clarkson
Alexandre Picard
Nathan Smith
Keith Aucoin


Kuten listasta huomaa niin suuri vaihtuvuus Penguinsissa tulee olemaan ensi kaudelle. Pittsburgh kuuntelee tarjouksia kaikista pelaajista, haetaan hyökkäysvoimaa ja vähän tilaa palkkakattoon!
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Ja sama juttu käy taas niin kuin edellisessä liigassa... Lista yli. 83 ovr tai vähintään 4 tähden pelaajista (UFA):

Cam Fowler
Ryan McDonagh
Evander Kane
Martin Gernat
Carl Hagelin
Cody Hodgson
Ian Cole
Bryan Little
Keith Aulie
Jared Spurgeon
Brayden Schenn
Jonathan Bernier
Jacob Markström
Corey Perry
Jordan Leopold
Marc-Andre Bergeron
Ryan Whitney
Joffrey Lupul
Matthew Halischuk
James Wisniewski

Alkaa monoa tulemaan kun saan selville mitkä joukkueet ovat päästäneet todella paljon pelaajia UFA-markkinoille! Tähän kohtaan puolustaakseni itseäni: paras pelaaja joka löytyy listastani on David Clarkson, jonka kokonaisuus on 80.

Edit. Potkaistujen pelaajien lista (Jatkoajan tunnus)

Spidy#29
- (Ankkalasvegas, joka ei koskaan ilmaantunut liigaan...)

Ja ilmoittakaa lisää jos löydätte, potkaisut kokoonpanoketjun perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Eli McDonagh ei suostunut mun tarjoukseen. Varmaan noin kävi myös muille.

Teet ensin McDonaghlille perustarjouksen ja alat sitten tarjoamaan soppareita. Näin pelaaja pysyy sinulla myös heinäkuussa, vaikka hylkäisi ensimmäisen tarjouksen. Mielestäni tälläisen tyhmän virheen tekemisestä armotta voi rokottaa, itse olen valmis tarjoamaan McDonaghille sopimusta.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teet ensin McDonaghlille perustarjouksen ja alat sitten tarjoamaan soppareita. Näin pelaaja pysyy sinulla myös heinäkuussa, vaikka hylkäisi ensimmäisen tarjouksen. Mielestäni tälläisen tyhmän virheen tekemisestä armotta voi rokottaa, itse olen valmis tarjoamaan McDonaghille sopimusta.

Annetaan nyt vaan Mäntylän pitää McDonagh. Virheitä sattuu joskus.

Tää on mun mielipide.
 

Ralph

Jäsen
Annetaan nyt vaan Mäntylän pitää McDonagh. Virheitä sattuu joskus.

Sen kun, jos ei enää saman käyttäjän kanssa ei uudestaan toimita samalla tavalla, uuden virheen sattuessa.

Se olisi nyt kiva tietää, keille pelaajille saa tarjousta laittaa ja keille ei. Voisiko joku laittaa listaa, ketkä on päästetty vapaisiin tarkoutuksella? Sen osaan sanoa, että Michael Ryder ja Marek Zidlicky ovat yli 80 overall ja tarkoituksella siellä, laitoinhan ne itse vapaiksi. Myös tuo James Wisniewski on käyty jo täällä läpi, eli sinne vaan tarjousta menemään.
 

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Anaheimista päästin vapaille markkinolille Lupulin(84), Streit(82) ja Malhotran(77) ja loput mitkä sai lähteä oli arvoltaan alle 70. Lupul ja Streit sai lähteä, koska palkkapyynnöt oli liian kovia ja tein samalla tilaa palkkakattoon. Ite oon jo tehnyt tarjouksia monelle vapaalle pelaajalle ketä on tossa listassa, en tosin McDonaghille.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Carolinalta vapautui, vastoin suunnitelmia, Selänne ja Doan. Heille ei tosin ole tarvetta, sillä aion nuorentaa joukkuetta kauppojen ja vapaitten agenttejen hankkimisen kautta.

Sopimuksia olen tarjonnut jo yli kymmenelle (tarkkaa määrää en muista, n. 15 varmaan lähellä) kaikki heistä ovat muistaakseni alle 83 tasoisisa ukkoja.

Pari kauppaakin olen tehnyt, mutta en tarkkaan muista ketä liikkui, mutta muutama kehityskelpoinen tulevaisuuden nhl-pelaaja tulee siirtymään Carolinaan seuraavalla simuloinnilla. Laitan sitten myös tarkan vaihtolistan Carolinan puolelta.
Muistaakseni kyseiset pelaajat olivat Gormley (71), Shinkaruk (60) ja Teubert (75).

Edit. Kokonpanon päivitän kokoonpanoketjuun, kun selviää, ketkä pelaajat tarttuivat sopimuksiin.

Ja milloin on seuraava simulointi?
 
Viimeksi muokattu:

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itseltä ilman sopimusta jäivät Jordan Leopold (86) ja Alexei Ponikarovsky (81). Palkkapyyntö Leopoldilla oli aivan järjetön ja Ponikarovskylle ei nähty enää käyttöä.
 

All-U

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Juu olihan siellä koviakin nimiä tarjolla. Kerkesin alkuillasta jo tarjoamaan McDonaghillekin sopparia kun en arvannut tämmöistä rajoitusta. Toivottavasti ei hyväksy niin ei ainakaan sen takia jää muut sopparit syntymättä palkkakaton kolistessa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Detroit päästi vain muutaman pelaajan vapaille markkinoille ja nekin ihan tarkoituksella. Näistä parhaat Chad Larose 80 ja Ladislav Smid 80.

Näyttäisi siltä että monista hyvistä vapaille livahtaneista pelaajista ollaan kiinnostuneita "KJ" (kiinnostuneet joukkueet) kohdan mukaan, eli tarjouksia on osa heitellyt menemään sinne ja tänne.

Hyeenana kimppuun vai? Jos noi tuosta pariin jengiin löytää tiensä kaikki niin menee kyllä mielenkiinto. Itse en vielä tarjoa kenestäkään vaan naiivista toivon että homma saataisiin kuosiin esim. palauttamalla livahtaneet pelaajat uusien managerien turvin niihin joukkueisiin mistä ne ovat vapaisiin livahtaneetkin.

Tähän jotain kommenttia komissaarilta, kiitos.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja sama juttu käy taas niin kuin edellisessä liigassa... Lista yli. 83 ovr tai vähintään 4 tähden pelaajista (UFA):

...
Marc-Andre Bergeron
...

Tuo listattu pelaaja on minulta eli Flyersin kokoonpanosta. En nähnyt käyttöä pyytämällään palkalla. Sain nuorempia ja kehittyvämpiä ukkoja neljä samalla rahalla. Ottakoon se kenellä isompi tarve on...
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Itsehän tarjosin sopimusta kummallekin RFA-pelaajalleni, Shattenkirkille ja Johanssonille, mutta eiväthän he täkyyn tarttuneet. Toiveissa olisi, että kanssa managereilta löytyisi sen verran reilua henkeä, ettei näille kahdelle kaverille tarjottaisi kovinkaan mottipäistä kontraktia. Joudun mätsäämään tarjouksen oli cap hit sitten kuinka suolainen tahansa.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Näyttäisi siltä että monista hyvistä vapaille livahtaneista pelaajista ollaan kiinnostuneita "KJ" (kiinnostuneet joukkueet) kohdan mukaan, eli tarjouksia on osa heitellyt menemään sinne ja tänne.

Hyeenana kimppuun vai? Jos noi tuosta pariin jengiin löytää tiensä kaikki niin menee kyllä mielenkiinto. Itse en vielä tarjoa kenestäkään vaan naiivista toivon että homma saataisiin kuosiin esim. palauttamalla livahtaneet pelaajat uusien managerien turvin niihin joukkueisiin mistä ne ovat vapaisiin livahtaneetkin.

Tähän jotain kommenttia komissaarilta, kiitos.

Tarjouksiin en vielä tänään ole tutustunut, mutta tähän voitaisiin asettaa pieni sääntö joka estää tämän kaikkien pelaajien kaappaamisen. Kun AHL:ää ei pelistä löydy niin periaatteessa joukkueen tarvitsisi pitää n. 25 pelaajan rosteria. Jos ensi free agencyyn asetetaan sellainen sääntö, jonka mukaan jokaisella joukkueella (ihmispelaajan ohjastamalla) täytyy olla sopimus vähintään 35 pelaajan kanssa. Tämä estää vähän pelkän supertähtijoukkueen kokoamisen ja toisi vähän enemmän realismia hommaan. Ja tuohon lisänä että niiden täytyy olla järkeviä eikä mitään 50 overall, yhden tähden lupauksen kanssa tehtyjä 0,525 miljoonan arvoisia sopimuksia.

Annetaan nyt vaan Mäntylän pitää McDonagh. Virheitä sattuu joskus.

Tää on mun mielipide.

Ja näin tullaan myös tekemään. Enää tällaisissa tapauksissa EI anneta yhtään armoa vaan kaikki vapaille markkinoille tulevat pelaajat ovat silloin vapaata riistaa.

Koskas seuraava simulointi tulee?

Tänään vähän myöhemmin illalla laitan 1-2 päivää eteenpäin tätä vapaiden pelaajien aikaa.

Ja tähän perustellakseni Spidy#29 -käyttäjän saamia potkuja liigasta: Hänen joukkueestaan on tullut aiemmin kirjoittamaani listaan 3 pelaajaa ja se on selvä merkki hänen epäaktiivisuudestaan. Hän ei ole myöskään ilmoittanut minulle mitään ettei pääsisi tekemään sopimuksia/draft -listoja. Tämä tiedoksi Spidylle kun tulee lukemaan ketjua seuraavan kerran. Brayden Schenn, Cam Fowler ja Carl Hagelin ovat sellaisia pelaajia joiden odottaisin saavan sopimustarjouksen joukkueelta...
 

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Pitää ottaa myös huomioon, että tietokoneen ohjaamat joukkueet tekee myös tarjouksia vapaille pelaajille. Ite kerkesin tekemään tarjouksia monelle vapaalle pelaajalle, ennen kuin tulin tänne lukemaan mahdollisista rajotuksista pelaajien suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös