NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 241
  • 1 503

Molkke

Jäsen
GM torontolla käynnissä ja alkuvaikeuksien jälkeen tuntuu ihan hyvältä. Vielä kun vähän pääsee jyvälle niin varmasti paranee ajatukset.

Aloittelin myös be a Pro:ta, kunnes tajusin katsoa be a legend moodin. Mutta legendoista vain Roenick on käytettävissä. Tietoa kuinka noita muita saa avattua?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Toki täytyy myöntää kun kausimuotoa vetelin Ilveksellä. Vitutti kun ei itse tullut tehtyä maaleja kuin 1-2 per ottelu kun vastustaja tekee helposti sen 4-5.

Nyt eilen illalla viimeinen matsi Ilves-Ässät oli maukas ja nostatti fiilistä. Voitin 6-2 ja kolmanteen erän lähdettäessä johdin 6-1. Vaikeustasona Supertähti/Suosikki.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Kummallista säätämistä, kieltämättä. Omalla kohdalla ilmeisesti helpotti, kun EA-tili oli jo valmiiksi linkattu tuohon boksin gamertagiin. Viitisen minuuttia meni tuolla chatin puolella, kaveri kysyi vain koodin ja gamertagin. Tämän jälkeen käynnistin vain konsolin uudestaan ja online passin lataus onnistui.

Melkonen munkki sinulla!

On minullakin se tili ja siellä GT, mut ei vaan onnaa... Laitoin mailia nyt tuonne suomeksi ja linkkasin kaikki käyty matsku. Aika vähän olen rikki, jos tämä juttu ei selviä illaksi! Pari päivää on mennyt hukkaan ja eilen olisi ollut rapulassa todella mahtavaa pelata.... :(

Jos itse nyt jotain osaan kikkailla näillä koneilla, mutta aatteleppa jos minun paikalla olisi 9-vuotias nassikka. Jäisi nimittäin tekemättä!

Oletan, että monella on jo asia ratkennut. Peteliuzelta kyselin ja hänkin oli saanut uuden passun, kun oli itkenyt/kiukunnut tuolla chatissa. Pitänee seuraavalla sessiolla korottaa hiukan volyymiä, jos intialaiset sitten antaisivat uuden passun.

Kun ei voi edes boikotoida... Menisin "nälkälakkoon" ja kieltäytyisin seksistä niin kauan kunnes saan uuden passun...
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Miksi helvetissä tässä(kin) näköjään tuo tuuri ratkaisee näitä online pelejä?!?!
Hieno pelata kun vastustajalla uppoaa lähes jokainen veto, kun taas vastustajan maalissa seisoo joku superäijä, joka venyttää joka vedon eteen. Vastustajalla 2.erän jälkeen 9 vetoa joista vaatimattomat 7 maalia. Itsellä lähemmäs 30 vetoa joista 3 maalia..OK!!!!!!!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Melkonen munkki sinulla!

On minullakin se tili ja siellä GT, mut ei vaan onnaa... Laitoin mailia nyt tuonne suomeksi ja linkkasin kaikki käyty matsku. Aika vähän olen rikki, jos tämä juttu ei selviä illaksi! Pari päivää on mennyt hukkaan ja eilen olisi ollut rapulassa todella mahtavaa pelata.... :(

Jos itse nyt jotain osaan kikkailla näillä koneilla, mutta aatteleppa jos minun paikalla olisi 9-vuotias nassikka. Jäisi nimittäin tekemättä!

Oletan, että monella on jo asia ratkennut. Peteliuzelta kyselin ja hänkin oli saanut uuden passun, kun oli itkenyt/kiukunnut tuolla chatissa. Pitänee seuraavalla sessiolla korottaa hiukan volyymiä, jos intialaiset sitten antaisivat uuden passun.

Kun ei voi edes boikotoida... Menisin "nälkälakkoon" ja kieltäytyisin seksistä niin kauan kunnes saan uuden passun...


Tuo on aikamoista tuuripeliä,kuinka palvelualtis ammattilainen sieltä neuvoo. Kannattaa melkein kokeilla muutaman kerran putkeen eri kavereilla. Mulla osui olisikohan ollu seitsemäs inkkari.

eipä tuohon pitkään kun ei jää vinkumaan sille mitään. Jos ei onnistu sen kanssa, niin eikun seuraavaa töyhtöhyyppää putkeen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi helvetissä tässä(kin) näköjään tuo tuuri ratkaisee näitä online pelejä?!?!
Hieno pelata kun vastustajalla uppoaa lähes jokainen veto, kun taas vastustajan maalissa seisoo joku superäijä, joka venyttää joka vedon eteen. Vastustajalla 2.erän jälkeen 9 vetoa joista vaatimattomat 7 maalia. Itsellä lähemmäs 30 vetoa joista 3 maalia..OK!!!!!!!

Tuohan on perussettiä jo (ainakin) NHL 11:sta, etenkin sitten kun pelejä on takana useampi sata ja handicap-efekti iskee...

Tuo kiekon fysiikka ja kimpoilu ilahdutti aluksi kovasti, nyt ei taas välillä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ehkä se kuitenkin enemmän positiivisia fiiliksiä herättää, mutta kyllä tulee välillä niin naurettavia pomppumaaleja että alta pois.

Tuntuu myös ettei AI puolusta yhtään sen paremmin kuin ennen, etenkin aloitusten jälkeen tuntuu olevan omat pakit ihan pihalla ja ukkoa on vapaana joka puolella. En tosin osaa itsekään vielä tuota puolustuspelaamista ollenkaan vrt. NHL 11.

Itse olin onneksi yksi niistä harvoista(?), joilla online-pass toimi kertaheitolla...
 

abc

Jäsen
Mulla onlinepelit onnistuu muuten ja kaikkia muita vastaan, mutta kun kaveria vastaan yrittää pelata mitä kautta tahansa, tulee aina se ilmoitus, että yhteys vastustajaan katkesi. Mitä tässä vois kokeilla? On siis yritetty kutsua peliin, tehdä oma peli-istunto jne.

ja tosiaan PS3 kyseessä.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Noin, vihdoinkin minäkin sain online-passin toimimaan. Kauhulla odotin chattiin menemistä, kun lueskelin täältä aiempia keskusteluja. Taisi käydä kuitenkin tuuri, koska asia selvisi n. 3 minuutissa. Kaveri kysyi vain tuota online-koodia, tutki hetken ja pyysi käynnistämään boxin uudestaan. Käynnistin pelin, jolloin aktiivisiin latauksiin tuli pieni tiedosto nimellä "online-pass". Eli sain uuden koodin välittömästi ja luonnollisesti ilmaiseksi.
 

Frasier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huomenna tähän olisi tarjolla sitten kokoonpanopäivitystä. Kattaa myös euroliigat. Toivottavasti EA ylittää odotukseni ja olisi huomenna Ässissä päivityksen jlk Dixon & Raanta. Toki, jos Määttä pois niin plussaa.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Huttiin päässyt hyvin sisälle, vaikka aikaahan tuo ottaa, että saa edes jonkinlaisen ei-osto possen kasaan. Versuksen puolella kaaaheet tilastot viiden pelin jälken, maalisuhteella 14-2. Pikkuhiljaa alkaa jo tottua tuohon uusittuun luisteluun ja parin tuner setin päästä on jo mukiinmenevä painos.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Noin, vihdoinkin minäkin sain online-passin toimimaan. Kauhulla odotin chattiin menemistä, kun lueskelin täältä aiempia keskusteluja. Taisi käydä kuitenkin tuuri, koska asia selvisi n. 3 minuutissa. Kaveri kysyi vain tuota online-koodia, tutki hetken ja pyysi käynnistämään boxin uudestaan. Käynnistin pelin, jolloin aktiivisiin latauksiin tuli pieni tiedosto nimellä "online-pass". Eli sain uuden koodin välittömästi ja luonnollisesti ilmaiseksi.

Tänään olikin sitten "Jane" chatissa ja homma skulas paremmin. Se eilinen Rahim vai mikä vittu se nyt olikin niin unohti yhen hiton tärkeän jutun....

Eli eilenkin käski minut mennä sinne ladattuihin tiedostoihin ja ladata uudelleen se online pass.. No eihän siellä ladatuissa ollut eilen eikä tänään muita kun tuo vanha nhl11 online pass. No tänään Jane sanoi, että lataa se!

DADAM!!

Toimii!!

Ja nyt hakkaamaan änäriä. Uhkasin tuossa aikaisemmin mennä nälkälakkoon ja kieltäytyä seksistä kun en saa pelata... No se taitaa toteutua joka tapauksessa. Aion nimittäin myllyttää peliä ihan jonkun ajan...
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Mulla onlinepelit onnistuu muuten ja kaikkia muita vastaan, mutta kun kaveria vastaan yrittää pelata mitä kautta tahansa, tulee aina se ilmoitus, että yhteys vastustajaan katkesi. Mitä tässä vois kokeilla? On siis yritetty kutsua peliin, tehdä oma peli-istunto jne.

ja tosiaan PS3 kyseessä.

Täällä samaa ongelmaa havaittavissa. Ainut miten päästiin samaan peliin oli mennä online hupiporukka matsiin(vai mikä se nyt oikealta nimeltä onkaan) Osaako kukaan neuvoa, että mistä kiikastaa?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Hieno peli kyllä kyseessä. Aikaisemmin olen ollut ihan sunnuntaipelaaja, mutta tässä versiossa tuli jostain syystä kokeiltua EASHL:ää ja jumalauta että koukutti heti. Kaikki liikenevä vapaa-aika tuntuu kuluvan pleikkarin ääressä. Alempana pakkina koen pystyväni aiheuttamaan vähiten tuhoa omalle joukkueelle ja se lienee vakituinen pelipaikka jatkossakin. Voisi kuvitella, että on tylsää seisoa keskialueella kaiket matsit, mutta kyllä viimehetken syötönkatkot, vapauttavat avaussyötöt ja yksinäisten kikkailijoiden levittämiset siniviivalle tuntuvat vähintään yhtä hienolta kuin maalin tekeminen hyökkääjänä.

Näitä sparrauspelejä on nyt tullut tahkottua hyvällä draivilla valtavia määriä päivässä, mutta väkisinkin sitä alkaa miettimään, että pelaaminen olisi varmasti vielä kivempaa ihan oikeassa joukkueessa, jossa kaikki edes yrittävät tehdä parhaansa joukkueen eteen. Mahtaakohan olla mitään järkeä liittyä johonkin omantasoisten jätkien rinkiin, vai ovatko ne pääsääntöisesti täynnä niitä sparrauksista tuttuja mailannaputtajakakaroita, joita jaksaa katsella ainoastaan sen takia, että tietää pääsevänsä kolmen erän jälkeen ko. mammanpojista eroon? Paskojen jatkislaisten jengihän olisi tässä kohtaa ihan optimi, mutta ilmeisesti nämä kolme PS3-joukkuetta tältä foorumilta eivät "ihan" minun tasoani ole. Periaatteessahan sellaisen voisi pistää pystyynkin, mutta se taas vaatisi hurjasti viitseliäisyyttä ja ison kasan kiinnostuneita pelaajia. Olen pulassa.
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...mutta ilmeisesti nämä kolme PS3-joukkuetta tältä foorumilta eivät "ihan" minun tasoani ole
Tätä vartenhan try-outit ovat. Ei minullakaan ollut juuri mitään EASHL-kokemusta kun Jatkiksen riveihin alkuvuodesta siirryin, mutta aika nopeasti ne perusjutut oppii. Ei sitä omaa tasoakaan pysty kunnolla määrittelemään ennen kuin on hyvät pelikaverit ja niitä noista sparreista saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Siellä kun on usein aika sama kuinka hyvin osaat hakea vapaata paikkaa tai kuinka hienon avaussyötön annat, kun pelikaverit on juuri näitä naputtavia nappuloita joita ei joukkueen voitto kiinnosta pätkääkään, mutta omat pisteet sitäkin enemmän. Toki tämän vuoden versiossa ukon tason nostamiseen tarvitsee voittojakin, joten suunta on oikea. Pakkina pelaamisesta ei ole juurikaan kokemusta, mutta kusen hunajaa aina sparripeleissä jos joku puolustuspaikalla pelaava oikeasti puolustaa. Useimmiten nuo pakin paikat menevät niille naputtajille, jotka eivät kerkeä varata hyökkäyspaikkaa ajoissa ja seilaavat sitten siellä hyökkääjien seassa koko pelin ajan ja jokainen vastustajan kiekonriisto johtaa 3vs0-vastahyökkäyksiin...

Mutta siis joo, rohkeasti vain selailemaan näitä Jatkoajan joukkueiden aiheita ja viestiä sopivimman joukkueen GM:lle josko olisi tryouttiin mahdollisuutta. Ei siinä mitään häviäkään. En minäkään olisi uskonut että välttämättä vakikokoonpanosta paikkaa irtoaa, mutta tein vissiin pari räkämaalia liikaa kun eivät kehdanneet potkia poiskaan ;)
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Huomenna tähän olisi tarjolla sitten kokoonpanopäivitystä. Kattaa myös euroliigat. Toivottavasti EA ylittää odotukseni ja olisi huomenna Ässissä päivityksen jlk Dixon & Raanta. Toki, jos Määttä pois niin plussaa.

Nyt on rosteri-päivitys saatavilla. Ihan ok, kun vähän vielä itse korjailee.

EDIT: Perkele! Tarkemmin kun katsoo niin eipä nuo niin kovin häävit ole. CHL-rostereita ei ole ilmeisesti päivitetty lainkaan ja NHL-puolella näyttää olevan vieläkin vapaita agentteja viime kauden joukkueissaan. Taidan odotella seuraavaa päivitystä, jos siinä sattuisi olemaan CHL ajan tasalla. Ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ei **ttu mikä matsi takana EASHL:ssä.. 1-0 tappio, laukaukset 7-38 ja vastustajan CPU-maalivahti torjui jokaisen (noin 4kpl) tyhjän maalin. Voittoputki katkesi tuollaiseen yksittäiseen ihmevahtiin, varsinkin kun vastustajajengi oli ihan purjeessa koko matsin. Vitutusta ei auta se, että kaverin ainoa maali oli mun oma maali (yritin kuolettaa reboundkiekkoa ilmasta -> pomppi sisään)..

Saldo nyt 20-1-0. Eipä tuo itkeminen asiaa auta, mutta pakko oli jossain avautua tuosta tappiosta. Nyt kuitenkin takaisin pelien ääreen...
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tätä vartenhan try-outit ovat. Ei minullakaan ollut juuri mitään EASHL-kokemusta kun Jatkiksen riveihin alkuvuodesta siirryin, mutta aika nopeasti ne perusjutut oppii. Ei sitä omaa tasoakaan pysty kunnolla määrittelemään ennen kuin on hyvät pelikaverit ja niitä noista sparreista saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
Heh, enpäs tullut ollenkaan ajatelleeksi, että Masa on tehnyt palveluksen myös EASHL-väelle keksimällä try-outin. Sehän voisi sopia mulle. Jos menee hyvin, niin ura lähtee nousukiitoon ja jos vähän heikommin, niin joukkueella on hyvä tekosyy huonoihin tilastoihin.
Pakkina pelaamisesta ei ole juurikaan kokemusta, mutta kusen hunajaa aina sparripeleissä jos joku puolustuspaikalla pelaava oikeasti puolustaa. Useimmiten nuo pakin paikat menevät niille naputtajille, jotka eivät kerkeä varata hyökkäyspaikkaa ajoissa ja seilaavat sitten siellä hyökkääjien seassa koko pelin ajan ja jokainen vastustajan kiekonriisto johtaa 3vs0-vastahyökkäyksiin...
Se on juuri yksi syy, miksi pelaan pakkia. Ei sitä jopia vaan voi antaa näille oman elämänsä bobbyorreille, jotka kuvittelevat, että hyökkäävä pakki tarkoittaa ylintä hyökkääjää, eikä liioin boteille, jotka eivät osaa katkoa syöttölinjoja eivätkä ajella hyökkääjiä siniselle. Tulee aina vähän sellanen laita lapsi asialle-fiilis, kun viidettä kertaa samassa erässä joutuu hyökkääjänä polkemaan maalin eteen katkomaan syöttöjä kun oikea pakki huitelee ties missä. Plusmiinustilasto kiittää aika rajusti alempana pakkina pelaamisessa, koska on tilastollinen fakta, että hoitamalla oman tonttinsa hyvin, tulee vastapuolelle väkisinkin välillä niin huonot/välinpitämättömät puolustajat, että plakkariin napsahtaa rökälevoitto.
Mutta siis joo, rohkeasti vain selailemaan näitä Jatkoajan joukkueiden aiheita ja viestiä sopivimman joukkueen GM:lle josko olisi tryouttiin mahdollisuutta. Ei siinä mitään häviäkään. En minäkään olisi uskonut että välttämättä vakikokoonpanosta paikkaa irtoaa, mutta tein vissiin pari räkämaalia liikaa kun eivät kehdanneet potkia poiskaan ;)
Kiitos rohkaisusta. Ehkäpä vielä yllätän itseni ihan lähitulevaisuudessa rustaamalla ruusunpunaisen ja laventelintuoksuisen anelukirjeen jollekin epäonniselle GM:lle. Laitan päälle vielä parhaan koiranpentuilmeeni, niin eivät kehtaa sanoa ei.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Yö tuli sitten hakattua änäriä. On se vaan aina yhtä hyvä.
Nyt kuitenkin on erittäin hyvä parannus tullut tuohon edelliseen verrattuna. Eli tasosi seuraa reaaliajassa. Kun voitat pelejä, niin saat pojoja jotka nostavat tasoasi, Kun taas häviät, niin ne tippuvat...

Eli tänä vuonna ei tarvitse teidän kikkailijoiden nollailla statseja vaan voitte ihan reilusti hävitä ne.
Heh! Ei vainaa.
Edellisessä kyllä korpesi, kun olin noussut muistaakseni tasolle 19 ja tuli joku päivityspaketti, niin hävisin jonkun parikymmentä peliä putkeen. Silloin ei taso laskenut, joten se vastustajan taso oli aina kova. Nyt se vastustajan taso pysyy optimaallisena.

Kiitos EA! Voin pelata tällä kaudella "kaljapelejä" ja jopa voittaa niitä. Tasolla 25 ei voinut edes juoda, koska peli kärsi...
 

Frasier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt on rosteri-päivitys saatavilla. Ihan ok, kun vähän vielä itse korjailee.

EDIT: Perkele! Tarkemmin kun katsoo niin eipä nuo niin kovin häävit ole. CHL-rostereita ei ole ilmeisesti päivitetty lainkaan ja NHL-puolella näyttää olevan vieläkin vapaita agentteja viime kauden joukkueissaan. Taidan odotella seuraavaa päivitystä, jos siinä sattuisi olemaan CHL ajan tasalla. Ehkä.

Sama. Latasin rosteripäivityksen, niin ei mitään muutosta Ässissä. Siellähän on vielä Tero Määttä puolustuksessa, Kuparinen hyökkäyksessä, Kilpeläinen maalissa jne... Ei mitään muutosta päivityksen jälkeen. Toisaalta pitäisikö olla yllättynyt.
 
Millä tässä pelissä nyt sitten oikein menestyy?

- kiekon hallussapitäminen ei onnistu millään
- vaikkei huitoisi niin AI ottaa puolestasi jäähyt
- vastustajalla on aina supermaalivahti
- syötöt jää aina vastustajaan, vastustajan syötöt puolestaan aina pakkien jalkojen läpi
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Millä tässä pelissä nyt sitten oikein menestyy?

- kiekon hallussapitäminen ei onnistu millään
- vaikkei huitoisi niin AI ottaa puolestasi jäähyt
- vastustajalla on aina supermaalivahti
- syötöt jää aina vastustajaan, vastustajan syötöt puolestaan aina pakkien jalkojen läpi
Menet asetuksiin.

- Laske oman joukkueen tietokoneenpelaajien ottamien jäähypalkkia johonkin kahteen max kolmeen. Samalla nostat vastustajapelaajien jäähypalkin täysille esimerkiksi niin jopas alkaa jäähyt menemään aika tasan eikä oman joukkueen ukot enää ota koko ajan jäähyjä.

- Sitten tämä maalivahtihomma. Itse olen saanut sen toimimaan sillä tavalla että olen laittanut oman maalivahdin reaktiotaidon johonkin 4 pykälään ja vastustajan maalivahdin 1-2 pykälään. Sitten maskipelaamisen pykäliä voit myös säädellä tarpeen mukaan niin ei varmasti enää ole supermaalivahti toisella puolella.

- Syöttöhommaan parannusta löytyy siitä että vaihdat niitä syötön vastaanottamisen asetuksia. Itsellä taitaa olla nyt että kolme pykälee oman joukkueen taitona ja vastustajalla yksi pykälä. Tämä mahdollistaa sen että myös tietokoneella on vaikeuksia ottaa syöttöjä välillä vastaan.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Sama juttu. Toki nämä offline peleissä.

-Vastustajan ottamat jäähyt ovat 3/4 huitomisia.
-Syötöt menee vastustajalla edelleen aina nappiin.
-Mailan nosto ei tehoa mitenkään, mutta kun CPU tekee niin, aina häviää kiekko itseltä
-Vituttaa suunnattomasti tuo kun aloituksissa laiturit jää paikoilleen eikä auta mitenkään. Täytyy aina voittaa 100-0 aloitus jotta voitat kiekon itsellesi. Vastustajalla toki laiturit auttaa..
-kiekottoman pelaajan estely on aikas pahasti sallittua.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
-Mailan nosto ei tehoa mitenkään, mutta kun CPU tekee niin, aina häviää kiekko itseltä
Oletko koittanut säätää tämän mailannoston asetuksia? Eli jos laittasit mailannoston tehoja eritavalla. Omaa palkkia johonkin 5 ja tietokoneen mailannoston tehoa johonkin 1-2 pykälään?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Online-peleistä kysymys, konetta vastaan en jaksa pelata.

Ohjain lensin juuri seinään, täytyy tarkastaa onko kunnossa. Voi jumalauta sentään. Vaikka kuinka paska vastus olisi niin aina se saa jonkun nurkasta lirun sisään kun itse puskee päätä siniviivaan.
Aa. Okei no eipä sitten mitään :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös