Melkonen munkki sinulla!
On minullakin se tili ja siellä GT, mut ei vaan onnaa... Laitoin mailia nyt tuonne suomeksi ja linkkasin kaikki käyty matsku. Aika vähän olen rikki, jos tämä juttu ei selviä illaksi! Pari päivää on mennyt hukkaan ja eilen olisi ollut rapulassa todella mahtavaa pelata.... :(
Jos itse nyt jotain osaan kikkailla näillä koneilla, mutta aatteleppa jos minun paikalla olisi 9-vuotias nassikka. Jäisi nimittäin tekemättä!
Oletan, että monella on jo asia ratkennut. Peteliuzelta kyselin ja hänkin oli saanut uuden passun, kun oli itkenyt/kiukunnut tuolla chatissa. Pitänee seuraavalla sessiolla korottaa hiukan volyymiä, jos intialaiset sitten antaisivat uuden passun.
Kun ei voi edes boikotoida... Menisin "nälkälakkoon" ja kieltäytyisin seksistä niin kauan kunnes saan uuden passun...
Tuo on aikamoista tuuripeliä,kuinka palvelualtis ammattilainen sieltä neuvoo. Kannattaa melkein kokeilla muutaman kerran putkeen eri kavereilla. Mulla osui olisikohan ollu seitsemäs inkkari.
eipä tuohon pitkään kun ei jää vinkumaan sille mitään. Jos ei onnistu sen kanssa, niin eikun seuraavaa töyhtöhyyppää putkeen.