NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 241
  • 1 503

Fiiu

Jäsen
Onko muilla tällästä ongelmaa, HUT peli muodossa en voi ostaa kun EA Pucksseilla korttipakkoja, ei oo osto vaihtoehtona microsoft pisteillä?
Tämä siis alkoi tänään, eilen ostin pari pakkaa microsoft pojoilla...

Tämä johtuu HUT-kaupassa olleesta bugista jossa jumbo-pakan ostaessasi sait ilmaisia pakkoja jatkuvalla syötöllä. Ne, jotka tuota harrastivat, saavat EA:n mukaan HUT-bannit ja mahdollisesti seuraa vielä jatkotoimenpiteitä.

Lähde: EA Forums
 

Teloch

Jäsen
Ootko kokeillut? Mulla ei edes helpota vaikka on villas koko veska.

Juu, siinä menee vissiin sen verran pelejä, mitä se numero on siinä fatigue-tekstin alla. Joku voi korjata, jos olen tässä väärässä.

E: Sitä en tosiaan tiedä, pitääkö kassarin istua penkillä että nuo vähenee, vai lähteekö sitä väsymystä myös silloin jos kaveri ei ole edes kokoonpanossa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tämä johtuu HUT-kaupassa olleesta bugista jossa jumbo-pakan ostaessasi sait ilmaisia pakkoja jatkuvalla syötöllä. Ne, jotka tuota harrastivat, saavat EA:n mukaan HUT-bannit ja mahdollisesti seuraa vielä jatkotoimenpiteitä.

Lähde: EA Forums

Ei hyvänen aika mitä pelleilyä TAAS. Kun yksi issue ratkeaa, niin uusia ilmaantuu. Mitä ne on siellä tän vuoden tehny? Mä en ole edes ehtinyt ostaa jumbo-pakan pakkaa, mutta silti sieltä koko ajan itsestään tuppaa uutta ilmaispakkaa, mitvit?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko kellään mitään hajua milloin on tulossa EA:n rosteripäivitys änäriin
13.9 on tulossa rosteripäivitys. Silloin peli julkaistaan pohjois-amerikassa ja samalla EA laittaa päivityksen jakoon. Silloin pitäisi alkaa näyttämään jo kohtuu hyvältä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä johtuu HUT-kaupassa olleesta bugista jossa jumbo-pakan ostaessasi sait ilmaisia pakkoja jatkuvalla syötöllä. Ne, jotka tuota harrastivat, saavat EA:n mukaan HUT-bannit ja mahdollisesti seuraa vielä jatkotoimenpiteitä.

Lähde: EA Forums

No vittu jee! Kaks jotain pakkaa sain... noh kahtotaas mitä tapahtuu :D Uskomaton lafka toi EA jatkuvaa paskaa :D
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Tämä johtuu HUT-kaupassa olleesta bugista jossa jumbo-pakan ostaessasi sait ilmaisia pakkoja jatkuvalla syötöllä. Ne, jotka tuota harrastivat, saavat EA:n mukaan HUT-bannit ja mahdollisesti seuraa vielä jatkotoimenpiteitä.

Lähde: EA Forums

Harrastivat? Tuo käytännössä sulkee kaupan, eli mitään pakkoja et voi ostaa. Eikä tuota pysty millään edes auttamaan, tulee jos on tullakseen. Mielenkiintoista nähdä mitä noista arpovat. Kiva vierittää syyt oman pelin bugista pelaajien niskaan. Epäreilua etuahan tuollaisilla saadut kortit on ja ne ansaitsee jokainen menettää, mutta hieman raskaalta tuntuu huijaussyytökset. Peli vain pukkaa tuollaisen tilan päälle ja sitten pelaaja onkin matkustaja. Oudon buginen on tämänkin vuoden painos.

Onlinessa huomasin, että tuo perstakli on aivan järjetön. Käytännössä kentän pienimmällä voi ajaa kenet vain pystyyn puolittaisella osumalla. Mielenkiintoista pelata pelaajaa vastaan joka käyttää vain tuota, todella mielenkiintoista.
 

RDivis

Jäsen
HUTin pelaaminen loppuu kyllä siihen asti, kun saavat patchin tuohon pelin jäätyilyyn. Vituttaa hävitä turnausmatsi, koska peli hirttää kiinni. Muissa moodeissa yksi uudelleenpeluu ei haittaa. Mulle on väitetty, että se onko pleikka slim vai vanhempi vaikuttaa pelien jäätyilyyn (ei virallinen taho), mutta miten tuo voisi olla mahdollista? Minulla on siis vielä tälläinen "läski" PS3.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tuli hankittua NHL12 tänään PS3:lle ja juuri sain Winter Classicin ja ensimmäisen nettipelin pelailtua. Ihan mukavaltahan tuo vaikutti, kiitos vaan nimimerkki lankiselle hyvästä ottelusta. Muistelisin, että nimimerkki löytyy tältä palstalta.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Noniin, Be a Pro, Be a GM ja HUT laitettu käyntiin. BAPin aloitin ihan CHL:stä asti, saa nähdä kestääkö mielenkiinto pelata kokonainen kausi tuota sarjaa. Be a GM lähti perinteikkäästi Ducksilla pyörimään. Hieman ihmetyttää sellainen seikka, ettei BAGssa voi enää muuttaa pelaajien pelityylejä (TYÖ, TL esim.). Melko vähäisiä muutoksia näyttäisi olevan tuon pelimuodon suhteen. Joku puhui että Be a GM -modeen olisi tullut pelikiellot mukaan, mutta Blakella pistin Turrisin harkkapelissä törkeästi selästä -> OR, mutta ei pelikieltoa.

HUTin aloituspakkauksista tuli muutama ihan OK kaveri: Trevor Lewis (LA) ja Wellwood + Lemieux. Jumbo Pack tuli just hommattua, mutta olisi pitänyt jättää ostamatta: ainoat mainitsemisen arvoiset olivat Mark Methot, Vernon Fiddler ja George Parros. Eli melkoisen laihaksi jäi toi saldo. Tosin maalivahdin "All +3" oli erittäin positiivinen kortti, kunhan saisi eka kunnon kassarin jostain hommattua.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluan kovasti uskoa, että porukka on vain käyttänyt tuota bugia korttipakkojen keräämiseen, tuli meinaan tuossa eilen illalla eli julkaisupäivänä jo vastaan ensimmäinen 95-93-XX -HUT-joukkue. Helvetti kun tuossa pelimuodossa olisi vaikka kaksi eri sarjaa, toinen niille meistä jotka eivät oikeaa rahaa halua käyttää. Menee meinaan online-peleistä maku ihan täysin, kun vastassa on tuon tason joukkueita (oman jengin ollessa jotain 78-76-xx -tasoa) joille häviää vaikka olisi sata kertaa parempi pelaaja. Ja ei, ei tosiaan ole siitä kiinni että tuo pari euroa per pakka olisi jotenkin liiallinen investointi, mutta ainakin itselleni koko pelin idea on kasvattaa se joukkue pala kerrallaan kovalla työllä. Nämä mikromaksut ovat kyllä nykypelien syöpä.
 

Fiiu

Jäsen
Klo 23 PST eli noin klo 8 meidän aikaa? EA pistää serverit päivitykseen, tällöin saavat ilmeisesti korjattua Online Pass-ongelman sekä muuttavat EASHL-joukkueen vaihtoaikaa.

Nythän siis on 24h "jäähdyttelyaika" ennen seuraavaan klubiin liittymistä mutta päivityksen jälkeen on 1 "ilmainen" viiveetön vaihto ja seuraava vaihto on 12h jäähdyttelyllä. Käsittääkseni tuon 12h ajan jälkeen on taas 1 "ilmainen" vaihto.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Tänään tuli EASHL ja HUT korkattua ja varsinkin EASHL on pelkkää hupia kun vastassa ei (vielä) ole niitä kakaroita jotka hommaavat storesta kaikki booster slotit täyteen iskän rahoilla. Saldo 3-0-0 nyt joukkueella ja pari tuurimaaliakin tuli jo koettua. Latvialainen superjunnulaiturini hiihtelee tehoilla 0+3... on tuo laukominen niin hankalaa tällä 2 tason tulokkaalla, varmastakin paikasta kiekko menee ohitse. Onneksi jengin oikealla puolustajalla on ollut sihti kunnossa!

HUTissa umpisurkea arvontaonni jatkuu. 11:ssa paras aloituspakan pelaaja Thornton ja nyt tuli Markov. Ykkösen laiturina oleva Ritola kertookin jo kaiken mun tuurista. Sain mä sentään Gretzkyn!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Oliko jo NHL11:n HUTissa sellainen ominaisuus, että jos vastustaja lopettaa viimeisellä minuutilla(?) tappioasemastaan harmistuneena, saa kuitenkin voiton?

Äsken pelasin jotain mitä ilmeisimmin ruotsalaista (zlatanjotain) vastaan, tilanne oli 2-2 aina viimeisen erän lopuille saakka kunnes tein nopeasti kaksi maalia ja svedulta meni hermot, poistuen pelistä ajassa 59:xx. En saanut mitään ilmoitusta saaduista EA Puckseista tai turnauksen kulusta. Mentyäni uudestaan katsomaan turnausta, suureksi riemukseni olin voittanut ko. ottelun 4-1.

On ollut. Vaikka vastustaja johtaisi 10-1 niin saat voiton mikäli se lähtee ennen loppusummeria tai netti katkee (NHL 11). Kyllähän ton luulisi tietävän, kun puolet voitoista tulee juuri noista poistujista. Turnauksissa et pääse eteenpäin huijaaamisen välttämiseksi, mutta niistäkin saat voiton.

Ainoa poikkeus on alle 2min sääntö. Eli sitä ennen saa lähteä vapaasti.

HUTissa umpisurkea arvontaonni jatkuu. 11:ssa paras aloituspakan pelaaja Thornton ja nyt tuli Markov.

Tuohan on käsittämätöntä tuuria! Ite sain 11:ssa parhaaksi pelaajaksi P.Prestberg (kok72), vaikka olin hommannut demosta molemmat bonuspakat. Hyökkäys taisi olla 71 tuolloin. Eli ei niistä alotuspakoista staroja satele kenellekään.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En tiedä mistä sain sen käsityksen, että nämä "signature traits" -jutut olisivat jotain editoitavia rasti ruutuun -tyylisiä ominaisuuksia. Mutta eipä niitä mistään pysty näemmä katsomaan. En tiedä tulkitseeko peli attribuuttien vai pelaajatyypin mukaan nuo, mutta ei ne erot nyt ihan kauheasti ole silmille pompanneet. Ehkä sen jälkeen on vähän enemmän, kun aloin työstämään rostereihin vähän eroja pelaajien välillä.

Rosterit on NHL:n osalta ihan ok-kunnossa tänä vuonna, mutta toki muutamia hyvin omalaatuisia juttuja mahtuu mukaan. Koivun Saku oli sitten 79 overall, ei periaatteessa olisi mahtunut kuin muutaman jengin pelaavaan kokoonpanoon. Stephane Robidas oli Dallasin kutospakki overal-arvolla 81, ja tämähän johtui ihan siitä että Robidas oli laitettu "2 way defenderiksi". Kun tämän vaihtoi d-defenderiksi, overall pompsahti kolme pykälää. Niin ja molemmilla Sedineillä oli taklausarvo 80.

Sitten näitä "all 84" tyyppejä on aivan liikaa mukana. Olen ymmärtänyt, että joka joukkueella on oma skouttinsa, eikö ne tyypit löydä pelaajista mitään hyvää/huonoa? Esim. Rene Bourquella taisi olla lähes kaikki arvot 84. Rasittavaa tasapuolistamista.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Näköjään tälläinen ominaisuus tullut, eli pelasin online versus-matsia ja johdin vikassa erässä 2-0 ja mulla katkee netti. Menin sitten katsomaan onlinestatseja eikä tullut tappiota siitä.

HUT tullut myös aloteltua, alotuspakasta heitti heti Mikael Granlundin ja myös niistä muutamasta ilmaispakasta tuli pari yli 80 ovr pelaajaa.
 

avt84

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Online Pass

EA:n tukisivuilla on jonkunlainen ohjeistus Xboxille, miten Online Passin saisi toimimaan: Kun peli ilmoittaa, että koodi on jo käytetty (tms.), niin konsoli pitää rebootata kirjautumatta ensin ulos Livestä. Käsittääkseni tuo tarkoittaa sitä, että konsoli pitää sulkea ja sen jälkeen irrottaa virtajohto seinästä ja itse laitteesta 30 sekunniksi. Itse en tuota kokeillut, kun sain EA:n chatissa hoidettua oman Onlie Passini kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
HUT tullut myös aloteltua, alotuspakasta heitti heti Mikael Granlundin ja myös niistä muutamasta ilmaispakasta tuli pari yli 80 ovr pelaajaa.
En kyllä voi käsittää miten jengi nostelee näitä pelaajia. Mulla on ykkösen laidalla Ville Vahalahti ja puolustuksessa dominoi Juha Uotila. Näköjään sain jo yhden ylimääräisen tappion kerättyä tilille, kun yhteys EA:n palvelimiin katkesi kesken offline pelin. Jotenkin ei jaksa edes yllättää...
 

ditrim

Jäsen
HUTissa umpisurkea arvontaonni jatkuu. 11:ssa paras aloituspakan pelaaja Thornton ja nyt tuli Markov. Ykkösen laiturina oleva Ritola kertookin jo kaiken mun tuurista. Sain mä sentään Gretzkyn!

Ompas tosi huonot. Ensinnäkin Joe Thornton on mahtava ja niin on myös Markov. Minun paras pelaaja oli 82 arvoinen nobody laituri. Lisäksi en saanut edes legendaa vaikka tein kaikki mitä demossa pitikin tehdä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ompas tosi huonot. Ensinnäkin Joe Thornton on mahtava ja niin on myös Markov. Minun paras pelaaja oli 82 arvoinen nobody laituri. Lisäksi en saanut edes legendaa vaikka tein kaikki mitä demossa pitikin tehdä.

Mun paras pelaajakin onkin 77-arvoinen AHL-jyrä! Ja lisäksi sain maaliin Teemu Lassilan jee!

Tai no, sain mä Royn mutta siitäkin iloa sen viiden pelin ajan.

Niin ja sama homma kävi kuin nimim. Big Bad Bruinsilla, eli katkesi yhteys EAn palvelimiin ja sieltä napsahti tappio offline-turnauksen toisessa pelissä. Oi tätä iloa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minulla oli HUTin avauspakassa kaksi yli 70 kokonaisuudella pelaavaa kenttäpelaajaa ja yksi maalivahti. Molemmat kenttäpelaajat tappelijoita, kokonaisuudet 72 ja 78. Maalivahdiksi napsahti Tuokkolan Peki overallilla 76.

Eikä ilmaispakastakaan mitään tullut. Tommi Miettinen ainoana yli 70 kympin ylittäjänä. Tää oli nyt toinen kerta putkeen, kun napsahtaa umpisurkeaa sakkia. Kaikenlisäksi tietokone huijaa edelleen. HUT-yksinpeliturnauksen finaali Devilsia vastaan. Olin voittamassa, niin tietokone astui esiin. Muistaakseni Zajac veti siniviivan jälkeen löysän ranteen kohti maalia ja Tuokkolahan lähti liikkumaan kohti kulmaa ja kiekko löyti tiensä tyhjään maaliin. Ja heti perään siniviivan tuntumasta toinen löysä ranne ilman maskia putkista sisään. Tässä kohtaa peliä oli jäljellä 34 sekuntia. En saanut enää tehtyä maalia ja hävisin finaalin.
 

Dängleri

Jäsen
Sain hyvityksenä about 30.000 pucksia, ja sijoitin osan niistä erilaisiin pakkoihin. Tulos oli kaikkea muuta kuin hintansa väärti - n. 50-100 kortin joukkoon mahtui peräti 1 NHL-pelaaja. Yleensä kun noita 7500 pucksia normaalisti maksavia pakkoja on tarjouksessa 2500pucksilla, joukkoon mahtuu useampi änäripelaaja, joista vähintään yksi on yleensä tasoa Eric Staal / Niklas Bäckström jne. Liekö EA sit säätänyt pakkojen sisältöä säästeliäämpään suuntaan?
 

Dängleri

Jäsen
HUTin pelaaminen loppuu kyllä siihen asti, kun saavat patchin tuohon pelin jäätyilyyn. Vituttaa hävitä turnausmatsi, koska peli hirttää kiinni. Muissa moodeissa yksi uudelleenpeluu ei haittaa. Mulle on väitetty, että se onko pleikka slim vai vanhempi vaikuttaa pelien jäätyilyyn (ei virallinen taho), mutta miten tuo voisi olla mahdollista? Minulla on siis vielä tälläinen "läski" PS3.

Itsellä jumii HUT-onlineotteluista about joka kolmas, ja pelaan slimillä, joten tuskin se vika koneen tyypistä johtuu.

Onko kukaan keksinyt, miten noita maalivahdin väsymyksiä hoidetaan. Oon laittanu maalivahdin penkille ja jopa pois kokoonpanosta, mutta silti se uupumus ei vähene?
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Kyllä itsellä mielestäni hävisi Fatigue level 4 pois, kun vaihdoin yhden pelin ajaksi toisen kassarin. Mikä muu väsymykseen tehoaisi kuin lepo?

Pakoista tullut aika keskitasoa. Ilmaispakoista ja jumbosta tullut Orpik, Del Zotto, Bozak ja Sexton. Nyt tuli toisesta Jumbosta Horton. Muuten on melko kuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös