Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Itse asun JKL:ssä ja peli tuli tänään VPD:ltä. EA Pass tuntuis mulla toimivan, ainakin online liigaan pääsin liittymään?
Itse asun JKL:ssä ja peli tuli tänään VPD:ltä. EA Pass tuntuis mulla toimivan, ainakin online liigaan pääsin liittymään?
Minkätasoista kaveria teille tuli aloituspakkauksesta? Ite sain yhden 78 overall NHL-pakin, muuten pelkkiä puukäsiä ja hampaattomia kouhottajia koko jengi. Dynastiaan on vielä pitkä matka..
- AI tiimikaverit ei osaa hakea kiekkoa alotuksesta jos vastustajan sentteri sitoo, 100% varmuudella aloitustappio joka kerta
Minkätasoista kaveria teille tuli aloituspakkauksesta? Ite sain yhden 78 overall NHL-pakin, muuten pelkkiä puukäsiä ja hampaattomia kouhottajia koko jengi. Dynastiaan on vielä pitkä matka..
Onko kaikki Verkkokaupasta tilanneet saaneet pakettia jo tänään? Pikaksen jännittää että onko postimies jo kierroksensa tehnyt, kun ei mitään ole luukusta kolahtanut. Viime perjantaina jo ilmoittivat postituksesta.
Sama viesti tuli myös meikäläiselle, sekä parin kilometrin päässä asuvalle kaverille. Päivän posti toi pelin kaverille, itelleni ei.
Laitoinpa hieman palautetta ko. puljuun. Oli muute viimenen änäri minkä sieltä tilaan.
Tulipa peli huomenna tai ei, niin siitä riippumatta Verkkokauppa.comilla on yksi asiakas vähemmän, ja VPD:llä vastavuoroisesti yksi enemmän.Hei,
Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on n. 2-3 arkipäivää lähetyksestä jakelualueesta ja jakelutilanteesta riippuen,
joten lähetyksen pitäisi saapua perille huomenna tai viimeistään ensi viikon alusta.
Keskimäärin Ahvenanmaan pelijulkaisut ehtivät ajoissa julkaisupäiväksi ellei postilla ole ongelmia kuljetuksissa.
Pahoittelemme toimituksen viivästymistä.
- Pokecheck lähes turha. Tämä on tosin hieman kaksiteräinen pistooli. Olihan se vähän liian tehokas kympissä ja yhdessätoista, mutta nyt sillä ei tunnu tekevän oikeastaan mitään
Mä en ymmärrä miten tuo pelin hankinta voi olla toisille niin helvetin vaikeaa. Itse olen hankkinut julkaisupäivänä suunnilleen jokaisen EA:n NHL:n, enkä ole ikinä tilannut tai varannut ennakkoon mitään. Tänäänkin kävelin aamupäivästä Citymarkettiin, otin pelin ja ilmaiset kultakannet, maksoin pelin ja sillä siisti. Aina se on kaupan hyllystä löytynyt ilman suurempia ihmettelyitä. Tuo online (p)ass tässä on se oikea ongelma. Season Ticket-asiakas kiittää, ettei voi edes sitä vitun 2 päivän trialia saada.
Mä en ymmärrä miten tuo pelin hankinta voi olla toisille niin helvetin vaikeaa. Itse olen hankkinut julkaisupäivänä suunnilleen jokaisen EA:n NHL:n, enkä ole ikinä tilannut tai varannut ennakkoon mitään.
Itsellä taisi käydä pulla hut:ssa ekasta pakasta Steve Yzerman ja toisesta pakasta Sedin ja molemmat pakat olivat näitä ilmaispakkoja.