NHL 12 (xbox360 & ps3)

• 401 430
  • 1 498
Toimiiko kellään muulla tuo pre-order koodi ?
Itsellä ei anna ladata tuota bauer boost packiä :/

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Online Pass tosiaan toimii mutta itse peliä ei kyllä pysty onlinessa pelaamaan, jatkuvasti tulee "odotetaan vastustajaa" tms ja peli pysähtyy muutamaksi sekunniksi. Eli PYSTYY pelaamaan mutta ei todellakaan jaksa. Kokeilin myös offline-turnausta pelata HUT-modessa niin siinäkin jäi peli kesken kun yhteys katkesi EA:n palvelimelle. On taas hienoa touhua EA:lta. Muuten itse peli vaikuttaa hyvältä.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama vittumainen seikka, jotka olen huomannut päivän pelailun perusteella. Itse pelihän on viihdyttävä, hyvä ja jopa paras ikinä, mutta niin monta vuotta on odoteltu sitä täydellistä kiekkopeliä että saa sitä kai valittaa näistä pikkujutuista.

- Jos maalivahdit myllyttää drop-in pelissä, sentteri joutuu boksiin istumaan 5 minuutiksi. Tylsää istua erä / ottelu boksissa varsinkin kun en ite jaksa koskaan tapella muutenkaan. Enpä tosin tiedä miten tämän olisi sitten muuten voinu hoitaa 6 vs 6 - peleissä. Turha ominaisuus anyway.

- AI tiimikaverit ei osaa hakea kiekkoa alotuksesta jos vastustajan sentteri sitoo, 100% varmuudella aloitustappio joka kerta

- Fysiikat bugaa välillä hauskasti, välillä ärsyttävästi. Hipaisin pelikatkolla veskaria, niin sehän lensi puolivoltin kerien maalin yli ja meikä 2 min estämisjäähylle.

- Perstakli edelleen liian tehokas, tosin osumista on sentään edes hieman vaikeutettu

- Selostajat, samaa huttua jos ties kuinka monenetta vuotta

- Uusinnat näyttää ja kuulostaa välillä vähän bugiselta, eli alaspäin menty viime vuoden versiosta

- Tolpat ja ylärimat kilisee ja kolisee edelleen samaan malliin, monta kertaa joka matsissa

- Kiekonsuojaus aivan liian tehokas, ainakin Pro-tasolla pelatessa (offlinessä)

- Pokecheck lähes turha. Tämä on tosin hieman kaksiteräinen pistooli. Olihan se vähän liian tehokas kympissä ja yhdessätoista, mutta nyt sillä ei tunnu tekevän oikeastaan mitään.

- Pelaajat hyppivät edelleen mielivaltaisesti vaihtoon, vaikka olisi paikka läpiajoon. Tämä "bugi" ollut pelissä NHL 07:sta asti.

- Samat saatanan naamat ja hiusmallit sun muut jo ties kuinka monetta vuotta. Eikun hei, nyt voi sentään tehdä naisen. Cindy Crosbyt ja Johanna Tukiaiset viilettää jäisellä lentokentällä. Ja kaikilla oli niin helvetin hauskaa, että meinaa lahkeesta valua.

- Jokaiselle pelipaikalle voi luoda valmiiksi pelaajatyypin. Erittäin tervetullut ja odotettu uudistus, MUTTA, löytyyhän tästäkin valituksen aihetta. Ymmärrän että pitää olla eri setit sentterille, laiturille, pakille ja veskalle. Sitä en ymmärrä miksi jokaiselle pitää laittaa uusiksi ukkelin ulkonäkö, mailat, varusteet, pituus, paino, jne. Ja vielä kun vasen laituri ja oikea laituri vaatii eri profiilin, eikö nämä nyt ois voinu edes olla samassa? Pikkujuttu, tiedän, mutta nämäkin saa olla päivittämässä taas joka kerta kun uusi Be-A-Pro taso aukenee. Ja olikohan näitä tasoja nyt tänä vuonna 12.. vai 15? Noh, ainakin riittää näperreltävää.

- EASHL (clubi/kerho) pelaaminen tehty taas astetta ärsyttävämmäksi. Pitää venailla 24 tuntia, että pääsee liittymään toiseen kerhoon. Tuolla ne kaverit livessä vääntää, ite pitää venailla huomiseen klo 18 asti kun kokeilin onko kerhon perustamiseen tullut uusia ominaisuuksia (ei muuten ollut)

NHL 10:ssä meillä oli oikein leppoisa n. 25 pelaajan suurjengi, kun pelejä pystyi pelata samalla jengillä useita samanaikaisesti. NHL 11 myötä tuli uudistus, että kerho voi pelata ainoastaan yhden ottelun kerrallaan. Tällöin piti jakaa joukkue kahteen ja hyppäillä kerhosta toiseen sitä mukaan kun pelaajia oli paikalla. Niin ja henk. koht. statsit tietenkin pyyhkiytyi joka kerta kun vaihtoi jengiä. Nyt siis tämäkin on tehty mahdottomaksi.

Kaikesta huolimatta pelaaminen tuntuu paremmalta kuin viime vuonna. Eiköhän tätä tule siis netissä tahkottua taas aivan liikaa. Offline pelailuun en kyllä jaksa enää syttyä, mitä nyt HUT-jengin rakenteluun tuli vähän turnauksia pelattua EA-pucksien perässä.

Minkätasoista kaveria teille tuli aloituspakkauksesta? Ite sain yhden 78 overall NHL-pakin, muuten pelkkiä puukäsiä ja hampaattomia kouhottajia koko jengi. Dynastiaan on vielä pitkä matka..

Teloch

Jäsen
Minkätasoista kaveria teille tuli aloituspakkauksesta? Ite sain yhden 78 overall NHL-pakin, muuten pelkkiä puukäsiä ja hampaattomia kouhottajia koko jengi. Dynastiaan on vielä pitkä matka..

Ainoa mainitsemisen arvoinen oli Patrice Bergeron, muuten oli tuota jämäsakkia paketit täynnä. Parit peruspaketit ehtinyt tuon jälkeen ostamaan ja sieltä tuli jämien seassa Brayden Schenn. Vielä kun ehtisi pelailemaankin...

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- AI tiimikaverit ei osaa hakea kiekkoa alotuksesta jos vastustajan sentteri sitoo, 100% varmuudella aloitustappio joka kerta

Tuo aloitusjuttu on kyllä uskomaton, miten tommonenkin moka on voinut peliin tulla... Good job!

Mulle tais tulla jopa joku Penguinsin jämäpakki eli Lovejoy. Aloituspakkauksen lisäks sai ainakin demokutsusta saadut bonuskortit ja muistaakseen jonkun toisenkin, eikös siinä kolme pakkaa saanut heti aluksi. Saattoi tulla joku toinenkin NHL:n jämäkortti, muistaakseni joku Columbuksen jamppa. Tai sit muistelen omiani...

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Itelle nasahti Huberdeau jumbosta.. jos löytyy halukkaita ostajia nii saa tarjota

Dängleri

Jäsen
Onko kaikki Verkkokaupasta tilanneet saaneet pakettia jo tänään? Pikaksen jännittää että onko postimies jo kierroksensa tehnyt, kun ei mitään ole luukusta kolahtanut. Viime perjantaina jo ilmoittivat postituksesta.

Sama viesti tuli myös meikäläiselle, sekä parin kilometrin päässä asuvalle kaverille. Päivän posti toi pelin kaverille, itelleni ei.

Laitoinpa hieman palautetta ko. puljuun. Oli muute viimenen änäri minkä sieltä tilaan.

Näköjään osaavat ainakin vastata palautteeseen nopeasti:

Hei,

Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on n. 2-3 arkipäivää lähetyksestä jakelualueesta ja jakelutilanteesta riippuen,
joten lähetyksen pitäisi saapua perille huomenna tai viimeistään ensi viikon alusta.

Keskimäärin Ahvenanmaan pelijulkaisut ehtivät ajoissa julkaisupäiväksi ellei postilla ole ongelmia kuljetuksissa.

Pahoittelemme toimituksen viivästymistä.
Tulipa peli huomenna tai ei, niin siitä riippumatta Verkkokauppa.comilla on yksi asiakas vähemmän, ja VPD:llä vastavuoroisesti yksi enemmän.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en ymmärrä miten tuo pelin hankinta voi olla toisille niin helvetin vaikeaa. Itse olen hankkinut julkaisupäivänä suunnilleen jokaisen EA:n NHL:n, enkä ole ikinä tilannut tai varannut ennakkoon mitään. Tänäänkin kävelin aamupäivästä Citymarkettiin, otin pelin ja ilmaiset kultakannet, maksoin pelin ja sillä siisti. Aina se on kaupan hyllystä löytynyt ilman suurempia ihmettelyitä. Tuo online (p)ass tässä on se oikea ongelma. Season Ticket-asiakas kiittää, ettei voi edes sitä vitun 2 päivän trialia saada.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
- Pokecheck lähes turha. Tämä on tosin hieman kaksiteräinen pistooli. Olihan se vähän liian tehokas kympissä ja yhdessätoista, mutta nyt sillä ei tunnu tekevän oikeastaan mitään

M-mitä? Tuntui äsken onlinessa testanneena tehokkaammalta kuin koskaan ennen. Aivan järjettömän tehokas oli. Tietokonetta vastaan tosin tuo ei ole tietääkseni koskaan toiminut ja epäilen että toimisiko nytkään.

Ja bugimaalien osuus on kasvanut huomattavasti. Enää ei maalinkierron jälkeen vedetä etukulmaan vaan takakulmaan ja aina on sisällä. Jessus mitä bugihakemista koko online pelaaminen. Tietokonetta vastaan taas ei pää kestä pelata, joten se ei ole vaihtoehto.

Tolppia tulee tosiaan melkonen määrä. Ärsyttävää on myös laukausäänen tuplaantuminen, ikään kuin vetäisi kaksi lämäriä 0,5sec sisään.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs

Ite sain Nicklas Bäckströmin, jota hieman suu auki jäin tuijottelemaan. Muut olivat sit sitä perushuttua, eli max overall tais olla 71.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA siis pidensi tryout-aikaa nettipelille viikoksi.

Hauskintahan tässä on se, että me jotka ostimme Season Passin, emme saa tuota trialia kokeilla, vaan emme sitten pelaa netissä.

Hyvä passi oli, ostampa ensi vuonnakin! Rahalle vastinetta vitutuksesta.

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Meikäläiselle EA lykkäsi 18k puckseja alkuun jostain hyvästä. Ostin sillä rahalla pari jumboa. Maininnan arvoisia pelaajia tuli muutama:

Dany Heatley
Alex Steen
Justin Abdelkader
Clayton Stoner

Jotain suht arvokkaita treenikortteja tuli, mutta taidan tehdä tämän vuoden versiossa samalla tavoin kuin viime vuonna että pyrin ostelemaan alkuun vain pakkoja, koska kerääminen on siten huomattavasti mielenkiintoisempaa ja "jännittävämpää". Tyytyväinen olen ostokseen jälleen kerran, tietysti.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga

En nyt muista kuka tuli mistäkin pakasta, koska niitä ilmaisia tuntui olevan enemmänkin tarjolla, mutta Kamil Kreps, Ladislav Nagy, Jesse Saarinen, Juhanu Jasu ja Sami Aittokallio taisivat olla nimekkäimmät pelaajat, jotka ilmaispakoista sain.

Vaikka itse pelaaminen onkin pääasia, niin kyllä tämä huutokauppa tuo erinomaisen lisämausteen tähän HUT-pelimuotoon. Nyt kun peli on tuore ja kortteja ei ole vielä hirveästi tarjolla, niin kauppa käy todella kuumana ja pelaajista maksetaan kovaa ylihintaa. Vielä kun ostamistani pakoista on tullut ihan hyviä pelaajia, niin joukkueen talous saadaan turvattua pitkäksi aikaa tämän alkuhuuman takia. =)

Onko kenelläkään tullut loukkaantumisia HUTissa?

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Itsellä taisi käydä pulla hut:ssa ekasta pakasta Steve Yzerman ja toisesta pakasta Sedin ja molemmat pakat olivat näitä ilmaispakkoja.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mä en ymmärrä miten tuo pelin hankinta voi olla toisille niin helvetin vaikeaa. Itse olen hankkinut julkaisupäivänä suunnilleen jokaisen EA:n NHL:n, enkä ole ikinä tilannut tai varannut ennakkoon mitään. Tänäänkin kävelin aamupäivästä Citymarkettiin, otin pelin ja ilmaiset kultakannet, maksoin pelin ja sillä siisti. Aina se on kaupan hyllystä löytynyt ilman suurempia ihmettelyitä. Tuo online (p)ass tässä on se oikea ongelma. Season Ticket-asiakas kiittää, ettei voi edes sitä vitun 2 päivän trialia saada.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Jos sen pelin saaminen HETI julkaisupäivänä on niin tärkeää, miksi vitussa ei käy suoraan kaupasta hakemassa? Toki jos asuu paikassa, jossa ei peliä myyvää kauppaa ole...

Ei toki väärin vitutettu, monta kertaa ollut mulla ihan sama homma. Nyt kuitenkin pari vuotta haettu julkaisupäivänä peli kaupasta, ja säästytty turhalta ressiltä. Eikä hintakaan tuossa naapurikaupungin gigantissa ollut paha: alle viiskymppiä.

Itse pelistä: eipä aiheuta sen kummempia väristyksiä. Marginaalisesti edellistä parempi, ei sen kummempaa. Stamkos kannessa vituttaa.

Dängleri

Jäsen
Mä en ymmärrä miten tuo pelin hankinta voi olla toisille niin helvetin vaikeaa. Itse olen hankkinut julkaisupäivänä suunnilleen jokaisen EA:n NHL:n, enkä ole ikinä tilannut tai varannut ennakkoon mitään.

Ei kai siinä sen kummempaa, kuin että haluaako maksaa siitä 43€, vai 69,90€. Tämän päiväisen jälkeen noiden erotus tuntuu mitättömälle. Toki joskus kävi niinkin, että kun menin julkkaripäivänä paikalliseen Giganttiin hakemaan peliä 35min liikkeen avaamisen jälkeen, olivat kerenneet myydä sen loppuun. Toinen syy miksi tilasin ennakkoon, oli se että oletin pelin todellakin tipahtavan julkkaripäivänä heti aamusta postiluukusta, ilman turhaa ravaamista kaupungille. Mut tosiaan, kai tässä ei ole kuin itseään syyttäminen - turha nuukuus ja laiskuus ovat ne todelliset syyt.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Itsellä taisi käydä pulla hut:ssa ekasta pakasta Steve Yzerman ja toisesta pakasta Sedin ja molemmat pakat olivat näitä ilmaispakkoja.

Ei sulla mikään erikoisempi pulla ole käynyt. Sedin on tuuria kyllä, mutta Yzermania löytyy erittäin monelta kuten muitakin legendoja, Roenick, Gretzky, Bourque etc etc... Näillä legendoilla on sopimusta ja uraa jäljellä 5 peliä. Eli maistiaiset niistä saa.

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Itselle paukahti HUTissa Varlamov jostain noista ilmaispakoista, muuten pelkkää 72-60 tason pelaajia. Taitaa jäädä Varly odottelemaan että varallisuus kasvaa tarpeeksi jotta kaikista treenisloteista saa maksimit irti.

Jos on jo vastattu, niin pahoittelut, mutta onko tänä vuonna sama homma eli HUTtia ei päivitetä pelaajien joukkueiden suhteen ykköspäivästä eteenpäin? Jos keksisi miten tuon PS3:sen netin saisi toimimaan ongelmitta niin tuota HUTtia voisi tosissaan jaksaa taas hakata tänä vuonna, mutta jos eivät päivittele niin laskee kyllä fiilis kovasti.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jos jollain on hyviä asetuksia tarjota niiin otetaan vastaan :-) En ole kokeillut että miten NHL11 asetukset toimisivat kahdessatoista.

NHL11 löysin ihan huippuhyvät asetukset ja pelaaminen oli mahtavaa.

Ei muuta kuin testaamaan.

Teloch

Jäsen
Kehtaisin suositella lyömään ne omat NHL11-asetukset sisään ja pelaamaan pari peliä. Taisin itse joutua muuttamaan paria slideria pykälän-pari, mutta pääasiassa viime vuoden asetukset olivat suht hyvät tällekin vuodelle.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Viitsisikö joku vähän listata arvokkaita consumables kortteja tosta HUT:sta? Itseltä jäi koko NHL11 väliin eikä oikein ole hajua mitä kaikkea tuossa voi saada ja mikä on järkevin tapa käyttää kortteja. En ole vielä saanut kun noi ilmaispaketit + yhden peruspaketin ja äkkiä arveltuna ei mitään arvokasta ole tarttunut haaviin. Pelaajistahan nyt toki tietää ketkä ovat arvokkaita mutta noista treeni/sopimuskorteista ei oikein osaa sanoa mitään.
Omasta korttituurista sen verran, että ykkössentterinä heiluu Micke Nylander joka on joukkueen paras pelaaja.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin nyt on maksettu ja tilattu oma painos änäriä. Päädyin luotettavaan ratkaisuun kun tilasin pelin VPD:stä. Jospa se jo ens viikon alussa tulisi, kädet jo syyhyää päästä pelaamaan Jatkoaika liigaa ja Be a GM -modia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy