Itse olen tähän saakka aina pelannut noilla klassisilla, mutta olen nyt koittanut demon kanssa harjoitella pelaamaan noilla nykyaikaisemmilla toiminnoilla. Tuntuu kuitenkin etten saa ns. tatsia esim. syöttämiseen R2-näppäimellä, verrattuna siihen, kuinka helppoa syöttäminen on X nappulalla..
Kyllä aivot hiljalleen tottuu niihin nappeihin ja tatteihin. Alkuun käytät pelkkää syöttöä(R2) ja tatteja, joilla saat neljä tärkeintä toimintoa aikaan(syöttö, laukaus, taklaus ja pelaajavaihto). Hallitset nämä kohtuullisesti ja sen jälkeen lisäät mailannoston(X) valikoimiisi. Myöhemmin laukausten blokkaus(L1) ja viimisimpänä mielestäni vaikein nappi L2, jolla taakseppäin luistelu ja suoraan syötöstä laukaus, sekä yhistettynä R1:een ja pystyt hallita mailaa puolustaessa 1vs1.
Itse tajusin L2-napin hyödyllisyyden melko myöhään ja tämän takia tuntuikin vaikeimmalta oppia. Tänä päivänä nappeja ei tarvitse pahemmin miettiä, minkä onkin pakko olla näin jos aikoo edes vähän pärjätä jatkiksen liigoissa.
e. Onhan noita toimintoja tuossa änärissä :D muistaa vasta kun ottaa ohjaimen käteen.