NHL 11: AHL (Xbox 360)

  • 5 021
  • 50

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eilen tuli avattua liiga Speediä vastaa voitokkaasti.

Aikamoista hakemista oli alusta alkaen, mutta loppujen lopuksi sain kammettua Ben Ferrieron johdolla 3 tai 4-1 voiton. Speed sai ainoan maalinsa iskettyä rankkarista. Myös aiemmin miehellä oli rankkari jonka kuitenkin Stalock torjui ja tuosta jos kavennus olisi tullut niin voittajakin olisi voinu eri olla.

Hyvä ja tiukka matsi tottakai kuten aina.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Neljä peliä tuli otettua tänään, Niksi kaatui 5-1, McJokke 5-3. Aisankujan kingin kanssa oli kova vääntö joka päättyi hänen ansaittuun voittoon 3-2. Illan viimeinen peli olikin sitten suuren vitutuksen aiheuttaja, 4-0 tilanteessa kolmannessa erässä mun yhteys katkeaa ja vastustajalle 0-3 voitto. Gg Sonera.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulkaahan ottamaan pelejä meikäläistä vastaan tuossa n. tunnin päästä.

Varoituksen sananen: eilen tuli väännettyä illalla muutama 1vs1 matsi kaverin kanssa ja meininki oli sen verran kaljanhuurteista, että nyt on kikka jos toinenkin uudesta pelistä hallussa! Tänne (Jyväskylään) on muuten avattu "pelibaari" jossa ainakin boxilla voi vääntää esim. uutta änäriä mutta eivät meitä sinne eilen päästäneet sisälle, I wonder why.

Ja kaikkia kiinnosti :)
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tänne (Jyväskylään) on muuten avattu "pelibaari" jossa ainakin boxilla voi vääntää esim. uutta änäriä mutta eivät meitä sinne eilen päästäneet sisälle, I wonder why.

Ja kaikkia kiinnosti :)

Kiinnosti, mikähän baari mahtaa olla kyseessä? VPD:n mukaan mun pelin piti tulla jo perjantaina, mutta eipä ole näkynyt. voisi hieman mennä tähän vitutukseen pelailemaan parin kaljan jälkeen tänä iltana.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiinnosti, mikähän baari mahtaa olla kyseessä? VPD:n mukaan mun pelin piti tulla jo perjantaina, mutta eipä ole näkynyt. voisi hieman mennä tähän vitutukseen pelailemaan parin kaljan jälkeen tänä iltana.

En nyt äkkiseltään muista nimeä mutta ko. paikka sijaitsee keskustassa Väinönkadulla suurinpiirtein Katsetta vastapäätä, eli sillä puolen tietä jossa on Anttila ym. Vihreänpuhuva väritys ja xboxin logot(?) "ikkunassa" pitäis kyllä iskeä silmään, sisäänkäynti tais olla samasta paikasta kuin esim. Terveystaloon. Eiköhän tuo löydy kumminkin. :) Vitutti kyllä kun eivät eilen päästäneet sisälle, ehkäpä pelkäsivät että heitetään ohjaimet seinään kännipäissään tms.

Huono puoli tuossa on se että pelaaminen maksaa ilmeisesti ainakin viikonloppuna iltaisin. Poken kanssa siinä juttelin ja sanoi että jos päivällä tulee niin saa pelata ilmaiseksi, sunnuntainakin tuo taisi olla auki.

Sori offtopic. Kohta onlineen!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liiga avattu kaksijakoisissa merkeissä, yksi tappio ja yksi voitto:

Grand Rapids Griffins - Albany Devils 4-2
Albany Devils - Adirondack Phantoms 2-0

Numerot kuvaavat pelejä aika hyvin, tappiopelissä GRG olis voinut iskeä rumemmatkin lukemat taululle, ite olin ihan jäässä ja vasta kolmannen erän lopussa sain kunnon myllytystä aikaan ilman maalivahtia. Toisessa pelissä sain pidettyä Phantomit hyvin pois maalipaikoilta ja eipä tainnut meikäläisen molarilla olla kuin 7 torjuntaa koko pelissä.

Aika hakemista tuo on, tuntuu hyökkäysalueella syöttely ja kuvion rakentelu paljon hankalemmalta kuin kympissä. Toisaalta tuo "hardcore-syöttö" mahdollistaa kovat pystysyötöt esim. pakkien taakse, hyvä ominaisuus.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peteliuzin Falconeilta tuli ansaitusti 6-3 kuokkaan.

Tuloksesta on turha selittää mutta kyllä taas pisti vituttamaan tuo (oman puolen) AI. Itseasiassa olin ennen tätä peliä ajatellut että AI pelaa yllättävän fiksusti verrattuna edelliseen änäriin, ja etenkin turhia AI:n mailannostojäähyjä ei tunnu enää paljoa näkyvän. No, eiköhän tuossa pelissä sitten AI huido vastustajan pakkia päähän vastustajan maalin edessä, kun Peteliuz syöttää kiekon maalivahdillaan suoraa meikäläiselle ja olisin päässyt pistämään kiekon tyhjiin. Kiitos tästä AI. Ja yhdessä kohtaa ois päässyt takakulmalta pistämään kiekon tyhjiin, niin meikäläisen pelaajaa ei kiinnosta laukoa vaan mieluummin kuljettaa kiekon mukanaan maalin ohi...ehkä en vaan osaa työntää sitä tattia eteenpäin. :----)

Saisivat kyllä vähentää online-peleissä noiden taklausten tehoa ja reilusti, nyt joka pelissä tulee parikymmentä hullua pommia ja selkään ajostakaan ei paljoa jäähyjä tule. Perstaklaukset on kyllä komeita, tosin tuossakin pelissä tuli yksi todella epäaidon näköinen persniitti.

/itku.

Oli kyllä hyvä idea ottaa alkuun tää kaljaliiga, että pääsee edes vähän peliin sisälle.

edit:
Joken Sharkseista tuli napattua yllättävä 4-2 voitto. Paikkoja oli kyllä Sharkseilla paukuttaa maaleja mutta tällä kertaa kävi meikäläisellä parempi mukki ja moke oli aika liekeissä. Olihan siinä toki jokunen tuhlattu avopaikka meikälläkin. Välillä olin pahasti jyrän alla, kun ei jaksanut keskittyä puolustuspelaamiseen. Mukava matsi, kiitoksia!
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kivoja pelejä myös nää 1vs1:set. Ainut vaan että mulla menee Soneran kanssa hermot ja huomenna jälleen kerran uusi modeemi tilaukseen, tänään Sonera lahjoitti ilmaiset pisteet jku27:lle ja uuhenkujan kingille. Eli 6p mennyt jo hukkaan katkeamisten vuoksi, joten pelaan seuraavan kerran tätä liigaa kun uusi purkki on saapunut.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Wou, ennakkotilattu pelini tulikin oikein hienosti vasta tänään. Illalla klo 23 jälkeen pelille, Milwaukee liittyy liigaan. Nice.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Speed, saitko yksityisviestini? Sanon sen nyt vielä täällä, eli sinun on kutsuttava minut takaisin liigaan, kun vahingossa poistuin sieltä.

E:Kirjoitsvrihet
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Miten paljon ahkerimmat ovat jo pelanneet otteluitaan? Oma osallistuminen etenee vieläkin odotellessa sitä helvetin peliä, viivästyy ja viivästyy edelleen. Pääsisi nyt edes aikanaan mukaan kaljoitteluun ettei tarvitsisi kiriä hullun lailla muiden etumatkaa pienemmäksi.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Munkki90 ja Milwaukee Admirals liigassa tästä hetkestä klo 13 asti linjoilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaikka en liigaan kuulukaan niin joo sama ongelma, juuri olin tulossa kyselemään jatkoajasta että onko muilla ongelmaa.

Ihan kun olisin lukenut aiemmin juttua huoltokatkosta, joten vissiin sellainen on sitten nyt menossa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Joo-o, luin tuosta, että puolen tunnin katkos piti olla 10.00-11.30 Suomen aikaa. Katkos senkun jatkuu vaan. liigaan siis liityn illalla 23 jälkeen, JOS sattuu serverit olemaan jo pystyssä. Perhana, iltavuoroviikon otollisin hetki pelata ja automaattia vastaan joutuu hakkaamaan.

Linkki vie EA:n NHL11-foorumille
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kivoja pelejä myös nää 1vs1:set. Ainut vaan että mulla menee Soneran kanssa hermot ja huomenna jälleen kerran uusi modeemi tilaukseen, tänään Sonera lahjoitti ilmaiset pisteet jku27:lle ja uuhenkujan kingille. Eli 6p mennyt jo hukkaan katkeamisten vuoksi, joten pelaan seuraavan kerran tätä liigaa kun uusi purkki on saapunut.

Mulla oli siinä kunnon pyöritys käynnissä, että enköhän mä sen ois hoitanut. Tosin mahdollisuus teikäläisen kusetusmaaleihin olisi ollut olemassa. ;)

Mun täytyy sanoa, että meikäläisen joukkue on kyllä todella paska. Backlund ei maalissaan saa sitä rantapalloakaan kiinni.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nyt on ihan mielenkiintoinen tilanne.

Yritettiin tuossa isomahan kanssa päästä peliin mutta pakottaa lataamaan rostereita ja sitten kun ne lataa niin ei laske peliin, koska liiga on tehty vanhemmilla rostereille....

Jos tuo tapahtuu kaikilla niin taitaa olla liiga jumissa sitten.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt on ihan mielenkiintoinen tilanne.

Yritettiin tuossa isomahan kanssa päästä peliin mutta pakottaa lataamaan rostereita ja sitten kun ne lataa niin ei laske peliin, koska liiga on tehty vanhemmilla rostereille....

Jos tuo tapahtuu kaikilla niin taitaa olla liiga jumissa sitten.

Samaa herjasi täälläkin, kun koitin isomahan kanssa pelata.


Täällä sama, aina jonkun haastaessa en pääse ollenkaan peliin. Pelaamaan pääsen vain, jos itse haastan vastustajan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Voi vittu mitä paskaa. "Sulla on liian uudet rosterit, hahaha! Haista mursu paska" Taisi liiga kuolla siihen?

US-KO-MA-TON-TA PAS-KAA!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös