Groove Armada
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Starkin noutopihan parakki
Be A Pro -moodi ei toimi ainakaan FIFA:ssa. Ei se ole lainkaan sama asia että tietokone ohjaa puusilmänä muita pelaajia ja itse vain yhtä ukkoa.
Tuo Be A Pro-uudistus kuulostaa kyllä erittäin hyvältä ja sitä on kieltämättä kaikessa hiljaisuudessa toivonut jo muutaman vuoden.
Lupaillut muutokset tappeluihin ja taklauksiinkin lisää vain mielenkiintoa ja varmasti pelaamisen intoa.
Itse toivoisin kehitystä pelin vaikeustasoon, joka ei meinaa vieläkään millään riittää, voittoja tulee edelleen liian paljon. Samaten myös dynastymodessa treidausten vaikeuttaminen ei olisi pahasta, tuntuu, että liian helpolla saa edelleen hommattua itselleen hyviä ja nuoria pelaajia, kun vaihtaa tilalle kokeneita ja ei niin hyviä kavereita.
Lättysyöttöä tulisi myös ehdottomasti parantaa! (tai sitten en vain osaa sitä)
Ja tässä vain muutamia aatoksia aiheesta, lisää ehkä joskus...
08 oli melkoisen hyvä, mutta taas kerran, kun tietoa uudesta saa, niin sen arvo jotenkin "lopahtaa" ja ei osaa oikein muuta kuin odottaa sitä uutta, pitänee pessiä nyt ees kesän ajan paikuttaa jos luppoaikaa jää.
Suomen julkaisupäivästä mitään hajua?
NHL-dynastyakin voisi kehittää niin, että voisi seurata pelin muita sarjoja ja sieltä mahdollisesti varata uusia tulokkaita tai tarjota pelaajille sopimuksia.
Suomen julkaisupäivästä mitään hajua?
Mä pudotan kaikki nettipelissä :-)
NHL 09 julkaistaan Xbox360:lle, PS3:lle, PS2:lle ja PC:lle, tämä tieto kerrotaan pelin virallisilla sivuilla. Mitään muuta mainintaan PC-versiosta ei sitten ole ainakaan minun silmiini sattunut missään. Eiköhän se olisi jo kerrottu jos PC:lle ei tulisi enää CG-versiota vaan siirryttäisiin NG-aikaan. Luultavasti PC:lle saadaan siis jo viidettä kertaa peräkkäin sama peli hieman hiotulla ulkokuorella, parilla uudella välianimaatiolla ja päin persettä tehdyillä rosteripäivityksillä.Eikös EA muuten tuossa joku aika sitten uutisoinut, että PC-versioitten tuottaminen lopetetaan, joten voi olla ettei 09:stä edes tule PC-versiota.
Mikä siinä mahtaa kestää aina niin kauan että EA saa ne päivitetyt rosterit sinne Liveen tarjolle?
Yksi asia kuitenkin askarruttaa vielä - onko missään sanottu, pystyykö tässä uudessa EA:n lätkässä pelaamaan SM-Liigajoukkueilla kautta? Eli siis 13 joukkueen runkosarjaa ja pleijareita. 08:ssa tuo ei käsittääkseni onnistunut.
Vaikeus aste on yksi mitä minäkin haluaisin 09 parannettavan. Eli pitäisi olla paljon vaikeampi se vaikein taso.
Uutta tietoa tulee jälleen: http://www.hockeyrevolution.com/uutinen.php?t=1599 kuulostaa suorastaan maagiselta, jos pitää paikkaansa ?
No huh. Olet sitten aika hyvä pelaamaan? Itse haluaisin juuri päinvastoin, sillä mulle jo toiseksi vaikeinkin taso tekee tiukkaa. Eli mulle kelpaa jo mainiosti jos tekevät tähtipelaaja tasosta vähän helpomman.
Tähän on selvä syykin, sillä NHL vaatii ilmeisesti ainakin sen yhden NHL-pelin alle oikeassa elämässä ennen, kuin pelaajaa voidaan laittaa peliin mukaan. Eli syyspäivityksen jälkeen nämä tulokkaat ilmestyvät käsittääkseni.Onkohan pelissä Stamkosia ym. ens kauden tulokkaita? Luulen tietäväni vastauksen ja se on ei. Minua ärsyttää se kun pelistä aina puuttuu tulokkaat. Kuten 08:ssa ei ollut Kanea, Toewsia, jne... Tämähän ei pelillisesti ole mikään suuri puute, mutta olen erityisen tarkka rostereitten kanssa.