NHL 09 Xbox 360 JA-League (vol. 2)

  • 18 489
  • 272

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Anaheim tarvitsisi jonkun kivan hyökkääjän (marchanteja ja påhlssoneita on jo tarpeeksi). Eli siis top-6 hyökkääjä hakusessa. Kesselin tai Seminin tyyliset pelaajat olisivat parhaita mahdollisia. Syvyyttä hyökkäyksestä kyllä löytyy, joten jonkinlainen "mun 2 koohottajaa -> sun hyvä hyökkääjä" -treidi sopisi mulle hyvin. Ei nyt tuu mitään jengiä mieleen, mutta jos sinulta puuttuu ok-tasoisia hyökkääjiä ja olet valmis luopumaan hyvästä hyökkääjästä niin pistä tarjousta Anaheimille!

Mulla olis ainakin tarvetta hyvälle aloittajalle. Käyn täs myöhemmin kattelemassa liigassa millasta treidiä vois ehdotella. Onko viiksi kaupan?
 

Mige

Jäsen
Mulla olis ainakin tarvetta hyvälle aloittajalle. Käyn täs myöhemmin kattelemassa liigassa millasta treidiä vois ehdotella. Onko viiksi kaupan?
Parros ei ole ikävä kyllä kaupan, mutta Brad May on. ;)

En kyllä nyt oikeen noita alotustaitoja muista, mutta kaikki senat pl. Getzlaf ovat saatavilla. Voin pistää myös jonkun pakin (esim. Klee) mukaan tuomaan syvyyttä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Parros ei ole ikävä kyllä kaupan, mutta Brad May on. ;)

En kyllä nyt oikeen noita alotustaitoja muista, mutta kaikki senat pl. Getzlaf ovat saatavilla. Voin pistää myös jonkun pakin (esim. Klee) mukaan tuomaan syvyyttä.

Joo mä käyn ite kattelemassa kohta niitä. Påhlsson nyt ainakin oikeasti on pirun kova aloittaja, mut tässä pelissä noi statsit on joillain pelaajilla vähän miten sattuu.
 

Mige

Jäsen
Joo mä käyn ite kattelemassa kohta niitä. Påhlsson nyt ainakin oikeasti on pirun kova aloittaja, mut tässä pelissä noi statsit on joillain pelaajilla vähän miten sattuu.
Ei sillä ainakaan yli 90 mun mielestä ole. Tuli muuten mieleen, että Marchant on kans aika kova alottaja. Kattele niitä ja heitä proposalia, käyn kattelemassa illemmalla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hmm... no otetaan NY Islanders, jos se on vielä vapaana, kiitos.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
WSH 2 - MTL 0
MTL 3 - WSH 0

Ekassa pelissä vastustaja tarjosi mutual quittia kun siirryin 1-0 johtoon. Ei kiitos. Tasainen peli oli eikä Montrealin miehistä kukaan uskaltanut hanskoja pudottaa.

Toista peliä sit hallitsinki aika selvästi mutta niin vain kaverilla oli kuuden laukauksen jälkeen jo kolme maalia. Aika hyvin näköjään uppoa etuyläkulmasta.. Price oli liekeissä torjuen 19 laukausta joista muutama oli ihan namupaikka. Brashear vei molarin ihan kahville mutta ei taas tyhjä maali kelvannut.

Niin ja yhteys menikin sit tos kolmannes eräs. Tuskin olisin enää tasoihin ehtinyt et sinänsä ihan sama.

Treidiehdotuksia heittelin usemmalle joukkueelle. Muistaakseni Buffalo, Montreal, Colorado, Chicago ja Anaheim saivat viestiä. Molari vois myös kiinnostaa kun tuo Theodore on ihan paska.
 

Matsku

Jäsen
WSH 2 - MTL 0
MTL 3 - WSH 0

Ekassa pelissä vastustaja tarjosi mutual quittia kun siirryin 1-0 johtoon. Ei kiitos. Tasainen peli oli eikä Montrealin miehistä kukaan uskaltanut hanskoja pudottaa.

Toista peliä sit hallitsinki aika selvästi mutta niin vain kaverilla oli kuuden laukauksen jälkeen jo kolme maalia. Aika hyvin näköjään uppoa etuyläkulmasta.. Price oli liekeissä torjuen 19 laukausta joista muutama oli ihan namupaikka. Brashear vei molarin ihan kahville mutta ei taas tyhjä maali kelvannut.

Niin ja yhteys menikin sit tos kolmannes eräs. Tuskin olisin enää tasoihin ehtinyt et sinänsä ihan sama.
Ei se varmaan hirveen nautinnollinen pelikokemus ole kummallekaan, jos jomman kumman pelaajat hinkkaa laitoja, kun xbox pyytää puolen minuutin välein käynnistämään ohjaimen uusiksi. Vai? Annat kuitenkin tosta ymmärtää, että yhteislopetusta oisin pyytäny ton maalin - johon muuten just toi reconnectaaminen vaikutti aika merkittävästi, hihih - takia. Noo, hyvät oli pelit muuten sit. Ekan järkyttävän esityksen jälkeen sain pelin (ja ohjaimen) kuntoon ja pestyä kasvoni. Kiitosta kuitenkin vaan. :)
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei se varmaan hirveen nautinnollinen pelikokemus ole kummallekaan, jos jomman kumman pelaajat hinkkaa laitoja, kun xbox pyytää puolen minuutin välein käynnistämään ohjaimen uusiksi. Vai?

Kyllä mulle voitto kelpaa vaikka vastustajalle iskis ripuli ja oksennustauti kesken pelin. Se mutual quit pyybtö tuli tosiaan heti sen maalin jälkeen. 0-0 tilanteessa olisin ihan hyvin voinut vielä hyväksyä sen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Islandersia (Darkness), ja San Josea (McJokke) vastaan pelailin pelit pois:

Islanders - Philadelphia 2-1 ot
Philadelphia - Islanders 2-1

San Jose - Philadelphia 1-4
Philadelphia - San Jose 2-1 rl


Islandersia vastaan olin niskan päällä kenttätapahtumissa, mutta viimeistely taas tuttua paskaa. Ei niin ei, ja jatkoilla sitten "kiva" maali, jolla Darknesille extrapiste.

San Josea vastaan oli tiukkoja matseja, etenkin toinen, missä Jokkea vastaan jo NHL 08:sta tutuksi tullut kiplikonnapuolustustaistelu mollemmilta, päättyi tällä kertaa mun voitoksi rankkareilla. Kiitti matseista!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
San Jose - Philadelphia 1-4
Philadelphia - San Jose 2-1 rl
San Josea vastaan oli tiukkoja matseja, etenkin toinen, missä Jokkea vastaan jo NHL 08:sta tutuksi tullut kiplikonnapuolustustaistelu mollemmilta, päättyi tällä kertaa mun voitoksi rankkareilla. Kiitti matseista!

Oli hyvät matsit etenkin tuo toinen!! Ekassa olin näköjään unohtanu ettei sua vastaan voi lähteä pelkällä hyökkäysvoittosella pelillä vaan pitää taistella ja puolustaa niin perkeleesti.
Rankeissa sulla kylmän viileää viimeistelyä.

Sitten pari matsia muutakin tuli pelattua.

Carolina (Roark?) - San Jose 0-3

Hyvä ja suht tasainen matsi. Minulla vaan viimeistely tällä kertaa toimi paremmin.

Buffalo (Jceltic) - San Jose 3-5

Laukaukset mulle 7-36. Täyttä mun hallintaa, mutta silti Celticki johti 1-0, 2-1, 3-2. Hirvee peli itsehillinnälle. Hermot meni aivan totaalisesti. Miller oli uskomaton ekat 2 erää.

Kiitokset vastustajille. Illalla jatkuu.
 

Fiiu

Jäsen
Toista peliä sit hallitsinki aika selvästi mutta niin vain kaverilla oli kuuden laukauksen jälkeen jo kolme maalia. Aika hyvin näköjään uppoa etuyläkulmasta..

Jep, huomasin saman ilmiön. Montrealin tavaramerkki vetää sitä helpointa kikkaa, muissa peleissä en nimittäin samaan ole törmännyt. Vielä pitäs jossain välissä jaksaa pelata toinen peli Montrealia vastaan, sen jälkeen oliski sitte helpompaa. :) (Kyllä, juuri tuosta syystä kirjoitinkin "liiga-avauksestani" EtukulmaLiiga-nimityksen.)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuli muutama voitto ja enimmäkseen maalin tappioita. No positiivista että mikään peli ei repsahtanut mutta pakko olisi saada pinnoja noista tiukoista peleistä jos mielii kärkikahinoissa pysyä.

DET 3 - 0 NYI
DET 2 - 3 DAL
DET 0 - 1 DAL RL
DET 2 - 3 MTL
DET 2 - 3 SJS
DET 1 - 2 SJS
DET 2 - 1 EDM
DET 3 - 1 EDM

Kiitokset kaikille vastustajille, hyviä pelejä olivat.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Ei nyt tuu mitään jengiä mieleen, mutta jos sinulta puuttuu ok-tasoisia hyökkääjiä ja olet valmis luopumaan hyvästä hyökkääjästä niin pistä tarjousta Anaheimille!

Ottawasta lähtee Daniel Alfredsson, mikäli kauppoja ei ole vielä syntynyt tai ruotsalainen kiinnostaa. Ulkomuistista overall peräti 92, joten sen puolesta mies on huippuhyökkääjä. Pakkeja lähinnä itse tarvitsisin, mutta pari rouhijaa mahtuu vaihdossa myös. Pistä ehdotusta, jos kiinnostusta löytyy. Olen poissa koko viikonlopun, tsekkaan liigaa taas sunnuntai-iltana.

Muuten peleistä kiitokset vastustajille, tällä kertaa näyttää tiukat väännöt kääntyneen mun hyväksi. Mutta Gerberin romahdusta tässä odotellaan...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Muutamat matsit iel illan kähmyyn.

Jargonista tosiaan kaksi maalin voittoa, jotka oli itseluottamukselle aikamoinen buusti. Tiukkoja molemmat.

Sitten Coloradon kans pari peliä.

Col - Sj 3-4 sekä toinen myös minulle tällä kertaa 0-3
Ensimmäisen ottelun Ratkaisevan maalin tein 17 sekuntia ennen loppua. Pahoittelen ;) Hyvä ja tasainen matsi. Toinen myös suht tiukka mutta Nabokov piti pystyssä niinkuin kuuluukin. Torjuntaja 28 ja nollapeli.

Sitten Herra Liigantoimitusjohtajan kanssa kaksi ottelua.

Mtl - Sj 4-3 ja

Hyvä peli muuten, mutta aika yksitoikkoinen on tuo hyökkäys pelikirja ihan oikeasti :D Ei siinä tasaista oli.

Sj - Mtl 5-0 (keskeytetty ennen ottelun puolta väliä)

Sitten kun hailauma alkoi jylläämään niin ei ollu enää mitään mahdollisuuksia. Ekaan erään 4-0 ja toisessa sitten yv:llä 5-0. Sitten katkes....
Kyllä pitää mielestäni tappiot kestää vaikka vähän repeis. Reilusti loppuun asti peliä vaan vaikka miten vituttas. Etenkin kun ihan liigan perustaja kuitenkin kyseessä.

Tällä hetkellä liigan ykköspaikalle san jose kuten oikeastikin. Pitää ihan valokuva ottaa, koska tuskin tän illan jälkeen sellaista tilannetta näkee.

Kiitos kaikille ja hyvää yötä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
TB-NJ 2-1 ja.
NJ-TB 0-1 ja.

Spiidin kanssa käytiin hyvät matsit jotka päättyivät kumpikin TB:n onnekkaisiin JA. maaleihin ekassa Jerseyn pakki pisti omiin ja toisessa, oliko n.1 sek. ennen JA:n päättymistä kiekko lirui molarin alta maaliin. Ensimmäinen ottelu täysin TB vastaan Brodeur. laukaukset taisivat olla 36-13.

Toinen matsi oli paljon tasaisempi vaikka siinäkin laukaukset oli selvästi TB:n eduksi, mutta pelitapahtumiin nähden Jerseyn voitto ei olisi ollut mikään vääryys´.

TB-NYR 1-2

Hyvä ja tasainen matsi. Jonka Rangers vei viimeminuutin maalilla.
 

Fiiu

Jäsen
Mtl - Sj 4-3 ja

Hyvä peli muuten, mutta aika yksitoikkoinen on tuo hyökkäys pelikirja ihan oikeasti :D Ei siinä tasaista oli.

Sj - Mtl 5-0 (keskeytetty ennen ottelun puolta väliä)

Sitten kun hailauma alkoi jylläämään niin ei ollu enää mitään mahdollisuuksia. Ekaan erään 4-0 ja toisessa sitten yv:llä 5-0. Sitten katkes....
Kyllä pitää mielestäni tappiot kestää vaikka vähän repeis. Reilusti loppuun asti peliä vaan vaikka miten vituttas. Etenkin kun ihan liigan perustaja kuitenkin kyseessä.

Sori, on pakko kommentoida. Ensimmäisessä matsissa jo kolmas kaveri on huomannut tuon saman homman: hyödynnetään sitä yhtä "bugia" jotta pärjätään. Toisessa matsissa se ei purrut ja luikitaan karkuun? Veikkaisin kyseessä olleen jonkin sortin "yhteyshäiriön" tai muun vastaavan sopivan syyn. Oikeasti, jos ei muuta keksi kuin sen etukulman niin.. no, jokainen tyylillään. Edelleen korostan sitä että muita vastaan on pelattu jääkiekkoa. Onko se niin vaikeaa edes yrittää? Onko voittaminen niin tärkeää että on pakko vaikka bugia hyödyntää sen saavuttamiseen?

Jos peli pelataan fair'n'square, se on hauskaa vaikka pataan tulis 10-0. Muutetaan tuohon se yhtälö että vastapuoli "bugittelee" vaikka puolet noista. Jokainen tosiaankin tyylillään. Täytyypä tässä toivoa että Montreal ei ainakaan koko pottia vedä jos ei osaa muunlaisia maaleja tehdä. Over and out.

P.S. Jos kannanottoni oli liian rankka, minut saa sulkea sarjasta. Kiitos niille jotka tämän luitte, en lähde kaikkia miellyttämään tällä tekstillä ja tämä saatetaan tulkita turhaksi kitinäksi. Olen kuitenkin saanut puhua "suuni puhtaaksi".
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
TB-NJ 2-1 ja.
NJ-TB 0-1 ja.

Spiidin kanssa käytiin hyvät matsit jotka päättyivät kumpikin TB:n onnekkaisiin JA. maaleihin ekassa Jerseyn pakki pisti omiin ja toisessa, oliko n.1 sek. ennen JA:n päättymistä kiekko lirui molarin alta maaliin.

Oli kyllä loistavat matsit. Ratkaisumaalit jäivät erittäin hyvin mieleen. Salmelan Anssi nimittäin teki molemmat. Toinen ihan viemällä maaliin, toinen taas 0.4 sek ennen loppua Anssin selän kautta lirui maaliin. Pakko myöntää että vitutti.

Muitakin pelejä tuli pelattua. Vitutti joidenkin joukkueiden bugimaalit. On niitä muitakin tapoja tehdä maali...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Calgary etsii myös hyvää tappelijaa joukkueeseen. Vaikka fyysisyyttä löytyykin Royn ja Prustin muodossa niin kova pelote olisi kiva saada.

Miten JiVe lähtisikö Eric Godard Pittsburghista jollakin diilillä?

Toinen mielenkiinto on Rangersin joukkueessa. Miten on Holkki lähtisikö Colton Orr mitenkään Calgaryn kylmyyteen?

Ja tosiaan Calgary Flames aloittaa pelinsä tänään perjantaina.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jargonista tosiaan kaksi maalin voittoa, jotka oli itseluottamukselle aikamoinen buusti. Tiukkoja molemmat.

Heh, sun level on 5 ja mun 1 mutta kiva jos musta oli jotain apua :D Vitutti kyllä urakalla varsinkin toi eka 2-3 tappio. 2-0:sta pääsin tasoihin 2-2:een ja heti piti päästää sut tekemään sellainen vitun ärsyttävä OLSVOT (Ohjain Lentää Seinään Vitun Onetimer Takatolpalta). Mutta ei siinä mitään, olisi pitänyt vaan estää se syöttö... Jänniä,tasaisia ja rehtejä pelejä kyllä molemmat.

Bugimaaleista sen verran että eniten tässä NHL09:ssä vituttaa noi kun veskari dyykkailee ja on rähmällään miten sattuu. Ei ole kiva itsekään tehdä sellaisessa tilanteessa maalia mutta ei sitä edes itse välillä huomaa että veskari levyttää ja tulee vaan vedettyä maalia kohti. Itse en kyllä yritä tällaista hakea mutta on noita pari mennyt tässäkin turnauksessa sekä itselle että vastustajalle.

Periaatteessa mun puolesta saa kaikenlaisia maaleja tehdä mutta olisihan se herrasmiesmäistä jos ei nyt pelkästään ihan yhtä kikkaa vain koitettaisi käyttää.

Ja tietty tappiotilanteessa luovuttaminen haiskahtaa kyllä aavistuksen homolta.
 

Mige

Jäsen
Ottawasta lähtee Daniel Alfredsson, mikäli kauppoja ei ole vielä syntynyt tai ruotsalainen kiinnostaa. Ulkomuistista overall peräti 92, joten sen puolesta mies on huippuhyökkääjä. Pakkeja lähinnä itse tarvitsisin, mutta pari rouhijaa mahtuu vaihdossa myös. Pistä ehdotusta, jos kiinnostusta löytyy. Olen poissa koko viikonlopun, tsekkaan liigaa taas sunnuntai-iltana.
Joo, Daniel kyllä kiinnostaisi, mutta tossa ei vaan pysty tekemään kuin yksinkertaisia pelaaja pelaajasta -treidejä. Eli pitää sopia ja vain luottaa, että se toinen heittää myös sieltä sen yhden pelaajan ilmaiseksi toisessa treidissä. Voin hyvin vaihtaa pari rouhijaa (tyyliin Rob Niedermayer ja Todd Marchant) Alfredssoniin. Toisen voin korvata jollain 70-75 kokonaisuuden pakilla jos vain haluat.

Anaheimille saa myös heitellä ihan kaikenlaisia treidiehdotuksia, joukkue tarvitsee siis hyvän laiturin top6-kenttiin. Vaihdossa voin heittää toiseen suuntaan vaikka mainion kakkossentterin Morrisonin (kok. 81-83).
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sori, on pakko kommentoida. Ensimmäisessä matsissa jo kolmas kaveri on huomannut tuon saman homman: hyödynnetään sitä yhtä "bugia" jotta pärjätään. Toisessa matsissa se ei purrut ja luikitaan karkuun? Veikkaisin kyseessä olleen jonkin sortin "yhteyshäiriön" tai muun vastaavan sopivan syyn. Oikeasti, jos ei muuta keksi kuin sen etukulman niin.. no, jokainen tyylillään. Edelleen korostan sitä että muita vastaan on pelattu jääkiekkoa. Onko se niin vaikeaa edes yrittää? Onko voittaminen niin tärkeää että on pakko vaikka bugia hyödyntää sen saavuttamiseen?

Jos peli pelataan fair'n'square, se on hauskaa vaikka pataan tulis 10-0. Muutetaan tuohon se yhtälö että vastapuoli "bugittelee" vaikka puolet noista. Jokainen tosiaankin tyylillään. Täytyypä tässä toivoa että Montreal ei ainakaan koko pottia vedä jos ei osaa muunlaisia maaleja tehdä. Over and out.

Hyvää asiaa eikä tuosta mun mielestä voi kukaan vetää herneitä nokkaansa. Tosiaan joillaki tuntuu aina tappioasemassa tulevan niitä yhteyshäiröitä tai sit ohjaimet hajoilee yms. Se on valitettavaa mutta niin käy aina välistä. 08:lla ku vedettiin viiminen turnaus niin ihan helvetin hyvä porukka oli sillion mukana. Lihis, Jargoni, McJokke nyt mitä äkkiseltään muistan. Reilua ja rehtiä peliä joka matsissa.

Se onki sit yks asia mikä vie monilta mielenkiintoa pelata liigaa jos sieltä tulee vastaan pari bugimaali jengiä. Tähän mennessä onneksi ollut paria poikkeusta lukuunottamatta helvetin hyviä matseja.

Ja tietty tappiotilanteessa luovuttaminen haiskahtaa kyllä aavistuksen homolta.

Joo, Daniel kyllä kiinnostaisi

Tää se vasta homolta haiskahtaa.
 

Matsku

Jäsen
Nonni, hyvää häsbäkkää.

Kasaan tähän muutamat ytimekkäät ajatukset näistä.

- Noista "bugimaaleista". Etukulmaan tulee tosiaan lauottua suht usein ja miksipäs ei kun sinne näyttää uppoovan. Emmä ala ketään mielistelemään tai tekemään kuvioita, sen takia että "bugimaali" (sinänsä vielä ihan hassu nimitys) on liian varma tai vittumainen. Sitäpaitsi se on ihan hyvin estettävissä tarkalla pakittamisella niinkuin kaikki muutkin maalit. Ja se, että (meikäläisen) hyökkäyspeli tai pelaaminen ylipäätään on liian yksipuolista ja perustuu pelkästään ton bugin hyödyntämiseen, on ihan paskapuhetta. Tottakai ne vittumaiset maalit vain huomioidaan.

- Jännä huomata miten Montrealin tekemiin maaleihin tai yleensäkin hyökkäyspelin luovuuden puuttumiseen on puututtu. Vastaan on tullut muutamalta muultakin "jääkiekkoa" pelaavalta vastustajalta ihan saman sarjan kiemurteluja ja ratkaisuja lähes toinen toisensa perään.

- Thegon ja Fiiun kärjistettyihin päätelmiin on ihan turha ottaa enää ees kantaa. Sitäpaitsi juuri Fiiua vastaan Montrealin viidestä (5) maalista kaksi (2!) oli etukulmabugimaaliyläpesähomoiluita. Se on paljon se, vai mitä?

- Loppuun vielä pahoittelut Jokelle quittaamisesta. Lapsellista ja homomaista käytöstä kyllä, teki vain mieli mennä mielummin nukkumaan kuin venata summeria. Eipä ainakaan toistu.
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Jännä huomata miten Montrealin tekemiin maaleihin tai yleensäkin hyökkäyspelin luovuuden puuttumiseen on puututtu. Vastaan on tullut muutamalta muultakin "jääkiekkoa" pelaavalta vastustajalta ihan saman sarjan kiemurteluja ja ratkaisuja lähes toinen toisensa perään.

Mitä sua vastaan pelasin sen ekan pelin, niin siitä pelistä ei ainakaan jäänyt mitään negatiivista hampaankolooon. Maaleista en oikein muista millaisia olivat mutta ilmeisesti ei ollut etuyläkulmaan kun ei mieleen jääneet.

Koitetaan nyt välttää henkilökohtaisia ajojahteja joita nähtiin ihan tarpeeksi jo NHL08:n slap-passien ja bugirannareiden tiimoilta. Tässä pelataan kuitenkin melkein kaikki EASHL:ää Rampagen riveissä joten kyllä sen sitten viimeistään pukuhuoneessa saippuaa etsiessä huomaa jos on ollut tuhma. Ei ole kiva istua vaihtopenkillä jos peppu on pipi.
 

Schadowan

Jäsen
Ite ainakin välttelen noita bugimaaleja, vaikka tilaisuuksia ehkä olisi ollut noissa matseissa mitä olen pelannut. Eikä ainakaan vielä ole tullut vastaan näitä p-pistepyörijöitä/vanhanaikasen yrittelijöitä, jotka siis pelkästään yrittävät noita. Eikä se nyt haittaa, jos vaikka on maalin takana, ja yrittää ujuttaa sieltä maalia, kunhan ei koko hyökkäyspeli perustu siihen. Sama koskee näitä etukulmavetoja tai bugirannareita. Tosin ne saa aika hyvin puolustettua pois. Hemmetin tiukkoja matseja ollut tähän mennessä. SanttuK:ta ja Jargonia vastaan varsinkin oli mukava pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös