Kolmesta B-lohkolaisesta ei tosiaan ole tainnut kuulua mitään sitten ilmoittautumisen. Ei hyvä, mutta ehkä tämä tästä. Älkääkä nyt yrittäkö väittää, että teillä olisi muutakin elämää.B-lohkossa näyttää olevan edelleen melko hiljaista.
Enpä ole juuri muita pelejä pelannut kuin Livessä. Konetta vastaan en ole tahknnut kuin ehkä parikymmentä matsia ja kotipelejä kavereita vastaan hiukan enemmän. Pääasiassa livessä pelataan.Koko ajan oli kyllä sellainen fiilis että ollaan niin jyrän alla ettei mitään järkeä. Ehkä se muutaman sadan online-ottelun kokemusero näkyi...
Olisiko huomiselle B-lohkosta vastustajaa, näin alustavasti tiedossa?!? King, devil29, Hack tai Vee_-?!?
Itse olisin varmaan kotona tuossa klo. 14-20, eli yv:llä tai tänne sitten ilmoituksia niin sovitaan vielä tarkemmin..
Gamertagini näkyy tuossa Tommyn avausviestissä.
Hyökkäyspäässä taas ihmistä vastaan pelatessa tuntui kun oltaisiin hypätty aikakoneella reilut 10 vuotta taaksepäin. Aina ja joka paikasta haetaan se one-timer kun se nyt vaan sattuu olemaan se Paras tapa millä lättyä saa satunnaisesti maaliin hakattua.
Jos minua tarkoitat, niin itse kyllä koitan välttää mahdollisimman paljon tuota one-timer taktiikkaa, kun en sitä konettakaan vastaan käytä juuri koskaan. Tietenkin 2vs1 hyökkäyksissä tulee passattua sille vapaalle kaverille maalin kulmalle, mutta muuten en kyllä muista että näissä kahdessakaan pelissä olisin viittä kertaa enempää laukonut suoraan passista.
Rasittavaksi homma menee siinä vaiheessa kun tosiaan pitäisi syöttöjä lähteä katkomaan. Jos käy säkä ja saa jopa aseteltua äijän syöttölinjalle, toki kiekko siitä läpi sujahtaa vähintään puolet kerroista. Ei riitä sanat kuvailemaan...
Olisin vielä hollilla ottamaan Calgary-pelit alta pois jos Suolakuninkaalla riittää tosiaan nyt kiinnostus/aika.