Itse olen takonut noin 30 matsia 360 koneella ja sain kyseisen pelin käsiini keskiviikkona. Kertoo jotain jo siitä, että maistuu.
Pelaan Edmontonilla Dynastya ja olen sarjassa sijalla 25. Olen kuitenkin ns. veteraani jo NHL-sarjassa ja aloitin superstar tasolla suoraan, jolla olen koko ajan takonut. Slidereita hieman muokannut kylläkin. Peli on haastava ja ainakin toistaiseksi jokaisesta tekemästään maalista osaa nauttia, joskin nyt olen päässyt jo vähän maalintekoonkin sisälle. Pelasin pahimmassa putkessa kolme peliä ja kaksi erää putkeen ilman osumaa ja lopulta sain 8 sekuntia ennen neljännen matsin loppua Souraylla 4-1 kavennusmaalin siniviivalämärillä. En muista koska olisi mulle viimeksi käynyt NHL-sarjassa noin pitkä maaliton kausi.
Pelit päättyy minulla usein 5 minuutin erillä jotain 3-1, 2-0, 4-2 jne. Tehtyjen maalien ennätys on 5 maalia pelissä, joista vika tyhjiin. Pahiten tuli turpaan 6-0, kun molarilla ei osunut ihan laatupäivä. Vielä en ole maalintekokikkaa löytänyt ja siitä olen tyytyväinen. Maaleja voi tehdä monista eri tilanteista, mutta veskarit ovat parantuneet paljon. Ei enää peruutan kiekon verkkoon selälläni maaleja, joita 07 tuli usein. Kone puolustaa paikoittain helkatin hyvin ja saa pelaajan näyttämään jopa naurettavalta. Siihen päälle laadukkaammat molarit.
Hyviä uudistuksia on niin paljon ettei jaksa edes listata. Huonoimpia juttuja ovat mun mielestä:
Tappelut on edelleen aika syvältä. Niitä ei halua liikaa ottaa, koska ne ovat jokseenkin järjettömiä hakkauskilpailuja.
Kiekko lähtee rystyltä liian lujalla voimalla. Tähän saa tosin slidereilla muutosta. Lisäksi välillä tekoäly kämmäilee hyökkäyspäässä, mutta harvemmin kuin ennen.
Onhan noita pieniä pikkuvikoja varmasti lisääkin, mutta ei jaksa kitistä kun homma toimii kokonaisuutena hiton hyvin. Ei täydellinen, mutta ehdottomasti paras NHL-peli, mitä on koskaan tehty ja tämän parissa aika liitää.