NHL 07

  • 91 328
  • 413

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mites tuo nettipeli kun tein itselleni aivan omituisen nickin, kun tuntui että kaikki olivat käytössä, niin voiko tuota poistaa mitenkään tuota tiliä ja tehdä sitten uutta, jos voi niin miten?

Edittiä: Ja niin PC kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Lorvi kirjoitti:
Hyvä peli,

-Jäähyjä tulee hyvin
-Ei mitenkään liian helppoa ilman total control editoria
-Molarit ihan ok
-Mukavia pikku uudistuksia.

Varsin näppärä peli kun vielä huomenna päivttelen hienouksia ja vaikeutan tce:llä ja nhlviewllä molarit kuntoon ja vielä parhaimpia pelaajia vähän parantaa niin homma pelittää.

Erittäin tyytyväinen olen.

Milläs koneella Lorvi pelailee?
 

jihde

Jäsen
Ps2-versiota tässä nyt muutaman pelin pelatessani olen suhteellisen tyytyväinen ja uusi ohjausjärjestelmä toimii mielestäni hyvin.

Tietysti kokoonpanojen kanssa menee aikaa jotta ne saa kohdilleen. Sitten vielä kysymys, että onko Owen Nolan tässä pelissä? Phoenix:stä, free agentseista tai Torontosta en miestä näin äkkiseltään löytänyt.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Miten muuten onko Sm-Liigassa myös Kalpa joukkueiden joukossa??
Kai sitä pitäisi joku päivä käydä hakemassa peli kaupan hyllyltä omalle hyllylle.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Näsä kirjoitti:
Miten muuten onko Sm-Liigassa myös Kalpa joukkueiden joukossa??
On
 

Alesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kokoonpanot

Miten ja mistä olette ps2 versiossa tehneet oikeat kokoonpanot? Pystyykö esim. poistamaan pelaajan joka on lopettanut mm. domi, savage...
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Alesis kirjoitti:
Miten ja mistä olette ps2 versiossa tehneet oikeat kokoonpanot? Pystyykö esim. poistamaan pelaajan joka on lopettanut mm. domi, savage...
Itse olen vanhemmissa peleissä siirtänyt lopettaneet pelaajat Saksan liigan joukkueisiin niin ne eivät häiritse sitten pelaamista. Mutta en tiedä voiko uudessa pelissä poistella pelaajia, ennen se ei ainakaan ole ollut mahdollista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Alesis kirjoitti:
Miten ja mistä olette ps2 versiossa tehneet oikeat kokoonpanot? Pystyykö esim. poistamaan pelaajan joka on lopettanut mm. domi, savage...
Niistä free agentseistahan voi halutessaan muokata jotain puuttuvia pelaajia. Ei pysty poistamalla poistamaan ketään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pari peliä takana ja vaikuttaa ihan Ok:lta. Jäähyt ei ollu edes piikissä ja 5 min erillä heti 7 jäähyä.
Mikähän vittu on kun olet jäähyllä niin jäähy kuluu hitaasti, mutta itse erä juoksee kovaa vauhtia. Persiistä. Eli 2 min jäähyn aikana erä menee useamman minuutin. Ei hjyvä
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelasin taas yhden pelin tossa ajankulukseni viikonloppuna. Aika masentavaa että tietokone voittaa lukemin 4-2 kun laukaukset ovat 9-31. Siitä voi laskea todella hyvän torjuntaprosentin omalle molkelle. PASKA PELI!!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Niilo kirjoitti:
Pari peliä takana ja vaikuttaa ihan Ok:lta. Jäähyt ei ollu edes piikissä ja 5 min erillä heti 7 jäähyä.
Mikähän vittu on kun olet jäähyllä niin jäähy kuluu hitaasti, mutta itse erä juoksee kovaa vauhtia. Persiistä. Eli 2 min jäähyn aikana erä menee useamman minuutin. Ei hjyvä

Eikös tämä ole mennyt samalla tavalla jo pitkään. Ylivoimat ja kolmannen erän viimeinen minuutti menevät reaaliajassa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
PeZu kirjoitti:
Pelasin taas yhden pelin tossa ajankulukseni viikonloppuna. Aika masentavaa että tietokone voittaa lukemin 4-2 kun laukaukset ovat 9-31. Siitä voi laskea todella hyvän torjuntaprosentin omalle molkelle. PASKA PELI!!

Välilä tuntuu että maalivahdit pelaavat sitä paremmin, mitä enemmän saavat laukauksia. Itse pelaan difficult tasolla dynastya Washingtonilla ja häviän useasti peleissä laukaukset, koska istun paljon jäähyllä, kiitos erityisesti Alex "Hi stick" Ovechkinin. Viiden minuutin erillä laukaukset saattavat päättyä 9-15 koneelle, mutta peli 5-3 mulle, joista viimeinen on perinteisesti tehty tyhjiin.

Liian helppohan tuo peli edelleen on, johdan selvästi sarjaa ja olen paukuttanut parhaimmillani 8-1 voittoja. Kerran peli päättyi 1-0 jatkoajalla tappiooni, mikä on saavutus jo sinänsä noilla imurimolareilla.

Laukaukset heittelevät todella paljon, välillä saattaa molemmat jäädä alle kymmenen, joskus laukaukset ovat 31-29. Ja molemmat siis 5 minuutin erillä.
 

Hack

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Eikös tämä ole mennyt samalla tavalla jo pitkään. Ylivoimat ja kolmannen erän viimeinen minuutti menevät reaaliajassa.

Nyt siis ylivoiman aikana kello menee normaalia vauhtia. Itse ylivoima taitaa kestää minuutin oikeata aikaa, sen olen huomannut. Kolmannen erän viimeinen minuutti on edelleen normaalisti reaaliaikaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Pieni kysymys PC-version haltijoille.
Pitääkö tieto pikkansa, että uutta NHL:ää ei voi pelata näppiksellä lainkaan, vaan pelkästään bädillä?

Terv. Puukäsi.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Julle51 kirjoitti:
Pieni kysymys PC-version haltijoille.
Pitääkö tieto pikkansa, että uutta NHL:ää ei voi pelata näppiksellä lainkaan, vaan pelkästään bädillä?

Terv. Puukäsi.

Kyllä voi pelata näppikselläkin. Tosin itse pelaan padilla.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
manager78 kirjoitti:
Kyllä voi pelata näppikselläkin. Tosin itse pelaan padilla.


Kiitos!
Tämä tieto riittää tälle puukädelle. itse en meinaa tohon padiin oppi sitten millään. Oon vaan niin wanhanaikainen. =)

Kiitos vielä kerran!!
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Nyt kun tuolla editorilla on vääntänyt noita osumatarkkuuksia yms, on peli ihan kohtalaisen pelattava, vaikka vieläkin liian helppo. Nyt sentään tietsi pysyy pelissä mukana ja onpa yksi rankkarikisakin nähty. Mutta siitäpä tänään vasta riemu repesi, kun hoksasin, että tässähän pystyy lukitsemaan itsensä vaikkapa sentteriksi ja pelaamaan peliä silläkin tavalla. Tätä ominaisuuttahan ei tainnut 06:ssa olla lainkaan.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
NIN kirjoitti:
Nyt kun tuolla editorilla on vääntänyt noita osumatarkkuuksia yms, on peli ihan kohtalaisen pelattava, vaikka vieläkin liian helppo. Nyt sentään tietsi pysyy pelissä mukana ja onpa yksi rankkarikisakin nähty. Mutta siitäpä tänään vasta riemu repesi, kun hoksasin, että tässähän pystyy lukitsemaan itsensä vaikkapa sentteriksi ja pelaamaan peliä silläkin tavalla. Tätä ominaisuuttahan ei tainnut 06:ssa olla lainkaan.

Ja muista vielä sekin, että tuo 06:sen total control editor ei ole ehkä ihan täysin toimiva 07 pelin suhteen.

Itselläni kyllä peli on todella vaikeaksi muuttunut kun vielä nhlviewllä muutin tietokoneen pelureiden arvoja. Molarit myös.

Nyt jopa tulee rankasti turpaan pelissä ja se on ihan hyvää vaihtelua kun nhl 96:sta asti on nöyryyttänyt kenet vain pelissä niin no oma kehu sikseen. Niin ja tuo itsensä sentteriksi lukitsemis ominaisuus oli muistaakseni kyllä jo 06:ssa, mutta en ihan sata varma ole.

Erittäin tyytyväinen olen peliin kaikinpuolin kaiken säätämisen jälkeen.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tietylle pelipaikalle on voinut itsensä lukita niin pitkään kun minä olen EA:n pelejä pelannut. Ainakin 98:ssa tuo oli jo mahdollista, muistan kun maalivahtina tuota pelailin kaveria pelatessa kenttäpelaajilla.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL 07:ssähän piti olla kokonaan uudet tekijät. Ilmeisesti he ovat sitten tehneet tuon XBOX:in version ja tämä NHL 07 on vain päivitys viime vuoden versiosta, eli siihen on panostettu minimaalisesti ja näin asia varmasti onkin. Peli on pelkkää rahastusta. Peli on siis päivitys viime vuoden pelistä, mutta sitä on ikävämpi pelata, koska rosterit ovat puutteelliset ja kaikki muutkin päivitykset puuttuvat.

Ikinä aikaisemmin en ole handlannut peliä näin suvereenisti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Nytkin suurin totutteleminen meni nappien hakemisen alkukankeudessa. Vastustajan pakit menevät täsmälleen samoihin vipuihin, kun viime vuoden versiossa. Pienet veivit, syöttä takatolpalle ja pam. Pienenä erona 06:seen on se, että nyt kaukolaukaukset uppoavat jopa ilman maskia varsin helposti ja maalivahdit näyttävät hölmöiltä.

En voi tätä peliä suositella mihinkään muuhun tarkoitukseen, kun kavereiden kanssa pienessä jurrissa keskenään höntsäilyyn 2 vs 2.

Pelissä ihannepelaaja on pienikokoinen, speed yli 90 ja checking yli 85 tai jotain. Muilla arvoilla ei juuri ole merkitystä. Isokokoinen pelaaja ja speed 99, niin silti liikkuu kaveri, kuin tervassa. Ilmeisesti iso ja nopea pelaaja on mahdoton yhtälö. Esim. Niko Kapanen on pelissä ihan jumala.
 

Erik Loka

Jäsen
Apassi kirjoitti:
Ikinä aikaisemmin en ole handlannut peliä näin suvereenisti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Nytkin suurin totutteleminen meni nappien hakemisen alkukankeudessa. Vastustajan pakit menevät täsmälleen samoihin vipuihin, kun viime vuoden versiossa. Pienet veivit, syöttä takatolpalle ja pam. Pienenä erona 06:seen on se, että nyt kaukolaukaukset uppoavat jopa ilman maskia varsin helposti ja maalivahdit näyttävät hölmöiltä.

Tuo on niin totta. Pelasin aluksi Mediumilla, mutta vaihdoin äskettäin vaikeimpaan, jolla pelaaminen on tällä hetkellä vielä suht tasaista. Koskaan en ole aiemmin näin helppoa versiota pelannut. Mutta kyllä tätä nyt pelailee, pari viikkoa luulisin ja sen jälkeen ei enää kiinnosta. Ei kannata kuitenkaan missään nimessä tähän tuhlata rahoja.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeilin SM-liigan dynasty modea ja päätin aloittaa kaikkien muiden ulkomaalaisten (viime kauden rosterit), paitsi Schnabelin treidaamisella. Oli pakko lopetta pelaaminen heti ekan treidin jälkeen, kun yritin vaihtaa Peter Whitea Viuhkolaan ja kärpät hyväksyi vaihdon päittäinsä. Vittu Pena miksi sä et viime kaudella yrittäny tätä. Kärpillä oli selvästi käyttöä kokeneelle hyökkääjälle. Amatööri.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
ps2 arvostelu

ISO PLUSSA: realistisemmat pelitilanteet, maaleja tulee kauempaakin kuin maalinedustalta ja muutenkin kuin one-timereilla)
+ Dynasty moden uudistukset.
+ valikko muutokset.
+ Uusia valmentajien naamoja

- Maaleja tulee nyt liiankin helposti lämäreillä kaukaa.
- Olisin odottanut enemmän kuin 2 uudet veskankamat maalivahdin muokkaus monitoriin ja uusia maskeja.
- Samat katkovideot kuin 06:ssa.
- Osa pelaajista puuttuu (Owen Nolan)
- Jäähyjakauma on naurettava: 95% jäähyistä tulee korkeasta mailasta....
- Pelaajat jotka oikeasti tappelevat NHL:ssä eivät tappele tässä pelissä (Shane Doan, Keith Ballard)
- pelaaja editorissa pelaajan naamasta on mahdotonta saada normaalin näköinen. Vaikka miten vääntä tulee naamasta aina hemmetin ihraisen näköinen.
- Pitkiä hiuksia ei ole vieläkään saatu aikaan.
- Osalta veskoilta puuttuvat veskankamat (=ne ovat kokonaan valkoiset) esim. Tim Thomas.
- Pelaajien palkat eivät ole ajantasalla (Roenick 5 milj., oikeasti vähän yli 1 milj.)
- Joka joukkueella on oikean näköinen koutsi paitsi Phoenixilla. Aitiossa kyyhää yhä Rick Bowness, ja sittenkun kamera osuu häneen kesken pelin alkavat selostajat hehkuttaa: "Tämä yksi kaikkien aikojen paras pelaaja on nyt siirtynyt penkin taakse valmentamaan". MISSÄ WAYNE?
- Osalle pelaajista on kasvanut musta tuuhea parta??? Esim. Keith Ballard: http://www.phoenixcoyotes.com/images/player/ballard_150.jpg ..... en ainakaan minä näe hänellä pitkää risupartaa .....

Kaiken kaikkiaan peli oli minulle hienoinen pettymys, mutta kyllä tätä jaksaa tämän vuoden pelata loppuun.... Odotin enemmän, mutta panostivat näköjään tohon Xbox versioon enemmän :(
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Liian nopea - mistä mahtaa johtua?

Kellään muulla pc-version kanssa ongelmaa, että peli toimii aivan liian nopeasti? Ei siis liene mistään slidereista kiinni, vaan vaikka laittaa kaikki säädöt hitaimmalle, ukot polkevat aivan älytöntä vauhtia, samoin välidemot ovat pikakelausosastoa. Mistähän tällainen ilmiö voisi johtua? (ja miten saisi fiksattua)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös