NHL 06 - päivitykset

  • 2 318
  • 22

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Anteeksi, että nyt uuden ketjun tein, mutta tuolta itse NHL 06-pelille tarkoitetusta ketjusta on vaikea löytää kaikkia mahdollisia toimivia linkkejä päivityksiin, kun keskustelu käy niin kuumana muistakin aiheista. Moderaattorit varmasti poistavat tämän ketjun sitten, jos näkevät tarpeelliseksi.

Joka tapauksessa, tähän ketjuun voisi mielestäni listata toimivia päivityksiä kyseiseen peliin. Itse haluaisin nyt alkuun SM-Liigaan rosteripäivityksen. Onko sellaista tehty ja kuinka ajan tasalla se on? Linkkiä kehiin, jos kukaan tietää.

Kiitos.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hack kirjoitti:
http://nwps.ws/~koli/nhl06/smrostersv1.2.zip

Tuolta löytyy Kolin tekemät rosterit. Päivittää ainakin kaikille Sm-liiga joukkueille rosterit. Puuttuu ehkä muutamia pelaajia, muttei mitään merkittävää.

Tätä muistaakseni itse kokeilin ja se poisti valikoista joukkueiden paidat ja logot, ja tein ainakin mielestäni kaiken ohjeiden mukaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia, tai muuten vaan neuvoja?
 

Hack

Jäsen
Gepardi kirjoitti:
Tätä muistaakseni itse kokeilin ja se poisti valikoista joukkueiden paidat ja logot, ja tein ainakin mielestäni kaiken ohjeiden mukaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia, tai muuten vaan neuvoja?

Onko sinulle Sm-liiga pack haettuna, nimittäin sen kanssa minulla ainakin toimii
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hack kirjoitti:
Onko sinulle Sm-liiga pack haettuna, nimittäin sen kanssa minulla ainakin toimii

En mä ainakaan mitään tollasta ole hakenut, tietääkseni. :P
Viitsitkö linkkiä heittää?
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
eagle kirjoitti:
Siinähän se oli tuon rosterpatchin yläpuolella.

Kappas. Täällä päässä ollaan vähän unessa. Yritin aiemmin laittaa ensin tuon rosteripäivityksen ja sen jälkeen tuon SM-Liiga-packin. Niin päin se ei ainakaan toiminut (logot ja paidat valikoissa kateissa). Pitäisikö ensin asentaa tuo packi ja sitten vasta rosterit?
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Gepardi kirjoitti:
Tätä muistaakseni itse kokeilin ja se poisti valikoista joukkueiden paidat ja logot, ja tein ainakin mielestäni kaiken ohjeiden mukaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia, tai muuten vaan neuvoja?

Minullakin poistui jonkun päivityksen mukana valikkomusiikit, joukkueiden paidat ja logot. Nyt asensin tuon Kolin tekemän päivityksen ja kaikki tuli takaisin.
 

Hack

Jäsen
Gepardi kirjoitti:
Kappas. Täällä päässä ollaan vähän unessa. Yritin aiemmin laittaa ensin tuon rosteripäivityksen ja sen jälkeen tuon SM-Liiga-packin. Niin päin se ei ainakaan toiminut (logot ja paidat valikoissa kateissa). Pitäisikö ensin asentaa tuo packi ja sitten vasta rosterit?

Niin ainakin minulla toimi.

Migelo kirjoitti:
Onko tuossa NHL-joukkuita päivitetty miten ajantasalle? Ovetchkin ja Crosby mukana..?

Siitä en osaa sanoa, kun en ole nyt viime päivinä tutkiskellut NHL-rostereita.

http://rosters.arenacenter.net/index.php?page=downloads

Tuolta pitäisi löytyä ainakin ajantasalla olevat NHL-rosterit. Sm-liigasta taitaapi puuttua muutamia pelaajia.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hack kirjoitti:
Niin ainakin minulla toimi.

Jeps, täytynee kokeilla tässä piakkoin. Kiitokset infosta.
Jos ei toimi, niin saako noita pois mitenkään, vai pitääkö asentaa peli uusiksi?
 

Hack

Jäsen
Gepardi kirjoitti:
Jeps, täytynee kokeilla tässä piakkoin. Kiitokset infosta.
Jos ei toimi, niin saako noita pois mitenkään, vai pitääkö asentaa peli uusiksi?

CD:ltähän ne tiedostot pitäisi löytyä, kun etsii. Jos ei halua sitä vaivaa, niin etsii jotkut toiset rosterit, mitkä toimivat. Sitten tietysti helpointa on ottaa alkuperäisistä tiedostoista backupit.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Asensin SM-Liiga packin ja sen jälkeen rosteripäivityksen, nyt ei aukea koko peli. On se vaikeaa. Neuvoja?
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Hack kirjoitti:
Siitä en osaa sanoa, kun en ole nyt viime päivinä tutkiskellut NHL-rostereita.

http://rosters.arenacenter.net/index.php?page=downloads

Tuolta pitäisi löytyä ainakin ajantasalla olevat NHL-rosterit. Sm-liigasta taitaapi puuttua muutamia pelaajia.

Jep, tiedän kyllä tuon, mutta ei ole vielä kohdalle osunut sellaista, missä olisi sekä NHL että SM-liiga rosterit kohdallaan. Aina on jommat kummat enemmän tai vähemmän retuperällä...
 

Hack

Jäsen
Gepardi kirjoitti:
Asensin SM-Liiga packin ja sen jälkeen rosteripäivityksen, nyt ei aukea koko peli. On se vaikeaa. Neuvoja?

Oletko asentanut mitään muita päivityksiä. Nimittäin asensin nuo päivitykset ns. puhtaalta pöydältä ja toimi. Ja oletko varmasti asentanut ne kaikki rosteritiedostot oikeaan paikkaan (kannattaa lukea se readme)?
 
Gepardi kirjoitti:
Asensin SM-Liiga packin ja sen jälkeen rosteripäivityksen, nyt ei aukea koko peli. On se vaikeaa. Neuvoja?

Yleisesti ottaen noissa EA:n peleissä jos päivitykset tekevät muutoksia joukkueisiin (esim. että Davosin tilalle tulee KalPa), niin yleensä ylimääräisiä rostereita ei voi käyttää, eli päivittää sitten NHL-puolta. Tämä johtuu siitä, että toisen päivityksen tekemät muutokset ovat liian suuria jotta yhteensopivuutta olisi ja toisekseen, ainakin ennen NHL-pelit käsittelivät kaikkia rostereita yhtenä isona könttinä.

Grafiikoita voi aika hyvin muutella niin paljon kuin haluaa, mutta tämä johtuu taas siitä että nämä ovat pieniä yksittäisiä objekteja. Vanhassa NHL2002-pelissä tuskin oli paljoakaan alkuperäistä grafiikkaa itsellä jäljellä, valikoita ehkä lukuunottamatta.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hack kirjoitti:
Oletko asentanut mitään muita päivityksiä. Nimittäin asensin nuo päivitykset ns. puhtaalta pöydältä ja toimi. Ja oletko varmasti asentanut ne kaikki rosteritiedostot oikeaan paikkaan (kannattaa lukea se readme)?

Kyllä olen puhtaalta pöydältä. Ja luin kyllä readmen ja mielestäni aivan oikeaan paikkaan. En mä sitten tiiä.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Luin peliplaanetan ja jonkin muun paikan (en muista nyt nimeä) keskustelupalstaa, niin ei nuo kaksi edellämainittua ole kaikilla muillakaan toiminut. Tiedä sitten, missä vika kun joillain toimii ja joillain ei. O_o
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Nyt tässä on aika sekava olo itsellänikin, olen kokeillut paria rosteri-packkia, laihoin tuloksin. (änäri kaatuu useimmiten päivitysten jälkeen)
Tulee äiteetä ikävä kun näin evottaa...

Joten jos joku ritari jaksaa nähdä vaivaa ja kertoisi että mikä roster-päivitys pelittää niin kuin pitääkin. Itseäni kiinnostaisi saada NHL -sarja kuntoon, Crosbyt ja kumppanit mukaanluettuna.
 

bunghole

Jäsen
Tietääkö kukaan onko tuossa uudessa FHR:ssä saatu ns. kultakypärä-casea korjattua? Aiempina vuosina kultakypärää on kantanut aina paras maalintekijä mikä ainakin itseäni on vituttanut kautta pelatessani. Onko noin siis uudessakin vai saako kultakypärän vihdoinkin se jolle se kuuluu?
 

Hack

Jäsen
bunghole kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko tuossa uudessa FHR:ssä saatu ns. kultakypärä-casea korjattua? Aiempina vuosina kultakypärää on kantanut aina paras maalintekijä mikä ainakin itseäni on vituttanut kautta pelatessani. Onko noin siis uudessakin vai saako kultakypärän vihdoinkin se jolle se kuuluu?

Ilmeisesti edelleen parhaalla maalintekijällä.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
http://hockeyrevolution.com -sivusto avattu.

FHR SM-liiga 0.95b ja Tuomari v1.0 (sama kuin Esan sivuilla) julkaistu.

SM-liiga sisältää joukkueiden asut, tulostaulut, ylämainokset sekä yleislaidat joissa on yleisimmät mainokset.

Lisää (esim. jäät, rosterit, Mestis ja maalivahdinvarusteet) tulossa myöhemmin.


Edit: niin ja me emme voi oikein vaikuttaa tuohon kultakypärän määrittelemiseen parhaalle pistemiehelle, jos EA sen on ryssinyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös