Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Itse en tajunnut että tällainen virhe sattui ottelussa.
Itse en tajunnut että tällainen virhe sattui ottelussa.
Kiitoksia tiedosta. Hetken mietinkin jo että menikö tämä multa kokonaan ohi. Sitten mietin että eipä kyseisestä tilanteesta ollut mitään isompaa porua muualla mediossa. Joten eiköhän homma mennyt ihan oikein.Tuossa oli vain virhe tv-grafiikoissa, tuomarit merkkasivat Kelcen kiinnioton lyhyeksi ja Mahomes juoksi 2nd & 1 tilanteesta uudet yritykset.
Chiefsin SB-voittoparaatissa KC:n keskustassa on ollut joukkoammuskelu. Useita loukkaantuneita, joukkue turvassa. Helvetin helvetti, meidän tuttavaperhe, jonka luona ollaan Overland Parkissa käytykin, asuu tuolla. Ovat hulluina Chiefsiin ja aivan satavarmasti tuolla mestoilla kavereidensa kanssa.
Just sain yhden kaverin kiinni. Oli itse duunimatkalla New Yorkissa, mutta perheensä ja kaikki tutut ovat kunnossa. Tähän sit se pakollinen huojennustärinä, joka alkoi just. Taidan ottaa viskin.Joo en halunnut edes tästä mainita, mutta se on todellakin todellista ja ilmeisesti uhrejakin joukossa myös. Todella pahalta näyttää raporttien mukaan. Live lähetystä on myös menossa mediassa jota en suosittele katselemaan.
Just sain yhden kaverin kiinni. Oli itse duunimatkalla New Yorkissa, mutta perheensä ja kaikki tutut ovat kunnossa. Tähän sit se pakollinen huojennustärinä, joka alkoi just. Taidan ottaa viskin.